Poenostavljena komunikacija s strankami je nujna, če želite, da vaše podjetje uspe. LiveAgentova funkcija Whisper Assistant, ki jo poganja AI, omogoča vašim agentom za pomoč strankam, da izboljšajo svoje odzivne čase, povečajo učinkovitost in izboljšajo odnose s strankami.
Kaj je Whisper Assistant?
LiveAgentov Whisper Assistant je na stranke osredotočena funkcija, ki jo poganja AI. V svetu nove tehnologije, ki temelji na AI, je Whisper Assistant odgovor LiveAgenta na nastajajoče trende v industriji. Ta funkcija se osredotoča na povečanje učinkovitosti vaših agentov za podporo strankam in opolnomočenje agentov za pomoč strankam, da hitro in enostavno obravnavajo vprašanja strank.
Whisper Assistant je trenutno v zadnji fazi testiranja. Točen datum začetka izvajanja storitve bomo našim strankam sporočili kmalu. Poleg tega bomo v kratkem določili, katere različice bodo vsebovale Whisper Assistant.
Kako deluje Whisper Assistant
Da bi zagotovili vrhunsko kakovost naših storitev, ki temeljijo na AI, LiveAgent sodeluje s ChatGPT. Enako kot vse funkcije LiveAgent AI Assist tudi Whisper Assistant uporablja vaš lasten ključ OpenAI API za ustvarjanje odgovorov, ki jih ustvari umetna inteligenca, na e-pošto vaših strank.
Ko v svoj račun LiveAgent vnesete ključ API, ste pripravljeni na začetek samodejnega odgovarjanja na vprašanja strank s pomočjo AI. In najboljši del? Za interakcijo z AI vam sploh ne bo treba zapustiti vmesnika LiveAgent! Samo vprašanje stranke bo uporabljeno kot besedilni poziv za ChatGPT. Ko ustvari odgovor, ga boste videli v polju Odgovori. Nato se lahko odločite, ali je predlagani odgovor zadovoljiv, ali pa ga lahko dodatno uredite po svojih željah.
Lahko ste prepričani, da Whisper Assistant ne bo preveč obljubljal ali pošiljal lažnih informacij. Nabor podatkov, na katerem temelji svoje odgovore, so vaše prejšnje prijave za podporo strankam in zunanja ali notranja baza znanja vašega podjetja.
Kdo uporablja Whisper Assistant?
Podjetja vseh velikosti, ki delujejo v številnih panogah, lahko uporabljajo Whisper Assistant za obravnavanje e-poštnih poizvedb strank. Ne glede na to, ali upravljate veliko službo za pomoč uporabnikom z desetinami agentov ali pa delujete kot ena oseba, lahko Whisper Assistant povzdigne vašo in vašo izkušnjo na naslednjo stopnjo.
- Majhna podjetja – Običajno z omejenim proračunom mala podjetja in novoustanovljena podjetja pogosto iščejo kakovost pred količino. Ravno tu igra Whisper Assistant pomembno vlogo. Visokokakovostna komunikacija, ki jo poganja umetna inteligenca, je odlična možnost za vse tiste, ki želijo investirati v rešitev, ki ne stane veliko, a se lahko obdrži.
- Srednja podjetja – večja stranka pomeni večjo obremenitev za vašo skupino za pomoč strankam. Zakaj jim torej ne bi pomagali s pomočnikom, ki je pripravljen, kadar koli potrebujejo pomoč, in ima odgovore v nekaj sekundah?
- Velika podjetja – Ko vodite veliko podjetje s kopico povpraševanj strank vsak dan, to stane veliko časa in denarja. Čeprav imate morda visoko usposobljeno in dobro usposobljeno osebje, je včasih preprosto preveč. Whisper Assistant lahko razbremeni vaše agente in vašim strankam zagotovi hitro in enostavno storitev.
Zakaj bi morali uporabljati Whisper Assistant
AI je v porastu v številnih različnih panogah. Oglejmo si glavne razloge, zakaj bi morali uvesti umetno inteligenco funkcije, kot je Whisper Assist danes.
- Večje zadovoljstvo strank – V današnji dobi, ki jo napaja tehnologija, stranke pričakujejo nič manj kot odličnost, ko gre za storitve za stranke. Hitri in natančni odzivi z visoko stopnjo personalizacije niso več izbirni luksuz. Whisper Assistant lahko zagotovi vse to zelo hitro in učinkovito, kar vodi do močnih odnosov s strankami in namenske baze strank.
- Povečan prihodek – Ali ste vedeli, da kar 72 % strank deli svoje pozitivne izkušnje z blagovno znamko s 6 ali več ljudmi? Vzpostavljanje odnosa s strankami prek izjemnih storitev za stranke vodi do ponovnih nakupov, nenehnega povečevanja strank, ki plačujejo, in na splošno do povečanega dobička.
- Znižanje stroškov – Whisper Assistant, ki ga poganja umetna inteligenca, ponuja edinstveno priložnost za hitro obvladovanje velikega števila interakcij s strankami brez dodatnih stroškov.
- Izboljšana produktivnost agentov – kar 61 % zaposlenih trdi, da AI pomaga izboljšati njihovo produktivnost. Če vašim agentom ni treba tipkati dolgih, ponavljajočih se sporočil, se lahko osredotočijo na zahtevnejše naloge.
- Zmanjšano tveganje človeške napake – Ljudje delamo napake, to je življenjsko dejstvo. Uporaba AI Whisper Assistant lahko pomaga zmanjšati in preprečiti, da bi človeške napake škodile ugledu vašega podjetja.
- Odzivi, ki temeljijo na podatkih – Whisper Assistant lahko hitro analizira velike količine podatkov in jih uporabi za učinkovito obravnavanje poizvedb strank.
- Boljša razširljivost – večina podjetij se sooča s konicami, dnevi ali celo tedni, ko so njihovi nabiralniki v skupni rabi preplavljeni z e-pošto strank. In najemanje nove ekipe za pomoč strankam samo za te priložnosti ni samo drago, ampak tudi zelo neprijetno. Umetna inteligenca lahko z lahkoto obvlada to povečanje komunikacije s strankami.
- Povečana varnost – Če vas skrbi, da bi se tretje osebe dokopale do podatkov vaših strank, vas LiveAgent pokriva. Lahko se odločite, da OpenAI zagotovite samo svojo zunanjo bazo znanja, iz katere se lahko učite. Na ta način je edini podatek o stranki, ki ga prejme, samo vprašanje.
- Konkurenčna prednost – Čeprav nekaterim ni všeč, je umetna inteligenca prihodnost. Zakaj torej ne bi zgodaj skočili na vlak in ostali pred konkurenco z zagotavljanjem hitrejših odzivnih časov, izboljšane personalizacije in splošne boljše uporabniške izkušnje?
Improve your sales communication
Are you ready to add a real wow-factor to your customer service? Don't just take our word for it, give Whisper Assistant a try!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.