LiveAgent je spletna rešitev službe za pomoč uporabnikom, ki vam lahko pomaga zagotoviti boljše izkušnje za vaše stranke. Dvignite svoje storitve za stranke na višjo raven z več kot 175 funkcijami in prilagodljivimi orodji službe za pomoč uporabnikom, kot je najhitrejši pripomoček za klepet v živo, zanesljiv sistem izdajanja vstopnic, zmogljivosti telefonskega centra in baza znanja.
LiveAgent ponuja tudi integracije družbenih medijev s Facebookom, Twitterjem in Instagramom, da vam pomaga zagotoviti boljše uporabniške izkušnje na družbenih medijih.
Izboljšajte svoje upravljanje strank in pomagajte svojim strankam z LiveAgentom od danes. Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti več o naši programski opremi za klepet, ali začnite brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje. Brez priloženih obveznosti in podatki o kreditni kartici niso potrebni.
Funkcije | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Genezij
|
---|---|---|
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
|
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
|
Genesys ponuja nakup vstopnic.
|
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
Genesys ponuja klepet v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center.
|
Genesys ponuja klicni center.
|
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
|
Genesys ponuja samopostrežneledeni portal.
|
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
|
Genesys ponuja integracijo s Facebookom.
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
|
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
|
Genesys ponuja Twitter.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
|
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
|
Genesys ne ponuja integracije Instagrama.
|
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
|
Genesys ne ponuja integracije Viber.
|
WhatsApp
Integracije aplikacije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
|
Genesys ponuja integracijo WhatsApp.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
Genesys ponuja bazo znanja.
|
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
Genesys ne ponuja foruma za stranke.
|
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
Genesys ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
|
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
|
Genesys ponuja funkcije API-ja.
|
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
|
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
|
Genesys ponuja funkcije IVR.
|
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
|
LiveAgent ponuja video klice.
|
Genesys ponuja video klice.
|
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
|
Genesys ponuja neomejeno zgodovino.
|
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
Genesys ne ponuja neomejenih spletnih mest.
|
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
Genesys ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
Genesys ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
|
Genesys ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
|
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
|
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
|
Genesys ne ponuja neomejene podpore 24/7.
|
Želite pošiljati svoja sporočila hitreje in pomagati več obiskovalcem spletnega mesta? Pridobite hitrejše povezave s strankami zahvaljujoč najhitrejšemu pripomočku za klepet v živo na trgu , ki je prikazan v samo 2,5 sekunde.
Naš pripomoček za klepet ima napredne funkcije, zaradi katerih je prava rešitev za klepet za vsako podjetje. Izkoristite proaktivna povabila na klepet ali pogled tipkanja v realnem času in hitreje pomagajte svojim strankam.
Uporabite nadzor obiskovalcev za sledenje informacijam, kot so zgodovina strank, napotitelj spletnega mesta ali geografska lokacija, da olajšate potek dela.
Vsakodnevno delo s strankami je lahko težko delo brez pravih orodij. Klepet v živo je eno najboljših in najbolj uporabnih razpoložljivih orodij, kaj pa stranke, ki imajo raje druge oblike komunikacije?
Naš poenoten delovni prostor agentov ima zanesljiv sistem izdajanja zahtevkov, ki poenostavlja vse svojo komunikacijo v en poenoten nabiralnik.
Povežite svoje e-poštne račune, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, WhatsApp, nastavite klicni center z video klepetom in ustvarite bazo znanja, polno uporabne vsebine za kar najbolje izkoristite zmogljivosti večkanalnega sodelovanja, ki jih ponuja LiveAgent.
Izboljšajte segmentacijo strank z oznakami, opombami in skupinami stikov, hkrati pa izboljšajte produktivnost agentov in sodelovanje z nagradami, značkami in funkcije gamifikacije.
Pošljite množična e-poštna sporočila, izdelajte e-poštne predloge ali integrirajte številne druge aplikacije, ki jih uporabljate vsak dan, da zadovoljite svojo bazo strank. Upoštevajte velikost svojega podjetja in izberite pravi načrt za dostopno ceno. Ni vam treba bankrotirati, da obiskovalce spremenite v zadovoljne stranke.
Programska oprema službe za pomoč uporabnikom je lahko cenovno dostopna in LiveAgent to dokazuje. Nadaljujte in si oglejte cene. Izberite, ali želite, da je LiveAgent programska oprema baze znanja z funkcija klepeta, najboljši klicni center ali preprost sistem vstopnic za e-poštno podporo strankam.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Spoznajte LiveAgent in preverite, ali je pravi za vaše podjetje. Preizkusite naš klepet v živo, zahtevke, bazo znanja in druge zmogljivosti popolnoma brezplačno. Kliknite spodnji gumb, da začnete brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje.
Ni potrebnih podatkov o kreditni kartici in nobenih pogojev.
Obljubljamo!
Povečajte sodelovanje z LiveAgent
Povečajte angažiranost strank z LiveAgent! Odkrijte, kako s prilagojeno podporo in izboljšano uporabniško izkušnjo lahko pridobite konkurenčno prednost. Naučite se meriti angažiranost in povečajte povprečno vrednost naročil ter stopnjo ponovnih nakupov. Prijavite se za brezplačno preskusno različico in začnite izboljševati izkušnjo svojih strank še danes!
Prava izbira za vsako poslovanje
LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki se prilagaja potrebam različnih poslovnih modelov. Raziščite, kako LiveAgent ustreza vaši niši. Agencija Edu in nevladne organizacije se zanašajo na LiveAgent.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team