Kaj je analitika centra za pomoč?
Oglejte si uporabne statistične podatke o svojem centru za pomoč s funkcijo analitike. Lahko spremljate dejavnost v bazi znanja in skupnosti ter pregledate iskalne izraze v zadnjih 30 dneh. Na voljo vam je tudi število novih člankov in vprašanj, ogledov, glasov, naročnin in komentarjev.
Frequently Asked Questions
Kaj je analitika centra za pomoč?
Analitika centra za pomoč je uporaben podatek za analizo in poročila o delovanju vašega centra za pomoč. Omogoča vam spremljanje dejavnosti strank in zastopnikov. Zahvaljujoč temu ste lahko v službi za stranke vašega podjetja na tekočem, kaj deluje in kaj ne.
Kako deluje analitika centra za pomoč?
Zbira podrobne podatke o delu službe za pomoč strankam. Ugotovite lahko, kako učinkoviti so agenti, koliko zahtev obravnavajo v eni uri ali na dan. Trenutne podatke lahko primerjate tudi s preteklimi, kar lahko pomaga pri oceni, ali storitev deluje dobro, bolje ali morda iz nekega razloga slabše. Omogoča tudi ustvarjanje poročil, ki povzemajo določeno obdobje skupinskih dejavnosti.
Ali lahko najdete analitiko centra za pomoč v LiveAgent?
LiveAgent ponuja analitiko centra za pomoč. Zahvaljujoč temu lahko spremljate dejavnosti v bazi znanja, analizirate skupnosti in si ogledate iskane izraze v zadnjih 30 dneh. Poleg tega imate dostop do števila novih člankov, vprašanj, glasov, naročnin in komentarjev.
Če vas zanima, kako izboljšati svoje storitve za stranke, je članek o zadovoljstvu strank pravi naslov za vas. Spoznali boste, kaj pomeni zadovoljstvo strank in kako ga lahko dosežete. Če želite izvedeti več o tem, kako učinkovito upravljati klicni center, si oglejte vodnik o upravljanju klicnega centra. Ta članek vsebuje nasvete in trike za načrtovanje in merjenje uspešnosti vašega klicnega centra. Ne pozabite tudi na pomembnost izbire pravega klicnega centra za pomoč strankam, kjer boste našli nasvete za izbiro sistema, ki ustreza potrebam vašega podjetja. Za dodatne informacije o tem, kdo je svetovalec za podporo strankam, preberite članek, kjer je razloženo, katere naloge in odgovornosti ima ta pomembna vloga.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Odkrijte, kako klicni center lahko revolucionira vašo podporo strankam z izboljšanjem zadovoljstva, povečano prodajo in fleksibilnim delovnim okoljem. Naučite se, katere funkcionalnosti potrebujete in kako lahko programska oprema LiveAgent pomaga premagati izzive tradicionalnih klicnih centrov ter znižati operativne stroške.