Kaj je zagovornik strank?
Zagovorništvo je oblika storitve za stranke, ko se podjetje osredotoči na stranko in se potrudi po svojih najboljših močeh. Pomembno je, da so vse stranke zadovoljne z obravnavanjem njihovih vprašanj in poizvedb. Prepoznavanje in izpolnjevanje njihovih zahtev je lahko naporno in težko.
Toda zagovorništvo strank je še vedno pomembna strategija za vaše podjetje.
Lahko poveča:
- prodajo
- dobiček
- verodostojnost podjetja
- zadovoljstvo kupcev
- zadrževanje strank
- angažiranost blagovne znamke
- lojalnost strank
Ustvarja tudi globok in privlačen odnos z vsemi strankami.
Kaj je program zagovarjanja strank?
Je oblika trženjske strategije. Namen je ustvariti predstavnike/predstavnike vašega podjetja. In spodbujajte, da delite svoje misli o izdelkih/storitvah. To je lahko na primer prek družabnih medijev ali od ust do ust. Odlična izkušnja strank lahko vpliva na njihove ocene/pričevanja.
Nekaj nasvetov za izboljšanje uporabniške izkušnje:
- pojdite na vse kanale
- uporabite programsko opremo za podporo strankam, kot je LiveAgent
- poslušajte stranke in se izboljšajte
- ustvarite enostavno pot do strank
- sočustvujte s stranko
- bodite čim več na voljo
- naredite strankino osebno izkušnjo
- podarite darila
- strankam odgovarjajte v realnem času
- povabite VIP stranke na predstavitev/dogodek
- usposobite zastopnike za podporo strankam
- zbirajte podatke o strankah za izboljšanje
Customer advocate is a person whose job is to find out the needs of a company's customers, and to make sure that the customers are provided with what they want
Kakšna je vloga zagovornika strank?
Vloga je obveščanje potencialnih strank o izdelkih ali storitvah podjetja. Glavni cilj je pozitivno vplivati na veliko skupino ljudi, da sprožijo nakupne akcije. Ta proces bi moral potekati naravno na podlagi odlične/izjemne izkušnje strank. Ali ko zagovornik strank meni, da je velika vrednost deliti s svojim občinstvom.
Kako spodbujate zagovarjanje strank?
Kot smo že omenili, bi se moralo zagovarjanje strank odvijati organsko. Vendar pa obstaja nekaj stvari, ki jih lahko storite, da spodbudite zagovarjanje strank.
Ustvarjanje zagovornikov strank je sprva lahko izziv. Če pa natančno pogledate svoje trenutne zagovornike strank, lahko ustvarite profil take osebe. Tako si je lažje ogledati bazo strank in poiskati prave kandidate.
Drug vidik, ki spodbuja zagovornike strank je, da se počutijo posebne. Dajte jim določene poslovne vpoglede ali jih povabite na predstavitev novega izdelka. Naj se počutijo vključene v določene vidike podjetja. Vašemu podjetju lahko takšne povratne informacije le koristijo.
Drug pomemben dejavnik zagovarjanja strank so družbeni mediji. V zadnjih letih je to postal pomemben način komuniciranja s strankami. Zato tega v svojem podjetju ne smete spregledati. Kako lahko torej zagovarjate stranke prek družbenih medijev? Opazovanje sodelovanja strank in prošnja za oceno lahko pomaga!
Danes lahko avtomatiziramo preglede z nastavitvijo avtomatizacije e-pošte. To je lahko še en učinkovit gonilnik v vašem podjetju. Avtomatizirana e-poštna sporočila lahko podjetju ustvarijo pomembne povratne informacije.
Frequently Asked Questions
Kaj je zagovornik strank?
Zagovornik strank je oseba, katere naloga je odkriti potrebe strank po izboljšanju zadovoljstva strank in privabljanju novih potencialnih strank.
Kako gradite zagovarjanje strank?
Najbolj naraven in očiten način je, da po zagotavljanju odličnih storitev za stranke zahtevate povratne informacije. Če dobite odlične povratne informacije, jim poskusite ponuditi program zvestobe ali sodniški program za ponovne nakupe.
Kako merite zagovarjanje strank?
Najboljši in najbolj naraven način za merjenje zagovarjanja strank je z ocenami strank. Mnenja strank imajo velik vpliv na vsako podjetje. Zato se morate osredotočiti na zbiranje pričevanj in se nanje odzvati, če je potrebno.
Ko končate z branjem o zagovorništvu strank, si oglejte članek Predloge za storitve strankam - najboljše prakse (+primeri). Ta članek vam bo pokazal, kako lahko s pravimi predlogi izboljšate doslednost in hitrost vaše komunikacije s strankami.
Prav tako preverite Kaj je vrednost za stranke in kako jo ustvarite? (+Ugodnosti), kjer boste izvedeli, zakaj je ustvarjanje vrednosti za kupce ključno in kako lahko dvignete njihovo zadovoljstvo.
Ne pozabite na Stranka [Pojasnjeno], kjer lahko raziščete, kdo je kupec in kakšna vprašanja se pogosto pojavljajo.
Oglejte si tudi Svetovalec za podporo strankam [Pojasnjeno], da bi bolje razumeli vlogo svetovalcev in kako lahko izboljšajo izkušnjo strank.
Nazadnje, če vas zanima, kaj pomeni izjemna podpora strankam, preverite Izjemna podpora strankam (obrazložitev). Ta članek ponuja vpogled v to, kaj naredi podporo strankam res izjemno.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Odkrijte, kako predstavniki za stranke zagotavljajo izjemno podporo in prispevajo k uspehu podjetij. Naučite se, katere veščine so ključne in kako lahko programska oprema, kot je LiveAgent, izboljša vašo storitev. Začnite z brezplačno 14-dnevno preizkusno različico in optimizirajte svoje storitve za stranke še danes!