Kaj je algoritem a-law?
A-law je standardni algoritem stiskanja, ki se uporablja za obdelavo zvoka v digitalnih telekomunikacijah. Ta algoritem kompandiranja se v Evropi uporablja za optimizacijo dinamičnega razpona analognega signala pred njegovo digitalizacijo.
A-law je ena od dveh standardnih različic G.711. Kodek a-law je podoben algoritmu u-law, ki se uporablja za digitalno komunikacijo in telefonijo v Južni Ameriki in na Japonskem. Vendar pa je glavna razlika med obema poleg držav, ki ju uporabljajo, ta, da ima u-law nekoliko večji dinamični razpon.
Na splošno je dinamični razpon razmerje med najglasnejšim zvokom brez popačenja in hrupom v ozadju. Za dane bite kodiranje z algoritmom a-law zmanjša dinamični obseg zvočnega signala, kar poveča učinkovitost kodiranja in zagotavlja večje razmerje med signalom in popačenjem kot linearno kodiranje. Kompresija A-law zagotavlja enako raven hrupa, hkrati pa omogoča čistejši zvok brez popačenj.
A-zakon se uporablja v telefoniji in telekomunikacijah za novejše digitalne in starejše analogne sisteme. Ko digitalni računalniški sistem prejme zvok, analogni sistem pretvori analogne signale v digitalne. V skladu z algoritmom a-law morajo biti nivoji kvantizacije nastavljeni za analogni signal v neenakem prostoru. Izvaja se z uporabo nelinearnega ojačevalnika.
Če je zvočni signal že digitaliziran, ga ni treba stiskati. Velikost simbola večine računalnikov zlahka prepozna 8-bitno digitalno podatkovno datoteko.
Nekatere prednosti obdelave zvoka z uporabo algoritma a-law vključujejo:
- Večja učinkovitost kodiranja – manj energije je potrebno za dekodiranje zvočnih signalov
- Zagotavljanje dinamičnega razpona ob ohranjanju ločljivosti za signale z nizko amplitudo
- Boljše razmerje med signalom in popačenjem kot pri linearnem kodiranju
Improve your call center customer service
LiveAgent has a built-in call center packed with features, that is easy to set up and handle.
Če želite izvedeti več o algoritmu A-Law, si oglejte članek Kaj je algoritem a-law?, kjer so pojasnjene njegove prednosti pri obdelavi zvoka. Ta članek vam bo pomagal razumeti, kako lahko izboljšate kakovost zvoka v vaši storitvi za stranke.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.