Funkcija Združi zahtevke je uporabna, če ste prejeli več ali različnih pogovorov o isti težavi in jih morate združiti v en zahtevek.
Če ste prejeli več zahtevkov z isto težavo in jih želite združiti ali pa morate na nek način povezati različne zahtevkee, lahko to storite z Merge.
Funkcija Merge omogoča združitev zahtevkov, da olajša delo agenta. Ta funkcija ne združuje samo besedila, temveč tudi oznake, povezane z zahtevkom. Z uporabo funkcije Merge bo izvirni zahtevek izbrisan. Tak ukrep je nepovraten, zato poskrbite, da zahtevke združite samo, kadar je to nujno potrebno.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Prerazporeditev zahtevkov v LiveAgent izboljšuje podporo strankam s prenosom med agenti, kar omogoča boljše upravljanje in hitro reševanje težav. Vendar pa lahko preveč prerazporeditev povzroči nezadovoljstvo strank in obremenitev agentov. LiveAgent ponuja učinkovito orodje za prerazporeditev in optimizacijo podpore s 14-dnevnim brezplačnim preizkusom. Brez obveznosti, začnite izboljševati svojo storitev še danes!