Kaj je samodejno dodeljevanje?
Samodejno dodeljevanje zahtevkov je funkcija službe za pomoč uporabnikom, ki samodejno dodeli zahtevke za podporo uporabnikom v skladu z vnaprej določenimi pravili. Vsaka služba za pomoč uporabnikom ima drugačen nabor pravil samodejnega dodeljevanja zahetvkov, kot so krožno kroženje, opozorilo za vse, naključna dodelitev ali največja uporaba.
Zakaj je samodejno dodeljevanje zahtevkov pomembno?
Samodejno dodeljevanje zahtevkov lahko na več načinov pomaga vašim skupinam za pomoč strankam. Lahko:
- Poveča učinkovitost in produktivnost
- Skrajša čas odziva in ločljivosti
- Manj manevrskega prostora za človeške napake
- Prihranite čas in zmanjšajte stroške
77% potrošnikovpravi, da neučinkovite izkušnje strank zmanjšujejo kakovost njihovega življenja.
Katere vrste samodejnih načinov dodeljevanja zahtevkov obstajajo v LiveAgent?
Programska oprema službe za pomoč uporabnikom LiveAgent ima več različnih načinov samodejnega dodeljevanja zahtevkov za vhodne zahtevke, telefonske klice in klepete.
Ti samodejni načini dodeljevanja zahtevkov zagotavljajo, da imajo vaši agenti vedno optimalne obremenitve zahtevkov, rotiranje po telefonu in določene odmore.
Možnosti usmerjanja klepeta LiveAgent
Zvonjenje vsem
Način zvonjenja vsem obvesti vse spletne agente, da je prišlo do novega dohodnega klica/ klepeta in zvoni, dokler ga nekdo ne prevzame.
Maksimalni izkoristek
Način največjega izkoristka agentu z največjim številom aktivnih klepetov dodeli nove klepete, da ohrani izkoristek na najvišji ravni. Ko predstavnik stranke nima brezplačnih mest za klepet, bodo novi klepeti preusmerjeni do naslednjega razpoložljivega agenta. S to metodo lahko povečate količino zahtevkov za agente pri klepetu in drugim agentom omogočite, da delajo na zahtevkih, ki so brez povezave.
Povprečna izkoriščenost
Način povprečne uporabe dodeli nove dohodne klepete agentom z najmanjšim številom aktivnih klepetov, da ostane enak izkoristek za vse spletne agente. V bistvu ta samodejna metoda dodeljevanja zahtevkov uravnoteži sočasne klepete med vsemi razpoložljivimi agenti za podporo.
Naključna dodelitev
Način dodeljevanja zahtevkov z naključno dodelitvijo dodeli zahtevke naključno. Ta način razdeljevanja zahtevkov vam lahko v povprečju sčasoma pomaga dodeliti enako število klepetov vsakemu od vaših agentov.
Ready to improve customer service workload?
Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.
Prednost klepeta
Če želite, lahko nastavite prioritete klepeta za določene agente. Posledično bodo novi klepeti preusmerjeni na agente z najvišjo prioriteto (1 – najvišja, 100 – najnižja.)
Največja obremenitev klepeta
Določite največji obseg nalaganja klepeta za vsakega agenta. Ko dosežete največjo glasnost, bodo novi klepeti preusmerjeni do drugih spletnih agentov z visokimi prioritetami klepeta.
Usmerjanje telefona in prednostne naloge agenta
Obstajata dve možnosti za usmerjanje telefona:
- Naključna dodelitev – dohodni klici bodo naključno dodeljeni spletnemu agentu.
- Prednostna razporeditev – dohodni klici bodo dodeljeni prostemu agentu z najvišjo prioriteto.
Usmerjanje klicev na osebno napravo
Z LiveAgent lahko agenti preusmerijo dohodne klice na osebno napravo, kot je mobilni telefon. To agentom omogoča, da nudijo podporo strankam medtem, ko so na poti.
Kako nastaviti samodejno dodeljevanje zahtevkov v LiveAgentu
Dodeljevanje klepeta
- Prijavite se v LiveAgent
- Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici)
- Kliknite Klepet
- Kliknite Nastavitve klepeta
- Poiščite razdelek Usmerjanje klepeta in izberite način dodelitve, ki vam najbolj ustreza
- Kliknite Shrani
Dodeljevanje klica
- Prijavite se v LiveAgent
- Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici)
- Kliknite Klic
- Kliknite Nastavitve
- Poiščite razdelek Usmerjanje klicev in izberite želeni način dodeljevanja
- Kliknite Shrani
Dodeljevanje zahtevkov
Nastavitev samodejnega dodeljevanja zahtevkov za e-pošto, poizvedbe v družabnih omrežjih in zahtevke iz baze znanja lahko izvedemo na dva načina.
