Kaj so oznake?
Oznake lahko definiramo kot nalepke, ki so priložene zahtevkom v službi za pomoč uporabnikom. Uporabljajo se predvsem za organizacijo in kategorizacijo zahtevkov, lahko pa tudi hitro ponudijo predogled vsebine zahtevka. Na splošno se oznake štejejo za eno ključnih značilnosti programske opreme za pomoč uporabnikom, saj vam lahko na hiter in enostaven način pomagajo razlikovati med različnimi segmenti strank in temami podpore.
Primeri oznak
Primer #1
Nastavite lahko pravilo avtomatizacije, ki bo samodejno dodelilo oznako “prodaja” ali “predprodaja” kateremu koli zahtevku, ki vsebuje besede “obračun” ali “cena”.
Primer #2
Oznako “Twitter” lahko dodelite vsakemu zahtevku, ki jo pošlje Twitter, da jo boste lažje našli v službi za pomoč uporabnikom. Lahko pa ustvarite tudi oznako “nujno”, ki vam bo pomagala filtrirati nujne zahtevke iz Twitterja.
Primer #3
Sistem lahko samodejno dodeli namensko oznako oddelka, na primer “trženje” ali “informacijska podpora”, na podlagi oddelka, ki mu je dodeljen zahtevka. Dodelitev oznak na ta način lahko jasno pokaže, kdo je odgovoren za reševanje vsakega zahtevka.
Kako lahko uporabljate oznake?
Kot uporabnik LiveAgent lahko:
- Oznake dodate ročno ali samodejno in z njimi ustvarite potek dela po meri.
- Filtrirajte zahtevke po oznakah.
- Organizirajte zahtevke za pomoč uporabnikom.
- Uporabite oznake v svojih pravilih za avtomatizacijo (Pravila, SLA pravila, časovna pravila).
- Ustvarite poročila o oznakah, da boste globlje razumeli vrste težav, ki jih vaši agenti rešujejo vsak dan.
- V en zahtevek dodajte več oznak.
Kako lahko izkoristite uporabo oznak?
Oznake lahko v vašo službo za pomoč vnesejo organiziranost in jasnost. Organizirana služba za pomoč vam lahko koristi v mnogih pogledih, predvsem z izboljšanjem učinkovitosti zastopnika, ki prav tako izboljša odzivni čas, kakovost storitve za stranke, zadovoljstvo strank in sčasoma prodajo in MRR (mesečni ponavljajoči se prihodek).
Izboljšana učinkovitost in produktivnost agentov
Če zahtevku dodate oznake, jih vaši agenti hitro najdejo. To izboljša učinkovitost in produktivnost agentov ter jim omogoča, da se osredotočijo na reševanje zahtevkov, namesto da bi zapravili čas z iskanjem.
Izboljšani odzivni čas in storitve za stranke
Manj kot morajo agenti porabiti časa za iskanje zahtevkov in kje jih najti, hitreje lahko odgovorijo na čakajoče zahtevke. To seveda izboljša odzivni čas in kakovost vaše storitve za stranke, kar nato vpliva na zadovoljstvo in zadrževanje strank.
Izboljšano zadovoljstvo strank, zadrževanje in prodaja
Boljše storitve ponujate, bolj zadovoljne so vaše stranke. Če neprekinjeno zagotavljate izjemne storitve, ne bodo imeli razloga za odpoved. Še naprej se bodo vračali in postali zvesti kupci vašega podjetja. To pa bo izboljšalo vašo prodajo in MRR, saj se življenjska vrednost kupcev povečuje skupaj z zvestobo kupcev.
View tickets at a glance
Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.
Kako ustvariti oznake v LiveAgentu
- Prijavite se v LiveAgent.
- Kliknite Konfiguracija (ikona zobnika v navigacijski vrstici)
- Kliknite Avtomatizacija.
- Kliknite na Oznake.
- Kliknite oranžni gumb Ustvari.
- Imenujte svojo oznako.
- Izberite barvo besedila in ozadja.
- Izberite, ali naj bo oznaka javna ali zasebna.
- Kliknite Ustvari.
- V levi vrstici za krmarjenje kliknite Zahtevki.
- Izberite zahtevek po svoji izbiri.
- Kliknite gumb za vstavljanje oznake.
- Izberite oznako, ki jo želite dodati.
- Če želite odstraniti oznako, preprosto kliknite majhen X v zgornjem desnem kotu oznake.
Kako ustvariti pravilo avtomatizacije, ki samodejno doda oznake v zahtevek
- Prijavite se v LiveAgent.
- Kliknite Konfiguracija (ikona zobnika v navigacijski vrstici)
- Kliknite Avtomatizacija.
- Kliknite Pravila.
