Opombe so uporabna funkcija za vse agente, ki želijo bolj organizirati zahtevke in obdržati opomnike za določene zahtevke ali stranke.
LiveAgent ponuja možnost dodajanja zasebnih zapiskov v zahtevek, ki so vidni samo agentom, ne pa tudi prosilcu zahtevka ali katerim koli drugim končnim uporabnikom, ki so bili morda vpisani v CC. To vam omogoča, da interno delite napredek ali prijavite svoje posodobitve za kasnejšo uporabo. Zahtevek lahko celo prenesete z notranjo opombo drugemu agentu.
Primer
Vaša stranka je težavo razložila v šestih dolgih e-poštnih sporočilih, to težavo lahko povzamete v opombi in jo prenesete razvijalcem, ki jo bodo obravnavali in rešili. Ni jim treba prebrati vseh e-poštnih sporočil stranke (s tem bi zapravljali čas), njihov povzetek težave v dodani opombi jim zadostuje.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Preberite več podrobnosti
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.