Podjetja so zbirka vaših stikov. Vsak stik lahko dodate samo enemu podjetju. Uporaba podjetij ni obvezna, vendar lahko z organiziranjem svojih strank v podjetja spremljate, kaj ta podjetja zahtevajo.
Čeprav vam stikov ni treba dodati podjetjem, je to lahko zelo koristno pri upravljanju poteka dela.
Podatki o podjetju
- Ime podjetja
- Slika profila podjetja
- E-poštni naslovi
- Telefonske številke
- Kontaktne skupine
- Časovni pas
- Jezik
- Opomba
- Polja stikov po meri
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Upravljanje storitev za stranke
Odkrijte, kako LiveAgent pomaga pri upravljanju storitev za stranke s poudarkom na dolgoročnih odnosih, avtomatizaciji in večkanalni podpori. Ustvarite brezplačen račun in izboljšajte prepoznavnost blagovne znamke ter učinkovitost agentov. Preverite, kako lahko tehnologija izboljša zadovoljstvo strank in uspeh vašega podjetja.
Odkrijte, kako predstavniki za stranke zagotavljajo izjemno podporo in prispevajo k uspehu podjetij. Naučite se, katere veščine so ključne in kako lahko programska oprema, kot je LiveAgent, izboljša vašo storitev. Začnite z brezplačno 14-dnevno preizkusno različico in optimizirajte svoje storitve za stranke še danes!