To make it easier for new Agents to determine the skill of other Agents and also to have a fun title, we added “levels” to Agent names. Now you can easily spot the achieved Dragon Slayer of customer support!
Levels are a part of the Gamification functionality and can motivate your Agents to go the extra mile and compete with each other.
Obstaja 12 vnaprej določenih stopenj, ki segajo od Novice preko Apprentice do Professional in Wizard, pa vse do King of Customer Support. Ravni so zaslužene in trajne, zaradi neaktivnosti jih ne morete izgubiti.
Primer
If agents answer more than 500 Tickets, they achieve the Professional Level (shown in their status) with a motivation message: “You are a Pro now. Your answers are precise and to the point. Customers shiver with expectation waiting for your answers. Answer 500 tickets or make 500 chats to reach this level.”
Ravni lahko spreminja skrbnik, ki lahko nastavi njihove parametre.
Seznam možnih pogojev ravni (lahko uporabite)
- matematični operatorji (+,-,/,*)
- logični operatorji (||,&&)
- oklepaj
in naslednje spremenljivke:
- $worktime (delovni čas)
- $answers (odgovori)
- $answers_ph (odgovori na uro)
- $chats (klepeti)
- $chats_ph (Klepeti na uro)
- $missed_chats (zgrešeni klepeti)
- $chat_answers (Sporočila)
- $chat_answers_ph (Sporočila na uro)
- $calls (Klici)
- $calls_ph (klici na uro)
- $call_seconds (klici na sekundo)
- $call_seconds_ph (klici na sekundo in uro)
- $missed_calls (zgrešeni klici)
- $rewards (nagrade)
- $rewards_p (nagrade %)
- $punishments (graje)
- $punishments_p (graje %)
- $not_ranked (ni uvrščeno)
- $not_ranked_p (ni uvrščeno %)
Create healthy competitions amongst teams
Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.
Seznam vnaprej določenih ravni
- Novice (1) – V sistemu ste novi in ste pripravljeni narediti prve korake.
- Vajenec (2) – Ne nekaj zahtevkov ste že odgovorili, a vaše učenje se je šele začelo.
- Pripravnik (3) – Dobro se učite. Nadaljujte z dobrim delom in v prihodnosti boste odlični.
- Beginner (4) – Končali ste fazo učenja. Zdaj je čas, da pokažete, kaj znate.
- Amateur (5) – Zdi se, da poznate svoje delo. Nadaljujte z izboljševanjem.
- Professional (6) – Zdaj ste profesionalec. Vaši odgovori so natančni in točni. Kupci trepetajo v pričakovanju vaših odgovorov.
- Master (7) – Zaslužili ste si spoštovanje. Vaši kolegi se zgledujejo po vam. Pomagajte jim, da postanejo tako dobri kot vi.
- Wizard (8) – Vaše sposobnosti počasi presegajo ta svet. Nekateri vaši odgovori so čarobni.
- Mage (9) – Na zahtevke odgovarjate s pridihom misli. Vaša magija je zrasla na najvišjo možno raven.
- White Mage (10) – Dokazali ste svoje čarovniške sposobnosti. Zdaj lahko nosite bel klobuk.
- Regent (11) – Vi vladate temu sistemu. Zahtevki prihajajo in odhajajo pod vašim ukazom.
- King (12) – Ti si kralj. Zdaj je čas, da zavzamete ta položaj in ga zaščitite, da vam ne bo nihče prevzel prestola.
Lestvica najboljših
Agenti lahko vidijo ravni drug drugega in tekmujejo med seboj.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.