Ali imate težave z visoko stopnjo odhajanj iz vaše strani na spletnem mestu? Ali pa se sprašujete, kako izboljšati svoje storitve za stranke?
Ste vedeli; “Proaktivna vabila na klepet lahko ustvarijo 105% ROI in milijone dolarjev poslovnih prednosti?”
Proaktivna vabila na klepet lahko enostavno pomagajo obiskovalcem spletne strani med različnimi fazami potovanja s povabilom h klepetu v živo z vašimi agenti.
LiveAgent je napreden sistem, ki zagotavlja, da obiskovalce vabite na klepet z vašo podporno ekipo le, če imate na voljo dovolj agentov.
Primer v realnem življenju:
Stranke lahko, na primer, povabite k klepetu med celotnim postopkom plačila. Posledično lahko med nakupom gradite njihovo zaupanje, izboljšate njihovo nakupovalno izkušnjo in jih spremenite v plačljive stranke. Vse to tako, da jim preprosto omogočite resnično osebo za klepet.
Več funkcij proaktivnega klepeta v živo
Ustvarite več povabil za klepet za specifične skupine strank
Ustvarite več proaktivnih vabil za klepet, da ciljate na različne vrste strank. Čeprav so proaktivna vabila na klepet avtomatizirana, si vedno prizadevajte za osebno izkušnjo. Ustvarite gumb za povabilo za klepet za nove stranke, pa tudi za vračajoče se. Uporabite edinstveno pozdravno sporočilo za različne strani na vašem spletnem mestu.
Enostavno ustverite več povabil na klepet v različnih jezikih
Ali delate v več državah? Ali pa morate zagotoviti večjezično storitev / podporo strankam. V obeh primerih vam LiveAgent omogoča prilagajanje proaktivnega gumba za klepet za vsak jezik, ki ga lahko za bolj učinkovito delo dodelite tudi ustreznemu oddelku.
Se sprašujete, katere jezike ponuja LiveAgent? Preverite v LiveAgent večjezična funkcije.
Dosežite stranko med celotnim potovanjem
Proaktivna povabila h klepetu LiveAgent vam omogočajo, da nastavite želene URL, da zagotovite največjo možno angažiranost strank. Na primer, stranke lahko ciljate glede na strateške URL / strani;
- Stran s pogostimi vprašanji
- Stran s cenami
- Stran z izdelki
- Stran za plačilo
Nastavite specifičen čas za proaktivna povabila
Veliko podjetij običajno čaka približno 30 sekund, preden povabi stranko. Stranka naj malo brska po spletni strani, preden se obrnemo nanjo.
Avtomatizirajte vaša sporočila za proaktivno komunikacijo
Čeprav je avtomatizacija koristna lastnost, ne pozabite, da človeška interakcija naredi razliko. Zato poskusite sporočilo narediti bolj osebno. Naj ne zveni kot robot.
Ločevanje med novimi in povratnimi strankami
Druga odlična funkcija je sposobnost prepoznavanja nove stranke in tiste, ki se je vrnila. Gumb za povabilo na klepet lahko prilagodite za obe vrsti strank.
Poslovne prednosti proaktivnih vabil na klepet
- Kupce, ki sodelujejo v proaktivnih klepetih, so bolj zainteresirani za nakup od tistih, ki tega ne počnejo
- V realnem času za stranke
- Povečana konverzija klepeta v živo v povprečju za 23%
- Prednost pred konkurenco
- Povečano zadovoljstvo strank
- Stranke imajo takojšen dostop do pomoči.
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Možnosti oblikovanja proaktivnih povabil na klepet
- Stransko
- Vogal
- Center
- Po meri
Zaogled možnosti oblikovanja se obrnite na galerijo proaktivnih povabil.
Prilagoditev
- Slika
- Tekst (Naslov, sporočilo dobrodošlice)
- Pozicija gumba za proaktivni klepet
- Barve gumbov
Možne nastavitve
- Omogočite nepovezana sporočila
- Skrijte začetek proaktivnega spletnega klepeta
- Omogočite zakrithe sporočila dobrodošlice
- Izberite jezik
- Izberite preferenčni oddelek
Bonus nasveti za učinkovito uporabo proaktivnih povabil na klepet
Ne bodite vsiljivi
Proaktivno povabilo h klepetu naj bo le opcija, zato se ne vsiljujte. Z lahkoto postane moteče in stranka se lahko odloči, da vaše spletno mesto zapusti in gre h konkurenci. Torej, če se stranka odloči, da bo klepet zavrnila, ne pošiljajte verižnih sporočil, da bi jo pritegnili. Sporočila vam bodo, če bo potrebovala vašo pomoč.
Preverite
Če niste prepričani, kdaj, kje ali kako proaktivno vzpostaviti stik s strankami, preprosto preizkusite in preverite. Pravilo pa je, da pustite stranko, da malo pobrska po spletni strani, najbolje kakšnih 30 sekund. Po tem se preprosto predstavite in stranki sporočite, da ste tam, da ji pomagate, če vas potrebuje. Preizkusite in odkrili boste želje svojih strank. Morda boste ugotovili, da morate proaktivni spletni klepet uporabljati samo na določenih URL straneh, na primer na blagajni ali na strani s cenami.
Viri Baze znanja
Tukaj je vodnik korak za korakom za implementacijo proaktivnega vabila na klepet.
Niste prepričani, kako uporabnikom zaželite dobrodošlico? Tukaj so Proaktivna vabila na klepet s predlogami Live Chat za Kopiranje & Lepljenje.
Želite izvedeti več? Preverite 25 najboljših vtičnikov za klepet za WordPress.
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Programska oprema za klepetanje v živo
Raziščite izbor najboljše programske opreme za klepet v živo na trgu. Izberite idealno programsko opremo za klepet v živo za vaše spletno mesto in dvignite svoje storitve za stranke na luno.
Predloge za storitve za stranke
Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.