Viber je brezplačna aplikacija za klicanje in pošiljanje sporočil na več platformah, ki je na voljo v sistemih Android, iOS, Microsoft Windows, macOS in Linux. Viber je primerljiv z drugimi aplikacijami za sporočanje, kot so WhatsApp, Signal ali Telegram. Njegova glavna funkcionalnost je takojšnje sporočanje, klicanje, video klicanje in oddajanje sporočil drugim uporabnikom.
Zakaj je pomembna podpora strankam Viber?
Sodobne stranke imajo velika pričakovanja. Pričakujejo izkušnje s podporo brez težav in želijo komunicirati s podjetji na številnih platformah, vključno z družabnimi mediji in aplikacijami za pošiljanje besedilnih sporočil, kot je Viber. Zakaj?
Za mnoge stranke je preprosto lažje doseči prek besedila v primerjavi z Googlovimi kontaktnimi podatki podjetja ali iskanjem rešitev na njihovem spletnem mestu. Vsaka stranka ima drugačna pričakovanja in potrebe, zato bi morala podjetja poskušati ustreči vsaki stranki.
Zadovoljne stranke so najboljše stranke
Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.
Kako lahko na Viberju zagotovite takojšnje storitve za stranke?
Zagotavljanje takojšnje, prilagojene in dobro poučene storitve za stranke v Viberju je enostavno s pravimi orodji. LiveAgent je eno izmed edinih služb za pomoč, ki se trenutno integrira z Viberjem.
Naša integracija zagotavlja, da boste obveščeni vsakič, ko prejmete novo besedilno sporočilo Viber. Poleg tega samodejno pretvori vsako sporočilo v zahtevek za pomoč uporabnikom. Če imate to vrsto tehnologije v svojem arzenalu, vas osvobaja nenehnega spremljanja naprav in zagotavlja, da so vsa besedilna sporočila Viber lepo organizirana in dostopna vsem vašim agentom za podporo.
Kaj lahko storite z integracijo?
Sestavili smo seznam glavnih značilnosti integracije, da vam predstavimo, kako lahko uporaba storitve Viber za storitve za stranke izboljša produktivnost vaše ekipe in poveča zadovoljstvo strank.
Integracija programske opreme za pomoč uporabnikom v Viberju LiveAgent bo zmožna:
- Prejemati besedilna sporočila Viber in jih pretvarjati v zahtevke. Za nova sporočila ni treba spremljati pametnih telefonov ali namizne aplikacije.
- Odziv na besedilna sporočila Viber prek nadzorne plošče LiveAgent. Kot smo že omenili, ni treba imeti pri roki nobene druge naprave. Na nadzorni plošči LiveAgent odgovorite na povpraševanje stranke in odgovor bodo prejeli v svoji aplikaciji Viber. Tako preprosto je!
- Arhiviranje in organiziranje preteklih zahtevkov za Viber. Zahvaljujoč LiveAgentu si lahko preprosto ogledate pretekle pogovore in jim dodelite oznake, namesto da bi morali po telefonu iskati brez pojma.
Kako izgleda/kako to deluje v praksi?
Če se sprašujete, ali bodo vaše stranke lahko povedale, da uporabljate zunanje orodje za odgovor na njihova sporočila Viber, je odgovor ne. Kako deluje, preverite v tej podrobni video vadnici.
Kako integrirati Viber z LiveAgent
1. Najprej morate ustvariti aktivni bot. Pojdite na to spletno mesto in vnesite telefonsko številko, ki je povezana z vašim računom Viber.
2. Kmalu za tem boste prejeli besedilno sporočilo Viber s kodo. Vnesite kodo na spletno mesto in se prijavite.
3. Kliknite Ustvarire račun
4. Pojavi se novo okno. Vnesite vse zahtevane podatke in kliknite shranite. Ko kliknete shrani, sistem samodejno generira žeton.
5. Kopirajte žeton in se prijavite v LiveAgent.
6. Pomaknite se do Konfiguracija
7. Kliknite Sistem
8. Kliknite Plugin
9. Poiščite Viber in s pritiskom na gumb omogočite vtičnik (mora postati zelen)
Ko aktivirate vtičnik Viber, se vrnite na Konfiguracija.
10. Kliknite Viber računi
11. Kliknite Poveži. Pojavi se novo okno.
12. Prilepite žeton v stolpec »Žeton«.
13. Izberite oddelek, kamor želite preusmeriti dohodna sporočila Viber
14. Kliknite Poveži in to je to! Vaš račun Viber bi moral delovati!
BONUS: Če želite svojim strankam olajšati stik z vami na Viberju, na svoje spletno mesto vstavite QR kodo iz računa Viber Active Bot. Če želite izvedeti več o tem, kako lahko vaše stranke uporabijo kodo QR, da vas kontaktirajo, si oglejte konec tega vodnika za integracijo.
Kako lahko vaše podjetje izkoristi integracijo?
- Z integracijo Viberja z LiveAgentjem lahko prihranite čas in denar, saj bodo vaši agenti porabili manj časa za nadzor naprav
- Pomaga vam lahko pri hitrejši podpori z naprednimi orodji, kot so sporočila v pločevinkah
- Pomaga vam lahko pri prilagajanju bolj prilagojenih odzivov, zahvaljujoč našemu vgrajenemu CRM, ki je na voljo vsakič, ko prek LiveAgent odgovarjate na sporočila Viber
- Z resničnimi vpogledi v podatke lahko izboljša vašo podporo strankam in zadovoljstvo. Če na primer želite vedeti, koliko poizvedb Viber je bilo rešenih ob prvem stiku v zadnjem mesecu, preprosto ustvarite poročilo. S funkcijo poročanja LiveAgent lahko podatke enostavno segmentirate glede na uspešnost skozi čas, po agentu, oddelku ali kanalu.
- Odgovarjanje na sporočila Viber prek LiveAgentja je bolj varno. Zakaj? Zahtevki za Viber so shranjeni v skupni univerzalni mapi Prejeto, do katere lahko dostopa vsak podporni agent. To pomeni, da vam ni treba skrbeti glede:
- Skupne rabe poverilnic za prijavo v Viber z več zaposlenimi
- tega, da ostanete prijavljeni na javnih napravah
- izgube naprave, ki so prijavljene v vaš račun Viber
- Konkurenčna prednost. LiveAgent je eden redkih programov za pomoč uporabnikom, ki ponuja integracijo Viber.
Ste pripravljeni preizkusiti našo integracijo?
Dovolite nam, da poskrbimo za organizacijo in logistiko, tako da se boste lahko osredotočili na nemoteno in zanesljivo podporo vsem svojim strankam. Začnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus še danes. Kreditna kartica ni potrebna.
Learn from real data insights
Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte vloge agentov za pomoč uporabnikom z LiveAgent! Agenti nudijo tehnično podporo in odgovarjajo na vprašanja strank o vaših izdelkih ali storitvah. Preverite, kako konfigurirati sistem, upravljati zahtevke in povečati produktivnost. Preizkusite brezplačno različico in izboljšajte svojo podporo strankam.