Oglejte si svojo osebno statistiko, na primer, kako dolgo ste na spletu, na koliko sporočil ste odgovorili in veliko drugih uporabnih podatkov. Pri svoji podpori strankam se primerjajte z drugimi.

Oglejte si, kdo vas premaga v kateri metriki in kdo je najvišje uvrščeni agent, prijavljen danes. Nagradite svoje agente na podlagi teh statističnih podatkov, postavite notranje cilje in preverite, kdo deluje v skladu z njimi.
Prikaži statistiko za (možnosti):
- Danes
- Včeraj
- Ta teden (pon-ned)
- Prejšnji teden (pon-ned)
- Zadnjih 7 dni
- Zadnjih 30 dni
- Zadnjih 90 dni
- Ta mesec
- Prejšnji mesec
- To leto
- Prejšnje leto
- Kadarkoli
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Lestvica najboljših za (možnosti):
- Ravni
- Značke
- Delovni čas
- Prodaja
- Odgovori
- Klici
- Sporočila v klepetu
- Klepeti
- Ni ocenjeno
- Nagrade
- Negativni odzivi
Primeri lestvic najboljših
Zadovoljstvo s storitvami za stranke
Odkrijte, kako izboljšati zadovoljstvo strank z LiveAgentovimi naprednimi rešitvami za podporo strankam. Izvedite, kako meriti in povečati zadovoljstvo prek anket in povratnih informacij. Poskusite brezplačno in dvignite svojo storitev na novo raven!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Upravljanje storitev za stranke
Odkrijte, kako LiveAgent pomaga pri upravljanju storitev za stranke s poudarkom na dolgoročnih odnosih, avtomatizaciji in večkanalni podpori. Ustvarite brezplačen račun in izboljšajte prepoznavnost blagovne znamke ter učinkovitost agentov. Preverite, kako lahko tehnologija izboljša zadovoljstvo strank in uspeh vašega podjetja.