Kaj je analitika centra za pomoč?
Oglejte si uporabne statistične podatke o svojem centru za pomoč s funkcijo analitike. Lahko spremljate dejavnost v bazi znanja in skupnosti ter pregledate iskalne izraze v zadnjih 30 dneh. Na voljo vam je tudi število novih člankov in vprašanj, ogledov, glasov, naročnin in komentarjev.
Frequently Asked Questions
Kaj je analitika centra za pomoč?
Analitika centra za pomoč je uporaben podatek za analizo in poročila o delovanju vašega centra za pomoč. Omogoča vam spremljanje dejavnosti strank in zastopnikov. Zahvaljujoč temu ste lahko v službi za stranke vašega podjetja na tekočem, kaj deluje in kaj ne.
Kako deluje analitika centra za pomoč?
Zbira podrobne podatke o delu službe za pomoč strankam. Ugotovite lahko, kako učinkoviti so agenti, koliko zahtev obravnavajo v eni uri ali na dan. Trenutne podatke lahko primerjate tudi s preteklimi, kar lahko pomaga pri oceni, ali storitev deluje dobro, bolje ali morda iz nekega razloga slabše. Omogoča tudi ustvarjanje poročil, ki povzemajo določeno obdobje skupinskih dejavnosti.
Ali lahko najdete analitiko centra za pomoč v LiveAgent?
LiveAgent ponuja analitiko centra za pomoč. Zahvaljujoč temu lahko spremljate dejavnosti v bazi znanja, analizirate skupnosti in si ogledate iskane izraze v zadnjih 30 dneh. Poleg tega imate dostop do števila novih člankov, vprašanj, glasov, naročnin in komentarjev.
Če vas zanima, kako izboljšati svoje storitve za stranke, je članek o zadovoljstvu strank pravi naslov za vas. Spoznali boste, kaj pomeni zadovoljstvo strank in kako ga lahko dosežete. Če želite izvedeti več o tem, kako učinkovito upravljati klicni center, si oglejte vodnik o upravljanju klicnega centra. Ta članek vsebuje nasvete in trike za načrtovanje in merjenje uspešnosti vašega klicnega centra. Ne pozabite tudi na pomembnost izbire pravega klicnega centra za pomoč strankam, kjer boste našli nasvete za izbiro sistema, ki ustreza potrebam vašega podjetja. Za dodatne informacije o tem, kdo je svetovalec za podporo strankam, preberite članek, kjer je razloženo, katere naloge in odgovornosti ima ta pomembna vloga.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.
Predloge za storitve za stranke
Odkrijte brezplačne e-poštne predloge na LiveAgent za hitrejšo komunikacijo, večjo produktivnost in boljše zadovoljstvo strank!"