Kaj so Podrobni zapisi klicev?
Zapisi o podrobnostih klicev ali na kratko CDR so vrste metapodatkov, ki zajemajo informacije o telefonskih interakcijah v vašem kontaktnem centru. To so lahko dohodni in odhodni klici ter besedilna sporočila v vašem telefonskem sistemu. Zapisi o podrobnostih klicev omogočajo podjetjem, da analizirajo in bolje razumejo podrobnosti telefonskih interakcij, ki jih imajo njihovi kontaktni centri. CDR-ji so na voljo za analizo na vseh vaših povezanih napravah – vključno z mobilnimi telefoni in drugimi napravami.
Podatki o vseh dohodnih in odhodnih klicih se redno zbirajo za obdelavo za različne namene diagnostike, uporabe in poročanja o zmogljivosti.
Zapisi s podrobnostmi o klicih so tudi pomemben vir za namene zaračunavanja, saj natančno določajo uporabo telefonskih sistemov v podjetjih, ki se zanašajo na VoIP ali tradicionalno telefonijo za opravljanje svojega poslovanja.
Obstajata dva načina beleženja klicev:
- brezžično omrežje – dnevniki se beležijo prek mobilnega omrežja podjetja
- VoIP (voice over internet protocol) – zapisujejo se podatki tako iz dohodnih kot odhodnih klicev, v tem primeru iz obeh VoIP in brezžično mobilno omrežje
Zapise podrobnosti klicev ustvari namenska programska oprema. Ko so datoteke CDR ustvarjene, so shranjene v bazi podatkov, kjer lahko pozneje dostopate do njih in jih analizirate. Nekatera podjetja z večjim obsegom telefonskih interakcij lahko uporabljajo programsko opremo za ustvarjanje, shranjevanje, analizo in ustvarjanje poročil o meritvah kontaktnega centra, vključno s CDR-ji.
Zakaj so zapisi podatkov o klicih pomembni?
Zapise podrobnosti o klicih so sprva razvila telekomunikacijska podjetja izključno za namene obračunavanja. Ker pa so se potrebe sodobnih podjetij napredovale, so zapisi o podrobnostih klicev začeli postajati sestavni del številnih operacij kontaktnih centrov.
CDR-ji veljajo za eno najpomembnejših meritev klicev VoIP. Če želite ostati na vrhu svojih ciljev in KPI ter ohraniti dosledne rezultate, jih redno analizirajte.
Tukaj je nekaj ključnih prednosti, ki jih zapis o podrobnostih klicev lahko prinese vašemu podjetju:
- Nameni obračunavanja – Vaš ponudnik telefonskih storitev lahko oceni, koliko vam bo zaračunal za določeno časovno obdobje. Poleg tega, če se pojavijo kakršne koli težave ali neskladja, CDR zagotavljajo preproste in dostopne digitalne dokaze, ki jih pomagajo hitro in učinkovito rešiti.
- Poročanje – Obstaja veliko poročil, ki jih je mogoče ustvariti v okolju kontaktnega centra. To vključuje komunikacijsko dejavnost, dejanske meritve uspešnosti klicev, aktivnost uporabnikov in meritve klicev VoIP so ključnega pomena za delovanje učinkovitega kontaktnega centra.
- Načrtovanje – Analiza meritev klicnega centra in samih zapisov podrobnosti klicev vam omogoča, da bolje ocenite prihodnje dejavnosti. S temi informacijami lahko sprejemate bolj premišljene odločitve o akcijah, dodeljevanju proračunov itd.
- Ostanite organizirani – CDR-ji so priročen način, da vse evidence telefonskih klicev o vaših dejavnostih ohranite organizirano in dostopno, kadar koli jih morate pogledati.
- Sledenje produktivnosti – Ostati osredotočen in produktiven je eden od najpomembnejših delov vodenja uspešnega klicnega centra. CDR-ji vam omogočajo spremljanje in merjenje produktivnosti vaših zaposlenih, telefonskih sistemov in celotnega podjetja.
- Vpogledi – CDR-ji lahko odkrijejo težave z vašo storitvijo VoIP, ki bi jih sicer zamudili. Poleg tega vam omogočajo boljše razumevanje drugih KPI-jev vašega kontaktnega centra za izboljšave.
