Polja zahtevka so polja po meri, ki se običajno uporabljajo za zbiranje več informacij o zahtevkih. LiveAgent vam omogoča ustvarjanje neomejenih polj zahtevkov po meri.
Primer
Ko se stranka obrne na vas glede težave z njenim naročilom. Če ID naročila shranite v polje Zahtevek po meri, lahko prihranite čas, tako da so ti podatki na voljo neposredno v polju z informacijami o zahtevkih.
Ko odgovarjate ali urejate zahtevek, ji lahko dodate več informacij z dodajanjem novih polj za zahtevek z lastnim besedilom.
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Prerazporeditev zahtevkov v LiveAgent izboljšuje podporo strankam s prenosom med agenti, kar omogoča boljše upravljanje in hitro reševanje težav. Vendar pa lahko preveč prerazporeditev povzroči nezadovoljstvo strank in obremenitev agentov. LiveAgent ponuja učinkovito orodje za prerazporeditev in optimizacijo podpore s 14-dnevnim brezplačnim preizkusom. Brez obveznosti, začnite izboljševati svojo storitev še danes!
Predloge za storitve za stranke
Odkrijte brezplačne e-poštne predloge na LiveAgent za hitrejšo komunikacijo, večjo produktivnost in boljše zadovoljstvo strank!"