Osebni odgovori strankam so seveda cenjeni, niso pa vedno najbolj priročni. Pisanje vedno enakih odgovorov strankam zahteva veliko časa in ni učinkovito. Zato vam preddefinirana sporočila prihranijo čas, ki ga lahko porabite za pisanje odgovorov na zahtevke, ki se ne ponavljajo.
Primer: Marjetka od stranke dobi vstopnico, ki zadeva splošno težavo s programsko opremo. Namesto pisanja odgovora, lahko uporabi preddefinirano sporočilo in obvesti stranko, kako rešiti težavo.
Preddefinirana sporočila vam omogočajo hitro odgovarjanje na splošne zahteve. Omogočajo vam hiter odgovor s pomočjo preddefiniranega dela besedila.
Kako se preddefinirana sporočila razlikujejo od preddefiniranih odgovorov?
- Preddefinirana sporočila vsebujejo lahko le kratek izsek besedila
- Ko ustvarjate preddefiniran odgovor, lahko definirate predmet elektronskega sporočila
Answer FAQs with a single click
Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.
Viri iz baze znanja
Predloge za marketinško e-pošto
Oglejte si in prilagodite naših 10 osnovnih e-poštnih predlog za svoje lastne marketinške kampanje in izhodno tržno komunikacijo.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte vloge agentov za pomoč uporabnikom z LiveAgent! Agenti nudijo tehnično podporo in odgovarjajo na vprašanja strank o vaših izdelkih ali storitvah. Preverite, kako konfigurirati sistem, upravljati zahtevke in povečati produktivnost. Preizkusite brezplačno različico in izboljšajte svojo podporo strankam.