Ste se naveličali preklapljanja med vmesniki, da bi pomagali strankam? Poraba časa med iskanjem na platformah lahko zmanjša zadovoljstvo strank in spravi v stres vaše agente.
Če želite zagotoviti izjemne storitve za stranke, morate imeti ustrezna orodja za svoje agente. So prvi ljudje, s katerimi stranke pridejo v stik. Posledično vaši agenti ustvarijo podobo blagovne znamke, dojemanje vašega podjetja s strani strank.
Zastopniki pri vaših strankah imajo moč bodisi ustvariti dolgotrajne odnose bodisi izgubiti stranke zaradi konkurence.
LiveAgent je zapletena uporabniška programska oprema za pomoč uporabnikom. Vašim agentom omogoča, da vsa vprašanja strank obravnavajo iz enega mesta. Sistem ima več kot 170 funkcij, ki vašim agentom pomagajo pri nemotenem CX. Ena izmed njih se imenuje Spletni obiskovalci.
Kaj je funkcija spletni obiskovalci?
To je razdelek/funkcija LiveAgent, kjer lahko na enem zaslonu vidite vse obiskovalce, ki brskajo po vašem spletnem mestu. Torej lahko preverite, katere spletne strani si ogledujejo in koliko časa so tam bili. Poleg tega lahko izveste napotitelje obiskovalcev, naslov IP in državo, da se boste lažje pripravili pred pogovorom v klepetu.
Kako lahko uporabite funkcijo spletnih obiskovalcev?
Funkcija spletnih obiskovalcev je nekoliko podobna Google Analytics ali drugim platformam, ki vam prikazujejo podatke o obiskovalcih vašega spletnega mesta. Če želite imeti hiter pregled nad svojimi obiskovalci na spletu, vam ni treba zamenjati platforme.
Poleg tega je razdelek spletnih obiskovalcev odličen vir informacij za vaše agente, preden začnejo klepetati s strankami. Ker lahko v LiveAgent, uporabljate proaktivna povabila, lahko te podatke uporabite pozneje ali takoj v pogovoru, da zagotovite najboljši možni CX.
Kaj lahko vidite v razdelku Spletni obiskovalci?
- Državo obiskovalca
- Čas
- IP naslov
- Trenutna stran, ki jo ogleduje
- Napotitelj obiskovalca
Kako lahko povabite obiskovalce k klepetu?
Vaši agenti jih lahko osebno povabijo na klepet s klikom na gumb Začni klepet. Po tem lahko na spustnem seznamu izberete pravo okno klepeta povabila (povabilo klepeta je prikazano na strani, ki jo trenutno obiskuje obiskovalec).
Prednosti:
- Pregled trenutnega prometa na spletnem mestu
- Vir informacij
- Boljši pristop k proaktivnemu klepetu
- Izboljšano zadovoljstvo strank
- Boljši delovni tok agentov
Ready to try LiveAgent?
Do not switch between interfaces. See how many visitors a website gets right inside LiveAgent. Try out one of our subscriptions for 14-days free of charge. No credit card details required!
Brezplačne funkcije klepeta v službi za pomoč uporabnikom:
Sledenje, vdelano v klepet
Če želite slediti vsem informacijam o klepetu v storitvi Google Analytics, da vidite vpliv klepeta v živo na vašem spletnem mestu, imamo vtičnik, ki vam omogoča sinhronizacijo informacij o klepetu.
Oglejte si LiveAgent informacije, ki jim lahko sledite v Google Analytics.
Distribucija klepeta
Prepričajte se, da vaši agenti delujejo učinkovito, tako da v LiveAgentu nastavite usmerjanje klepetov. Lahko naključno dodelite agente ali ustvarite organiziran potek dela. Tako lahko učinkovito rešujejo poizvedbe v klepetih s strankami.
Izvedite več o možnostih distribucije klepeta – LiveAgent.
Proaktivna povabila h klepetu
Ta funkcija je tesno povezana s spletnimi obiskovalci. To je učinkovit način, da dosežete svoje obiskovalce na spletu in jim po potrebi ponudite pomoč.
Izvedite več o LiveAgent – Proactivna povabila h klepetu.
Viri za bazo znanja
Če bi radi izvedeli več, preberite, kako ustvariti gumb za spletni klepet.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Programska oprema za klepetanje v živo
Raziščite izbor najboljše programske opreme za klepet v živo na trgu. Izberite idealno programsko opremo za klepet v živo za vaše spletno mesto in dvignite svoje storitve za stranke na luno.
Klepet v živo za avtomobilsko industrijo
Izboljšajte prodajo in zadovoljstvo strank v avtomobilski industriji z varnim klepetom v živo za hitro reševanje vprašanj.