A SLA (Service-Level-Agreement) is an arrangement to meet targets for replying to the Tickets by your Agents (support representatives), for providing help to your customers.
Zagotavljanje pomoči na podlagi ravni storitev zagotavlja, da zagotavljate količinsko opredeljivo in prepoznano storitev. Ponuja tudi bolj razjasnjen pogled, ko se pojavijo težave.
Dnevniško poročilo
LiveAgent ponuja dnevnik izpolnjenih in neizpolnjenih pogodb o ravni storitev za določeno časovno obdobje in oddelek. Posamezne vnose je mogoče razvrstiti po vlagatelju zahtevka, ID zahtevka, začetnem času SLA, oddelku, agentu, datumu zapadlosti, zaprtju in preostalem/zapadlem času SLA. Dnevnik SLA lahko izvozite v datoteko CSV.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte, kako vam Slack obvestila in LiveAgent integracija omogočajo takojšnje obveščanje o zahtevkih in hitro odzivanje na stranke. Nikoli ne zamudite pomembnih posodobitev in poenostavite komunikacijo v vašem podjetju. Preizkusite brezplačno in izboljšajte podporo strankam s preprosto nastavitvijo v nekaj minutah.