Dodeljevanje zahtevkov po oddelkih
- Prijavite se v LiveAgent
- Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici)
- Kliknite Oddelek
- Ali uredite obstoječi oddelek ali ustvarite novega (če ustvarjate novega, preverite, da je označena možnost Razreševanje omogočeno)
- Kliknite Agenti in dodajte agente, ki bodo odgovorni za reševanje zahtevkov s tega oddelka
- Kliknite Shrani
- Kot primer lahko kliknete Twitter in Twitter računi. Kliknite Uredi in v oddelku Oddelek izberite oddelek, ki ste ga pravkar ustvarili. Ta korak lahko znova ustvarite za Viber, Facebook, Instagram, gumbe za klicanje, gumbe za video klepet, gumbe in vabila, obrazce za stike in poštne račune.
- Kliknite Shrani. Odslej bodo vsi novi zahtevki za Twitter usmerjeni v oddelek, ki ste ga izbrali, in bodo vidni samo agentom, ki ste jih izbrali. Novi dohodni zahtevki za Twitter bodo prikazani v razdelku Za razrešitev. Ko agent odpre zahtevek z gumbom Za razrešitev, jim sistem samodejno dodeli ta zahtevek.
Dodeljevanje zahtevkov prek agentov
- Prijavite se v LiveAgent
- Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici)
- Kliknite Agenti
- Kliknite Uredi ali ustvarite novega agenta (če ustvarjate novega agenta, izpolnite njihove osebne podatke in nadaljujte z naslednjim korakom)
- Kliknite Oddelki in jih dodajte oddelkom, ki jim pripadajo (enako storite v razdelku Zahtevki, Klepeti in Klici)
- Kliknite Shrani
Uporaba pravil za ustvarjanje lastnih delovnih tokov
Če želite narediti še korak naprej, lahko s samodejnimi pravili ustvarite edinstvene delovne tokove, ki delujejo kot metode dodeljevanja zahtevkov. Če želite to narediti, se prijavite v LiveAgent, kliknite Konfiguracija, izberite Avtomatizacija, Pravila in Ustvari.
Lahko se poigrate z različnimi scenariji. Kar zadeva avtomatizacijo LiveAgentja, so možnosti neskončne.
Prednosti samodejnega dodeljevanja zahtevkov
Izboljšani časi reševanja in zadovoljstvo strank
Ko je zahtevek dodeljen pravemu agentu ob pravem času, lahko pozitivno vpliva na čas reševanja, kar lahko neposredno vpliva na zadovoljstvo strank. Zadovoljne stranke so temelj vsakega podjetja, saj vplivajo na priporočila, spletne preglede, ustno ponudbo in prodajo. Vsako podjetje si mora tako prizadevati, da svoje stranke osrečuje z odličnimi storitvami, hitrim odzivnim časom in prilagojenim pristopom.
Samodejno dodeljevanje zahtevkov prihrani čas in denar
Si lahko predstavljate, da bi vsak zahtevek dodeljevali ročno? Ne samo, da bi bila to zelo zamudna naloga, ampak bi bila tudi zelo draga. Na srečo lahko programska oprema za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, obvladuje samodejno dodeljevanje zahtevkov v velikem obsegu. Prepustite logistiko nam, da se bodo vaši agenti lahko osredotočili na tisto, kar je pomembno – negovanje odnosov s strankami.
Viri baze znanja
Če želite izvedeti več o samodejnem usmerjanju zahtevkov si oglejte naše vire v bazi znanja:
- Kako samodejno dodeliti zahtevek agentu
- Ustvarjanje zahtevka in izbira oddelka pri uporabi e-poštnega računa za posredovanje
- Kako samodejno dodeliti zahtevek agentu po odgovoru
- Postavitev oddelka
- Kako deluje usmerjanje klepetov
Ste pripravljeni na samodejno dodeljevanje zahtevkov?
Odkrijte, kako enostavno je z LiveAgent zagotoviti osebno, pravočasno in dobro podprto podporo. Pričnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus še danes. Kreditna kartica ni potrebna.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je samodejno dodeljevanje zahtevkov?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Samodejno dodeljevanje zahtevkov je funkcija službe za pomoč uporabnikom, ki samodejno dodeli zahtevke za podporo uporabnikom v skladu z vnaprej določenimi pravili.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Katere vrste samodejnih metod dodeljevanja zahtevkov poznamo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Vsaka služba za pomoč uporabnikom ima drugačen nabor pravil samodejnega dodeljevanja zahtevkov, kot so krožno kroženje, zvonjenje vsem, naključna dodelitev ali največja uporaba. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj je samodejno dodeljevanje zahtevkov pomembno?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Samodejno dodeljevanje zahtevkov lahko na več načinov pomaga vašim skupinam za pomoč strankam. Lahko: -Poveča učinkovitost in produktivnost -Skrajša odzivne in reševalne čase -Pusti manj prostora za človeške napake -Prihrani čas in zmanjša stroške ” } }] }Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.