Vse, kar morate vedeti o skladnosti LiveAgent z GDPR
LiveAgent se zavzema za zasebnost, varnost, skladnost in preglednost. Ta pristop vključuje podpiranje skladnosti naših strank z zahtevami EU o varstvu podatkov, vključno s tistimi, določenimi v Splošni uredbi o varstvu podatkov (GDPR), ki je postala izvršljiva 25. maja 2018.
Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) (Uredba (EU) 2016/679) je uredba, s katero nameravajo Evropski parlament, Svet Evropske unije in Evropska komisija okrepiti in poenotiti varstvo podatkov za vse posameznike v Evropski uniji (EU).
Eden od načinov zbiranja osebnih podatkov državljana EU pri uporabi programa LiveAgent je, ko sestavite bazo podatkov o stikih, njihovih podatkih in poslovnih odnosih z njimi (npr. sistem CRM). Vse stranke ne bodo “posamezniki, na katere se nanašajo osebni podatki”, saj so posamezniki, na katere se nanašajo osebni podatki, samo posamezniki. Nekatere vaše stranke so lahko podjetja ali vladne organizacije, za katere GDPR ne velja.
Da, LiveAgent je od maja 2018 v celoti skladen z GDPR.
Dvofaktorska avtentikacija
Preverjanje v dveh korakih dodaja večjo varnost vašemu računu LiveAgent. Če imate omogočeno dvofaktorsko preverjanje pristnosti, mora vsak poskus prijave v vaš račun spremljati koda, ki ste jo ustvarili v aplikaciji Google Authenticator. Preverjanje v dveh korakih lahko neznanim ljudem prepreči dostop, tudi če imajo vaše geslo.
Šifriranje HTTPS
Vsi gostujoči računi LiveAgent delujejo prek varne povezave s protokolom HTTPS. Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) je varna različica protokola HTTP, protokola, po katerem se podatki pošiljajo med brskalnikom in spletnim mestom, s katerim ste povezani. To pomeni, da je vsa komunikacija med vašim brskalnikom in LiveAgentom šifrirana, vključno s klepetom in e -poštno komunikacijo.
Varno shranjevanje poverilnic
Sledimo najnovejšim najboljšim praksam za shranjevanje in zaščito poverilnic in gesel za prijavo uporabnikov v oblaku.
Omejitve IP in omrežja
Ploščo Agent LiveAgent lahko konfigurirate tako, da dovoljuje dostop samo iz določenih območij naslovov IP.
Varnost API -ja
API LiveAgent REST je omejen na akreditirane uporabnike na podlagi uporabniškega imena in gesla ali uporabniških žetonov in žetonov API.
Filtriranje NEŽELENE POŠTE
LiveAgent ima inteligenten vgrajen filter NEŽELENE POŠTE, ki se neprestano uči in izboljšuje svoje zmogljivosti filtriranja.
LiveAgent provides customers the option to delete Service Data that may contain personal data, such as profiles, tickets, images, and attachments, in active LiveAgent accounts. Within the LiveAgent, Administrators and Agents (collectively described as “Users”) have profiles with hierarchical privileges, as described here.
Agent Profile Deletion
LiveAgent currently supports the deletion of Agent profile information as described here. Admins and Owner can delete profiles of all Users, including Agents. They can delete Agents in Configuration>Agents>Delete Agent. LiveAgent retains Account Owner information in order to continue to provide its service. When an account is terminated, LiveAgent follows its Data Deletion Policy for remaining profile information.
Brisanje profila končnega uporabnika LiveAgent trenutno podpira brisanje informacij o profilu končnega uporabnika, kot je opisano tukaj. Lastniki, skrbniki in agenti lahko izbrišejo profile končnih uporabnikov. Po tem dejanju brisanja se profil končnega uporabnika odstrani iz uporabniškega vmesnika, identiteta končnega uporabnika pa se izbriše iz sistema skupaj z žetoni OAuth, sejami in shranjenimi iskanji.
Brisanje zahtevkov zahtevke lahko izbrišete po naslednjih korakih. navedenimi tukaj. Ta članek obravnava tudi, kako trajno izbrisati zahtevke.
Brisanje profila portala strank Stranke lahko izbrišejo svoje profile s portala strank po naslednjih korakih, navedenimi tukaj (brisanje profila portala strank je enak postopek kot brisanje profila končnega uporabnika).
Sprejem soglasja za nudenje podpore v živo prek klepeta v živo Ena od zahtev GDPR je vaša obveznost, da svoje stranke obvestite, da boste vi in/ali tretji obdelovalec zbirali njihove osebne podatke. Pri zagotavljanju storitev strankam prek klepeta v živo predlagamo, da v svoj obrazec za klepet vnesete soglasje.
Aplikacija LiveAgent vam omogoča, da izbrišete vse občutljive podatke o svojih strankah na njihovo zahtevo neposredno v aplikaciji LiveAgent, tako da izbrišete vse zahtevke in kontaktne podatke, povezane z vašo stranko.
Poleg tega ima vsak lastnik računa LiveAgent popoln nadzor nad svojim računom in lahko kadar koli zahteva brisanje po pošti na naš support@liveagent.com. Oblak Liveagent ima tudi samodejne postopke za brisanje blokiranih računov, da se prepričamo, da vaših podatkov ne hranimo trajno, potem ko se odločite, da nehate uporabljati naše storitve.
Če poskusni račun v 14 dneh ni nadgrajen na plačljivi načrt ali obračun že nadgrajenega računa ne uspe več kot 7 dni, se račun blokira. Začasni račun ne dovoljuje uporabnikovih prijav ali dostopa do podatkov niti lastnika računa niti njegovih strank.
Če lastnik računa ne zahteva preklica njegovega računa po e -pošti ali klepetu, se v naslednjih 60 dneh račun ukine (domena preneha biti aktivna, konfiguracijo računa odstranimo iz oblaka, vendar podatke hranimo v shrambi).
Zaprti računi se samodejno izbrišejo iz našega oblaka v naslednjih 30 dneh. Od tega trenutka v oblaku LiveAgent nimamo nobenih aktivnih podatkov, še 30 dni hranimo samo hladno varnostno kopijo baze podatkov. Ko varnostno kopiranje poteče, iz vašega računa ne shranjujemo več podatkov.
Pišite nam na info@liveagent.com.
Zaupajte LiveAgentu za vrhunsko varnost podatkov! Naša politika zasebnosti vključuje dvofaktorsko avtentikacijo, šifriranje HTTPS, varno shranjevanje poverilnic in omejitve IP. Z več podatkovnimi centri po vsem svetu zagotavljamo varnost omrežja, obnovo po nesrečah in skladnost z GDPR. Spoznajte, kako varujemo vaše podatke in komunikacijo.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Odkrijte strokovne nasvete in uporabne predloge za e-poštna glasila, ki so ključno komunikacijsko orodje v digitalnih strategijah podjetij. Naučite se, kako izkoristiti e-poštni marketing za krepitev zvestobe strank z našimi prilagodljivimi predlogami za različne panoge. Preverite, zakaj je e-poštni bilten še vedno močan kanal in kako lahko izboljša vašo marketinško strategijo. Oglejte si naše najboljše predloge za učinkovite rezultate!
Kontrolni seznam varnosti klicnega centra
Zaščitite svoj klicni center s celovitim varnostnim kontrolnim seznamom LiveAgent. Naučite se omejiti privilegije agentov, šifrirati podatke in slediti najnovejšim varnostnim standardom. Preverite, ali je vaš center res varen in zaščiten pred hekerji in zunanjimi grožnjami.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.