Funkcija Združi zahtevke je uporabna, če ste prejeli več ali različnih pogovorov o isti težavi in jih morate združiti v en zahtevek.
Če ste prejeli več zahtevkov z isto težavo in jih želite združiti ali pa morate na nek način povezati različne zahtevkee, lahko to storite z Merge.
Funkcija Merge omogoča združitev zahtevkov, da olajša delo agenta. Ta funkcija ne združuje samo besedila, temveč tudi oznake, povezane z zahtevkom. Z uporabo funkcije Merge bo izvirni zahtevek izbrisan. Tak ukrep je nepovraten, zato poskrbite, da zahtevke združite samo, kadar je to nujno potrebno.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Izpolnite kontaktni obrazec na LiveAgent in začnite brezplačen 14-dnevni preizkus brez vezave ali kreditne kartice. Uporabljajo ga priznana podjetja, kot so Forbes in Airbus. Odkrijte, kako LiveAgent izboljša storitve za stranke s svojo večkanalno rešitvijo in naprednimi funkcijami. Preverite naš freemium cenovni model in izvedite več o tem, kako vam lahko pomagamo zagotoviti odlične storitve za stranke.
Odkrijte vloge agentov za pomoč uporabnikom z LiveAgent! Agenti nudijo tehnično podporo in odgovarjajo na vprašanja strank o vaših izdelkih ali storitvah. Preverite, kako konfigurirati sistem, upravljati zahtevke in povečati produktivnost. Preizkusite brezplačno različico in izboljšajte svojo podporo strankam.