Zadnjič posodobljeno: 28. oktober 2019

Quality Unit, s. r. o. vam zagotavlja svojo storitev (v nadaljevanju “LiveAgent”) preko svojega spletnega mesta, ki se nahaja na .ladesk.com (URL vašega računa).

Quality Unit, s. r. o. uporablja nekatere podprocesorje, ki jim pomagajo pri zagotavljanju storitve LiveAgent.

Kaj je podprocesor:

Podprocesor je obdelovalec podatkov tretje strani, ki ga je angažiral LiveAgent in ima ali bo morda imel dostop ali bo obdeloval storitvene podatke (ki lahko vsebujejo osebne podatke). LiveAgent uporablja različne vrste podprocesorjev za izvajanje različnih funkcij, kot je pojasnjeno v spodnjih tabelah.

Skrbni pregled:

LiveAgent se zavezuje, da bo uporabil tržno razumen postopek izbire, s katerim bo ocenil varnost, zasebnost in zaupnost predlaganih podprocesorjev, ki bodo ali bodo morda imeli dostop ali bodo obdelovali podatke o storitvah.

Pogodbena varovala:

LiveAgent od svojih podprocesorjev zahteva, da izpolnjujejo enakovredne obveznosti kot tiste, ki jih ima LiveAgent (kot obdelovalec podatkov), kot je določeno v pogodbi o obdelavi podatkov („DPA“), vključno z, vendar ne omejeno na zahteve:

– obdelava osebnih podatkov v skladu z dokumentiranimi navodili upravljavca podatkov (tj. naročnika) (ki jih LiveAgent pisno sporoči ustreznemu podprocesorju);

– v zvezi s svojimi dejavnostmi nadaljnje obdelave uporabljajo samo osebje, ki je zanesljivo in za katero velja pogodbeno zavezujoča obveznost spoštovanja zasebnosti in varnosti podatkov, kolikor je to mogoče v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu podatkov;

– redno usposabljanje za varnost in varstvo podatkov osebja, ki mu odobri dostop do osebnih podatkov;

– izvajanje in vzdrževanje ustrezne tehničnih in organizacijskih ukrepov;

– takojšnje obveščanje LiveAgent o kakršni koli dejanski ali potencialni kršitvi varnosti; sodelujejo z LiveAgent pri obravnavi zahtev upravljavcev podatkov, posameznikov ali organov za varstvo podatkov, kot je primerno.

Ta politika kupcem ne daje dodatnih pravic ali pravnih sredstev in se ne sme razumeti kot zavezujoč sporazum. Informacije v tem dokumentu so na voljo samo za predstavitev postopka sodelovanja z LiveAgent s podprocesorji in za dejanski seznam podprocesorjev tretjih oseb na dan tega pravilnika (ki jih LiveAgent lahko uporablja pri zagotavljanju in podpori svojih storitev).

Če ste stranka LiveAgent in želite vstopiti v naš DPA, nam pišite naandrej@liveagent.com.

Infrastrukturni podprocesorji

LiveAgent poseduje ali nadzira dostop do infrastrukture, ki jo LiveAgent uporablja za gostovanje podatkov o storitvah, predloženih storitvam, razen spodaj. Trenutno se produkcijski sistemi LiveAgent za storitve nahajajo v prostorih na lokacijah v ZDA in Evropi.

Računi strank se vzpostavijo v eni od teh regij glede na to, kje je stranka; Podatki o storitvah za stranke ostanejo v tej regiji, razen če se stranka in LiveAgent ne dogovorita, lahko pa jih prestavimo med podatkovne centre v regiji, da zagotovimo delovanje in razpoložljivost storitev. Naslednja tabela opisuje države in pravne osebe, ki se ukvarjajo s hrambo storitvenih podatkov LiveAgent.