- Prepoznavanje trendov – te podatke lahko uporabite za odkrivanje trendov, ki jih lahko uporabite za izboljšanje svojega poslovanja (npr. najbolj aktiven čas dneva za klice), temveč lahko tudi zaznate kakršne koli nenavadne dejavnosti ali nenormalno vedenje, ki lahko pride. Nekatere nenormalne dejavnosti so lahko naravni del okolij kontaktnega centra, vendar jih boste morda želeli podrobneje preučiti, če ugotovite, da se ponavljajo.
- Proračun – CDR-ji nudijo odličen vpogled v to, koliko vaše podjetje porabi za telefonske sisteme. Ko natančno razumete vsakodnevne dejavnosti in delovanje vašega klicnega centra, lahko bolje razporedite svoje vire. Tako lahko zagotovite, da vodite učinkovito podjetje brez zapravljanja denarja.
- Odkrivanje varnostnih groženj – ti zapisi omogočajo skrbnikom, da označijo in raziščejo vse goljufive dejavnosti, ki bi sicer ostale neopažene.
Kaj vsebuje zapis podrobnosti klica?
Čeprav je zapise s podrobnostmi o klicih pogosto mogoče vključiti v različna poročila kontaktnih centrov, zagotavljajo veliko podatkov sami.
Oglejmo si, katere informacije lahko odkrijete, ko preučujete podrobnosti klicev v vašem kontaktnem centru.
- vir klica – ime in telefonska številka osebe, ki je sprožila dano interakcijo.
- cilj klica – telefonska številka osebe, s katero ste vzpostavili stik. Skupaj z virom klica lahko ugotovite, kdo je koga poklical.
- datum in ura klica – Kdaj točno se je klic zgodil.
- trajanje klica – kako dolgo je klic trajal. Te informacije se običajno prikažejo v minutah.
- vrsta klica – Kakšen klic je bil izveden – vhodni ali odhodni.
- strošek – temelji na ceni na minuto.
- druge diagnostične in informacije o uporabi
Medtem ko CDR-ji hranijo metapodatke – podatke o podatkih – o telefonskih klicih ali celo sporočilih SMS, ne razkrivajo vsebine teh interakcij. Če pa želite analizirati svoje posnetke klicev, je LiveAgent programska oprema za snemanje klicev tista za vas.
Kako preveriti posnetke podrobnosti klicev v LiveAgentu
Obstajata dva zelo enostavna načina za preverjanje posnetkov podrobnosti klicev z LiveAgentom:
Prva možnost:
- Prijavite se v LiveAgent
- Kliknite na Klici
- Kliknite Zgodovina klicev
Od tu lahko vidite CDR-je z vsemi vključenimi podatki.
Druga možnost:
- Prijavite se v LiveAgent
- Kliknite na Zahtevki
- Kliknite Filter zahtevkov
- Kliknite na Pokliči
- Prebrskajte zahtevke, ki vključujejo oznako CDR
Na ta način ne morete videti samo CDR-jev, temveč tudi druge podatke o vstopnici v zvezi z dano interakcijo s stranko.
Želite uživati v preglednih zapisih podrobnosti klicev?
Če želite delovanje svojega kontaktnega centra dvigniti na višjo raven, se takoj prijavite za brezplačno 30-dnevno preskusno različico. Ni vam treba navesti podatkov o vaši kreditni kartici.
Get the right call center features
Start managing your calls with LiveAgent’s cloud call center capabilities, and get the right tools for customer support in one dedicated solution.
Frequently Asked Questions
What are call detail records (CDRs)?
CDRs are types or metadata - data about data. They record information about incoming and outgoing calls in your contact center. Some of the information you can obtain from CDRs is the source, destination, duration, and cost of the calls.
How does call detail record analysis work?
You can perform an analysis of CDRs by itself, or you can include the CDR data in broader reports. You can use these data to assess the productivity of your agents and your contact center.
Who can access CDRs?
In LiveAgent, agents can review CDRs by logging into their accounts, clicking on Calls, and then clicking on Call History.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte vloge agentov za pomoč uporabnikom z LiveAgent! Agenti nudijo tehnično podporo in odgovarjajo na vprašanja strank o vaših izdelkih ali storitvah. Preverite, kako konfigurirati sistem, upravljati zahtevke in povečati produktivnost. Preizkusite brezplačno različico in izboljšajte svojo podporo strankam.