- Kliknite oranžni gumb Ustvari.
- Potrdite polje Aktivni status.
- Poimenujte svoje pravilo.
- Oddelek z opombami lahko pustite prazen ali podrobneje opišete, kaj počne pravilo.
- Izberite uporabi pri ustvarjanju zahtevka.
- Kliknite Dodaj skupino pogojev.
- Izberite Če je vir Instagram, Twitter in Facebook.
- Izberite izvedba dejanja dodaj oznako.
- Izberite oznako socialnih medijev.
- Kliknite Shrani.
Ustvarjanje poročil o oznakah
Če želite pridobiti vpogled v to, katere vrste zahtevkov vaši agenti porabijo največ časa za reševanje, si jih lahko podrobneje ogledate z našo funkcijo poročil o oznakah.
Poročila o oznakah lahko ustvarite po dnevih, tednih, mesecih, letih ali iz določenega časovnega obdobja. Posamezne vnose lahko razvrstite po časovnem obdobju, oddelku, kanalu in agentu. Vsa poročila o oznakah lahko izvozite v datoteko CSV, da olajšate skupno rabo z zgornjim vodstvom.
Katere vrste poročil o oznakah lahko ustvarite v LiveAgentu?
Poročila o oznakah lahko ustvarite v več oblikah, vključno z:
- Območni diagram
- Črtni grafi
- Črtkasti grafi
- Tortni grafikoni
Možnosti prikaza poročil o oznakah (stolpci):
- Oznaka
- Odgovor
- Nov odgovor povprečen čas
- Odprti odgovor povprečen čas
- Klici
- Neodgovorjeni klici
- Klicne minute
- Sporočila v klepetu
- Klepeti
- Neodgovorjeni klepeti
- Povprečni čas prevzema klepeta
- Povprečni čas klepeta
- Ni ocenjeno
- Ni ocenjeno %
- Nagrade
- Nagrade %
- Graje
- Graje %
- Dohodna sporočila
- Dohodni klici
- Končani klici
- Vhodni klepeti
- Končani klepeti
- Opombe
- Ustvarjeni zahtevki
- Razrešeni zahtevki
Uporaba poročil o oznakah z API-jem
Oglejte si naslednjo povezavo, če želite izvedeti več o LiveAgent REST API in vrednostih klicev iz poročil o oznakah.
Prilagajanje oznak
Pri ustvarjanju oznake lahko spremenite:
- Ime
- Barva besedila
- Barva ozadja
Te spremembe je mogoče kadar koli, zato, če želite urediti ime ali barvo oznake, lahko to storite.
Kako spremeniti oznake
- Prijavite se v LiveAgent.
- Kliknite Konfiguracija (ikona zobnika v navigacijski vrstici).
- Kliknite na Avtomatizacija
- Kliknite na Oznake.
- Izberite oznako in kliknite Uredi.
- Spremenite barvo ozadja, ime ali barvo besedila po svojih željah.
- Kliknite na Shrani.
Viri baze znanja
Če želite izvedeti več o oznakah, si oglejte naše članke in vodnike v zbirki znanja.
- Kako v oznake dodati oznake
- Podporni slovar: Kaj so oznake?
- Oznake: Vodnik za nastavitev videoposnetka
Ste pripravljeni na ustvarjanje oznak po meri?
Od danes naprej organizirajte svojo službo za pomoč z oznakami po meri. Olajšajte si svojo delovno obremenitev, tako da nam prepustite težko delo, tako da se boste lahko osredotočili na služenje strankam. Z avtomatiziranimi dodelitvami oznak je to enostavno. Preizkusite danes z našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico. Kreditna kartica ni potrebna. Brez obveznosti.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj so oznake?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Oznake lahko definiramo kot nalepke, ki so priložene zahtevkam v službo za pomoč uporabnikom. Uporabljajo se predvsem za organiziranje in kategorizacijo zahtevkov, lahko pa tudi hitro ponudijo predogled vsebine zahtevka.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj so oznake pomembne?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Na splošno velja, da so oznake ena od ključnih značilnosti programske opreme za pomoč uporabnikom/zahtevkov, saj vam lahko na hiter in enostaven način pomagajo razlikovati med različnimi segmenti strank in temami podpore.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako lahko izkoristite uporabo oznak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Oznake lahko v vašo službo za pomoč uporabnikom vnesejo organiziranost in jasnost. Organizirana služba za pomoč vam lahko koristi v mnogih pogledih, predvsem z izboljšanjem učinkovitosti zastopnika, ki prav tako izboljša odzivni čas, kakovost vaše storitve za stranke, zadovoljstvo strank in sčasoma prodajo in MRR (mesečni ponavljajoči se prihodek).” } }] }Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.