Polja zahtevka so polja po meri, ki se običajno uporabljajo za zbiranje več informacij o zahtevkih. LiveAgent vam omogoča ustvarjanje neomejenih polj zahtevkov po meri.
Primer
Ko se stranka obrne na vas glede težave z njenim naročilom. Če ID naročila shranite v polje Zahtevek po meri, lahko prihranite čas, tako da so ti podatki na voljo neposredno v polju z informacijami o zahtevkih.
Ko odgovarjate ali urejate zahtevek, ji lahko dodate več informacij z dodajanjem novih polj za zahtevek z lastnim besedilom.
Dodajanje polj za zahtevke
Dodajanje polj zahtevkov znotraj nastavitve zahtevkov
Polje za zahtevek – ID naročila je dodan v zahtevek
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
Odkrijte, kako predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom LiveAgent izboljšujejo uporabniško izkušnjo in zbirajo dragocene vpoglede o strankah. Omogočite večkanalno podporo, izboljšajte produktivnost agentov in zmanjšajte stroške storitev. Preizkusite brezplačno!
Izpolnite kontaktni obrazec na LiveAgent in začnite brezplačen 14-dnevni preizkus brez vezave ali kreditne kartice. Uporabljajo ga priznana podjetja, kot so Forbes in Airbus. Odkrijte, kako LiveAgent izboljša storitve za stranke s svojo večkanalno rešitvijo in naprednimi funkcijami. Preverite naš freemium cenovni model in izvedite več o tem, kako vam lahko pomagamo zagotoviti odlične storitve za stranke.