Slack je dobro znana platforma za takojšnje sporočanje v oblaku. Slack se uporablja za povezovanje s sodelavci in takojšen klepet z njimi o vprašanjih, projektih, povezanih z delom, ali celo za sproščen pogovor v prostem času. Priljubljen je, ker je preprost in številna podjetja so ga začela uporabljati kot svoj glavni komunikacijski kanal. Slack se je začel kot preprost projekt, katerega cilj je, da povratne informacije strank postanejo njihova prednostna naloga in omogoči preprost prostor za komunikacijo znotraj podjetij. Zato ni čudno, da je Slack postal najbolj priljubljena platforma za pošiljanje sporočil za podjetja po vsem svetu.
Vsakič, ko nekdo pošlje sporočilo vam ali kanalu, ki ga spremljate, prejmete obvestilo. Od prodaje, človeških virov ali razvoja izdelkov je vse združeno v eno samo vozlišče.
Kaj pa podpora strankam? Da bi Slack in LiveAgent najbolje izkoristili, smo uvedli novo funkcijo, ki vas bo obveščala tudi takrat, ko skrbite za druge zadeve. Vaše znanje o storitvah za stranke bo ostalo visoko.
LiveAgent vam olajša spremljanje vaših zahtevkov preko Slack obvestil.
Nikoli ne zamudite povpraševanja stranke, tudi če razpravljate o drugih stvareh. Obvestite svoje agente o najnovejših posodobitvah z integracijo Slack in LiveAgent.
Ključne prednosti
- Nikoli ne zamudite niti enega zahtevka med delom s Slack
Z LiveAgent Slack integracijo lahko vidite, kaj se dogaja z vašimi zahtevki, medtem ko skrbite za poslovanje s Slack. Vsakokrat, ko odprete, razrešite nov zahtevek ali kadar koli prejmete odgovor stranke, boste prek Slack obvestilne plošče obveščeni hitreje.
- Poiščite pomembne posodobitve o pravilih
Ugotovite, ali se je kaj pomembnega spremenilo v nastavitvi vzpostavljenih pravilih. Vsakokrat, ko spremenjeno pravilo in ste na Slack, boste o tem obveščeni.
- Enostavna namestitev
Namestitev je preprosta na konfiguracijski plošči LiveAgent in traja le nekaj minut. Vse bo takoj pripravljeno in postavljeno, tako da se boste lahko osredotočili na pomembne stvari.
- Naj bodo vaši agenti v stiku
Pošljite sporočila Slack iz LiveAgent, da se pogovorite o idejah, svetujete ali pospešite svoje agente z možnostjo “pošlji sporočilo Slack“.
- Prilagodite svoja obvestila
Predloge obvestil lahko preprosto prilagodite svojim željam.
Say goodbye to unanswered tickets
Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Poslovne prednosti
- Integracija Slack vam prihrani dragocen čas, saj ste nenehno obveščeni, kaj se dogaja na vaši nadzorni plošči
- Samodejna obvestila o novo ustvarjenih zahtevkih, obstoječih zahtevkih in novih pravilih
- Obvestite svoje agente na Slacku prek LiveAgent-a s pošiljanjem sporočila na svoj kanal
- Enostavna izvedba, brez zapletenih postopkov
Implementacija in vzpostavitev
Nastavitev obvestil Slack je enostavna in jo naredite sami. Nikoli ne dovolite, da kdo zamudi zahtevek ali pomembno posodobitev vaših pravil. Napraviti je treba le nekaj korakov, poglejmo si, kateri so.
Korak 1
Prvi korak je nastavitev funkcije Slack. Najdete ga na seznamu funkcij na skrbniški plošči LiveAgent. Pojdite na Konfiguracija in poiščite Slack.
Korak 2
Po končani aktivaciji kliknite gumb “dodaj v Slack“. Gumb se bo spet prikazal pri izbiri konfiguracije Slack. Potem se prikaže standardno okno za avtorizacijo.
Korak 3
Ko uspešno zaključite integracijo Slack z LiveAgent, lahko nastavite novo pravilo akcije “Pošlji sporočilo Slack“. Vsak agent ima tudi možnost, da v svojem razdelku “Uredi profil“ nastavi obvestila Slack. Ko nastavi svoj Slack, je potrebno sporočilo o potrditvi uporabnika opraviti neposredno v Slack.
Ste pripravljeni poskusiti? Sledite tem trem preprostim korakom in poskusite poslati zahtevek iz nadzorne plošče LiveAgent, da vidite, kako deluje. Prilagajanje obvestil je res enostavno. Pojdite v konfiguracijo Slack in si oglejte vse možnosti. Izberite tisto, ki vam najbolj ustreza.
Ste pripravljeni premagati ohlapnost?
Slack in LiveAgent sta zelo zmogljiva orodja, pri čemer ima vsak svoj namen. Nakup stabilne, zanesljive in intuitivne programske opreme je vedno dragocena naložba za vas in vaše podjetje. Slack kot komunikacijsko orodje je neprecenljive vrednosti in skupaj s Slack in LiveAgent bo vaše podjetje pripravljeno na uspeh, vaši agenti bodo vedno obveščeni o posodobitvah. Za vaše stranke bo vedno poskrbljeno hitro in učinkovito. Uredite podporo na popolnoma nov način in na svojih kanalih delite primere dobre storitve za stranke.
Zakaj ne bi raziskali sami? LiveAgent ponuja odlične cene in zanesljivo podporo po razumni ceni. Oglejte si naše prilagodljive cenovne pakete ali pa jih preizkusite brezplačno.
“Iskali smo zamenjavo za Kayako, ki nas je resnično razočaral. Sprva smo poskusili s Freshdesk, ko pa smo naleteli na Live Agent, smo bili navdušeni. Najboljši del Live Agent je način distribucije zahtevkov za agente. Ta zagotavlja nenehno krmiljenje opravil za naše osebje za pomoč strankam in preprečuje reševanje najlažjih opravil pred težjimi. Prav tako je super, da ima tako veliko funkcij. Tudi če jih ne boste potrebovali, boste zagotovo našli vse, kar potrebujete.” Sampo S G2
Odkrijte, kako Scalix, zmogljiva programska oprema za skupinsko sodelovanje, ki vključuje e-pošto in koledarje, lahko zmanjša stroške pošiljanja sporočil vašega podjetja. Integrirajte Scalix z LiveAgentom za izboljšano podporo strankam in uživajte v enostavni komunikaciji na Linuxu. Zaženite brezplačno preizkusno različico zdaj!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.