Sledenje času vam omogoča, da spremljate čas, ki ga porabi vsak Agent za podporo stranke, in s tem pridobite globljo sliko celotne uspešnosti službe za pomoč uporabnikom. Porabljeni čas se samodejno spremlja za vsak zahtevek, ko je ta funkcija vklopljena.
Čas se spremlja samo, če je agent aktiven na zahtevku (sledenje času se ustavi po 30 sekundah neaktivnosti).
Časovno poročilo
LiveAgent omogoča poročanje o času, porabljenem za vse zahtevke iz določenega časovnega obdobja. Posamezne vnose lahko razvrstite po agentu, zahtevku, kupcu, podjetju, datumu poročila, datumu obračuna, vrsti (ročno, samodejno). Poročilo o času lahko izvozite v datoteko CSV.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Viri za bazo znanja
Odkrijte, kako določiti optimalne poslovne ure za vaše podjetje in omogočite 24/7 podporo s pomočjo programske opreme LiveAgent. Izboljšajte zadovoljstvo strank in učinkovitost poslovanja z avtomatizacijo in prilagodljivimi nastavitvami delovnega časa. Preizkusite LiveAgent brezplačno in dvignite svojo storitev na višjo raven!
Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.