StrežnikiLinode, LLC (EU lokacija) LiveAgent strežniki gostujejo na Tier III+ ali IV ali PCI DSS, SSAE-16, ali ISO 27001 skladnih objektih. Objekti podatkovnih centrov se napajajo z redundatnim napajanjem, vsak z UPS in rezervnimi generatorji.
StrežnikiLinode, LLC (VB lokacija) LiveAgent strežniki gostujejo na Tier III+ ali IV ali PCI DSS, SSAE-16, ali ISO 27001 skladnih objektih. Objekti podatkovnih centrov se napajajo z redundatnim napajanjem, vsak z UPS in rezervnimi generatorji.
StrežnikiLinode, LLC (ZDA lokacija) LiveAgent strežniki gostujejo na Tier III+ ali IV ali PCI DSS, SSAE-16 ali ISO 27001 skladnih objektih. Objekti podatkovnih centrov se napajajo z redundatnim napajanjem, vsak z UPS in rezervnimi generatorji.
StrežnikiLinode, LLC (SG lokacija) LiveAgent strežniki gostujejo na Tier III+ ali IV ali PCI DSS, SSAE-16 ali ISO 27001 skladnih objektih. Objekti podatkovnih centrov se napajajo z redundatnim napajanjem, vsak z UPS in rezervnimi generatorji.
StrežnikiAmazon Web Services, LLC (EU stranke) – Irska
Strežniki LiveAgent gostujejo v objektih, skladnih s standardom Tier III+ ali IV ali PCI DSS, SSAE-16 ali ISO 27001. Objekti podatkovnega centra se napajajo z redundantno energijo, vsak z UPS in rezervnimi generatorji.
StrežnikiAmazon Web Services, LLC (kupci iz ZDA) – Severna Kalifornija
Strežniki LiveAgent gostujejo v objektih, skladnih s standardom Tier III+ ali IV ali PCI DSS, SSAE-16 ali ISO 27001. Objekti podatkovnega centra se napajajo z redundantno energijo, vsak z UPS in rezervnimi generatorji.
StrežnikiAmazon Web Services, LLC (APAC Customers) – Singapur
Strežniki LiveAgent gostujejo v objektih, skladnih s standardom Tier III+ ali IV ali PCI DSS, SSAE-16 ali ISO 27001. Objekti podatkovnega centra se napajajo z redundantno energijo, vsak z UPS in rezervnimi generatorji.
StrežnikiWebsupport, s.r.o. (EU stranke) LiveAgent strežniki gostujejo na Tier III+ ali IV ali PCI DSS, SSAE-16 ali ISO 27001 skladnih objektih. Objekti podatkovnih centrov se napajajo z redundatnim napajanjem, vsak z UPS in rezervnimi generatorji.

Drugi podprocesorji

LiveAgent za zagotavljanje svoje storitve uporablja določene podprocesorje, specifične za storitve. Ti podprocesorji lahko za zagotavljanje ustrezne funkcionalnosti dostopajo do podatkov o storitvah.

StoritveQuality Unit, LLC Quality Unit, LLC je subjekt, ki je član enote za kakovost. Quality Unit, LLC deluje kot podprocesor za zagotavljanje storitve LiveAgent.
StoritveQuality Unit Ukrajina Quality Unit Ukraine funkcionira kot podizvajalec za omogočanje storitev LiveAgent.
StoritveTwilio, Inc. LiveAgent uporablja Twillio kot VoIP operaterja.

Podizvajalci

Da bi zagotovil 24/7 razpoložljivost storitve za stranke, LiveAgent sodeluje s podizvajalci, ki lahko dostopajo do podatkov o storitvah. Vsi podizvajalci imajo sklenjene pogodbe in morajo upoštevati varnostne smernice, med katerimi je dostop do podatkov le s predhodnim soglasjem stranke.

Sorodni članki
Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Oglejte si prednosti LiveAgent in začnite v 5 minutah.

Zagotovite odlične storitve za stranke

Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Oglejte si prednosti LiveAgent in začnite v 5 minutah.

Odlične storitve za stranke se začnejo s primerjavo specifičnih programskih oprem za pomoč uporabnikom. Preizkusite programsko opremo LiveAgent s 14-dnevnim brezplačnim preizkusom. Gradite odnose, povečajte prodajo.

Ali primerjate programsko opremo za pomoč uporabnikom?

Odlične storitve za stranke se začnejo s primerjavo specifičnih programskih oprem za pomoč uporabnikom. Preizkusite programsko opremo LiveAgent s 14-dnevnim brezplačnim preizkusom. Gradite odnose, povečajte prodajo.

Kako kontaktirati podporno službo podjetja Substack preko elektronske pošte, klepeta v živo, telefona, družbenih medijev in samopostrežne podpore.

Substack kontakti podporne službe

Kako kontaktirati podporno službo podjetja Substack preko elektronske pošte, klepeta v živo, telefona, družbenih medijev in samopostrežne podpore.

Z integracijo vaše GDMS VoIP številke s platformo LiveAgent enostavno izboljšajte svoje delovanje. Na naši pronicljivi strani odkrijte dragocene vpoglede o tem, kako olajšati ta proces.

GDMS

Odkrijte, kako z integracijo GDMS VoIP številk s platformo LiveAgent izboljšati delovanje vašega klicnega centra brez dodatnih stroškov. Uživajte v hitri aktivaciji, prilagodljivih rešitvah in dostopnosti v Mjanmaru, Laosu in Vietnamu. Pridružite se skupnosti zadovoljnih uporabnikov LiveAgent z brezplačno 30-dnevno preizkusno različico brez obveznosti.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x