Kaj so stiki v službi za pomoč uporabnikom?
Stiki v službi za pomoč uporabnikom shranjujejo bistvene podatke o vaših strankah, vključno z njihovim imenom, e-poštnim naslovom, telefonsko številko in drugimi osebnimi podatki. Poleg tega vam programska oprema službe za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, omogoča ustvarjanje polj stikov po meri za shranjevanje edinstvenih informacij o vaših stikih, na primer velikosti čevljev ali modelu avtomobila.
Katere podatke lahko shranite v svoje stike?
Funkcija stikov LiveAgent lahko shrani naslednje podatke o vaših strankah:
- Ime in priimek
- Avatar (fotografija/slika profila)
- Več e-poštnih naslovov
- Več telefonskih številk
- Časovni pas
- Spol
- Podjetje in delovno mesto
- Jezik
- IP naslov
- Podatki o brskalniku (na primer Google Chrome)
- Skupine stikov (skupine stikov, ki jim jih dodelite, na primer VIP stranke ali špansko govoreči)
- Zasebne beležke (notranje beležke, ki vam lahko služijo kot opomniki – na primer ne kličite ob 11:00)
- Zahtevki za stik (vsi zahtevki, ki so jih oddali prek različnih komunikacijskih kanalov)
- Informacije po meri
Kje lahko najdem svoje stike?
- Prijavite se v LiveAgent
- Kliknite na Stiki
Če želite ustvariti nov stik, preprosto kliknite oranžni gumb Ustvari. Če si želite ogledati/dodati/urediti obstoječe kontaktne podatke, kliknite želeni stik in izpolnite/prilagodite potrebne podatke.
Kako lahko ustvarite edinstvena kontaktna polja?
- Prijavite se v LiveAgent
- Kliknite na Konfiguracija
- Kliknite na Sistem
- Kliknite na polja za stike
- Kliknite oranžni gumb Ustvari
6. Za polje stika po meri nastavite kodno ime. To je lahko nekaj takega kot “barva las” ali “država”. Prosimo upoštevajte, da lahko koda vsebuje samo male črke, številke, vezaje ali podčrtaje. Presledki niso dovoljeni.
- Poimenujte svoje kontaktno polje po meri. Tokrat ga lahko brez omejitev pri oblikovanju poimenujete “Barva las” ali “Država”.
- Kliknite na Tip in izberite možnost vnosa, ki vam najbolj ustreza. Izbirate lahko med vnosom v polje z besedilom, seznamom, potrditvenim poljem, skupino potrdilnega polja ali poštnim naslovom.
- Izbirno: kliknite opis in nastavite opis za polje stika po meri. Opis lahko za vas in vaše osebje vsebuje dodatne informacije v zvezi s kontaktnim poljem.
- Kliknite na Vidnost in izberite, ali želite, da je polje stika po meri vidno vsakič, ko ustvarite stik.
- Kliknite na Ustvari
Lahko pa tudi ustvarite edinstveno polje stika neposredno v svojih stikih. To storite tako:
- Prijavite se v LiveAgent
- Kliknite na Stiki
- Kliknite na želeni stik
- Kliknite na Dodajte polje
- Kliknite na Ustvarite polje
- Sledite korakom 6-11 iz zgornjih navodil.
- Prosimo, upoštevajte, da če v 10. koraku ne izberete “Vedno vidno”, boste morali klikniti “Dodaj polje”, da si ogledate/izberete polje stika, ki ste ga ustvarili v prihodnosti.
Zakaj je koristno ustvariti profile strank s pomočjo funkcije za stike v službi za pomoč uporabnikom?
Bolj izobražena storitev
Če ustvarite temeljite kontaktne kartice, lahko vaši agenti pomagajo boljšim storitvam za vaše stranke. Več informacij zberete, lažje boste dali dobro obveščene in ustrezne odgovore na vprašanja strank.
Denimo, da delate v avtomobilski industriji. Potencialna stranka se je zanimala za Mercedes AMG, vendar je še vedno na poti k nakupu. Če boste te podatke zapisali na njihovo kontaktno kartico, vključno z vsemi dodatnimi specifikacijami v oddelku z opombami, jih boste lahko v prihodnosti izkoristili.
Naslednjič, ko se obrnejo na vas, jih lahko navdušite tako, da se spomnite modela in znamke avtomobila, ki sta jih zanimala. Ne bo jim treba ponavljati svojih želja in potreb, kar večina strank ocenjuje kot slabo storitev za stranke.
Create rich customer profiles for free
Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.
Bolj prilagojena storitev
Izpolnjevanje kontaktnih kartic vam lahko pomaga tudi pri prilagajanju prodaje, trženja, in podpore. Recimo, da vas potencialna stranka kontaktira prek e-pošte. Imajo vprašanje o določenem paru čevljev, in sicer o njihovi ceni.
Potencialni kupec želi vedeti, ali obstaja popust in ali bo obstajal v prihodnosti. Če te podatke zabeležite na njihovo kontaktno kartico, jih boste lahko proaktivno povezali, ko bo izdelek na voljo v prodaji. To lahko storite tako, da zahtevek prestavite v vstopnični sistem, dokler izdelek ni na voljo v prodaji.
Lahko naredite korak dlje in celo preverite njihovo velikost čevljev na njihovi kontaktni kartici. Potem bi lahko stopili v stik s stranko in rekli, da je izdelek, katerega so opazovali nekaj tednov, končno v prodaji in imate par v njihovi velikosti. Tovrstne storitve za stranke so tisto, kar si kupci želijo – prehoditi še dodaten kilometer, kot pravi Shep Hyken, legenda o storitvah za stranke. Še več, lahko ste prepričani, da boste po tej vrsti interakcije pridobili zvesto stranko in zagovornika blagovne znamke.
Izboljšano zadovoljstvo strank
Z ustvarjanjem izjemnih izkušenj strank s prilagojenimi in dobro poučenimi storitvami bodo stranke zadovoljne z vašim podjetjem. Če jih ohranite srečne, lahko privedete do dolgoročnih odnosov in zagotovite dodatne prednosti, kot so ugodne ocene, zagovarjanje blagovne znamke in ponavljajoči se nakupi.
Več prodaje
Bolj kot so vaše stranke zadovoljne z vašimi storitvami in trženjskimi prizadevanji, več nakupov opravijo. Nove stranke pripeljejo tudi s priporočanjem vašega podjetja in izmenjavo njihovih pozitivnih izkušenj s prijatelji in družino. Če boste še naprej zagotavljali izjemne izkušnje strank, boste ustvarili čudovit krog srečnih in zvestih strank, ki bodo prinesle nove stranke, ki bodo vedno znova ustvarjale nove prihodke.
Viri baze znanja
Bi radi izvedeli več o stikih v službi za pomoč uporabnikom? Oglejte si našo bazo znanja, akademijo in spletni dnevnik, ki zajema vse, kar je treba vedeti.
Ste pripravljeni nastaviti stike?
Odkrijte, kako enostavno je s kontaktnimi karticami službe za pomoč uporabnikom ponuditi dobro in prilagojeno storitev. Preizkusite ga danes brezplačno z našo brezplačno 30-dnevno preizkusno različico. Kreditna kartica ni potrebna.
Effortlessly manage and organize your customer information
LiveAgent's contacts feature allows you to access all customer data in one place, locate specific customers quickly, and enjoy seamless integration into your existing workflows.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.