Funkcija internih klicev vam omogoča tudi interni klepet. To je zelo priročen način komunikacije s kolegi znotraj podjetja. Funkcija, ki je vgrajena v programsko opremo LiveChat skupaj s klicnim centrom, omogoča hitro reševanje težav ali pridobivanje informacij v zelo kratkem času. Ustvarjanje internega klica je zelo enostavno.
Enostavno kliknete na plus gumb v zgornjem kotu in s seznama opcij izberete “Novi interni klic”.
Po tem se vam odpre novo okno LiveAgent programa, v katerem izberete osebo s katero bi radi govorili. S klikom na gumb za klic se bo takoj odprla nova vstopnica s svojo ID številko in enakim vmesnikom, kot pri ostalih LiveAgent funkcijah.
Similar to the internal chat, you have the opportunity to insert a note containing Ticket ID (which is clickable and will direct you to that ticket).
V primeru, da potrebujete pomoč z določeno vstopnico ali zahtevkom stranke, lahko začnete z internim klicem neposredno iz vmesnika vstopnice. S klikom na 3 pike boste prišli na seznam opcij, ki so na voljo in interni klic je ena izmed njih. Začetek klica je enak, kot pri prejšnjem načinu. Izberete želenega kolega in pritisnete na gumb za klic.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Odkrijte vloge agentov za pomoč uporabnikom z LiveAgent! Agenti nudijo tehnično podporo in odgovarjajo na vprašanja strank o vaših izdelkih ali storitvah. Preverite, kako konfigurirati sistem, upravljati zahtevke in povečati produktivnost. Preizkusite brezplačno različico in izboljšajte svojo podporo strankam.