Kaj so kontaktne skupine?
Skupine stikov so segmenti kupcev, ki si delijo nekaj skupnega. Skupnost bi lahko bila podobna, če bi delali v istem podjetju, bili v istem časovnem pasu, govorili isti jezik, uporabljali iste vrste izdelkov ali imeli enake višine naročnine.

Kaj lahko storite s kontaktnimi skupinami?
Če dodate stike v skupine, lahko segmentirate svoje stranke in olajšate upravljanje poteka dela v službi za pomoč uporabnikom. Ustvarjanje kontaktnih skupin je odlično tudi za trženje in prodajo, saj vam omogoča, da zagotovite bolj prilagojene vsebine za vsako skupino.
Skupine stikov vam omogočajo:
- Razvrstiti svoje poslovne stike
- Več stikov dodati v eno skupino
- Določite več skupin stikov enemu stiku
- Dodelite posebna pravila
- Dodelite posebna časovna pravila
- Dodelite posebna pravila SLA
- Brskajte med zahtevki, stiki in podjetji po skupinah stikov
Segment customers with ease
Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.
Kako ustvariti skupine stikov v LiveAgentu
- Prijavite se v LiveAgent
- Kliknite na Stranke
- Kliknite na Skupine stikov
- Kliknite oranžni gumb Ustvari
- Poimenujte svojo skupino strank
- Izberite barvo besedila in barvo ozadja za oznako segmenta stranke
- Kliknite na Ustvari

Kako dodati stranke v skupine stikov
- Prijavite se v LiveAgent
- Kliknite na Stranke
- Izberite stranko po svoji izbiri
- Poiščite kontaktna polja in kliknite na oznako
- Izberite skupino, v katero jih želite dodati
- Kliknite Shrani

Kako urediti ali izbrisati obstoječe skupine stikov
- Prijavite se v LiveAgent
- Kliknite na Stranke
- Kliknite na Skupine stikov
- S klikom na gumb za urejanje izberite skupino stikov, ki jo želite urediti
- Uredite ime skupine stikov, barvo oznake ali barvo besedila
- Kliknite Shrani
- Izbirno: Izberite skupino stikov, ki jo želite izbrisati, tako da kliknete gumb za brisanje

Kako lahko izkoristim grupiranje strank?
Izboljšan potek dela
Ustvarjanje delovnih tokov usmerjanja zahtevkov, ki upoštevajo segmente strank, je zelo učinkovito in produktivno. Na primer z usmerjanjem zahtevkov iz določenih skupin strank (na primer VIP-ji ali prodajni posredniki) naravnost do njihovih upraviteljev računov izboljšate odzivni čas, stopnjo reševanja prvih stikov in predvsem zadovoljstvo strank. Prav tako odpravite kakršno koli zmedo ali mirovanje zahtevkov.

Povečana zavzetost
Skupine strank so odlične tudi za trženje in segmentacijo prodaje. Lahko na primer ustvarite pravilo LiveAgent, ki bo vsaki skupini strank pošiljalo unikatno prilagojena in vnaprej oblikovana nadaljnja e-poštna sporočila. Takšna osebna sporočila bodo izboljšala sodelovanje strank, kar bo prineslo prihodek in povečalo prodajo.

Enostavnejše filtriranje zahtevkov
Skupine strank vam lahko pomagajo tudi poiskati zahtevke v univerzalni mapi “Prejeto”. Vedno je koristno imeti orodja, ki olajšajo filtriranje zahtevkov, saj se vam ne bo treba spomniti določenih podrobnosti o vsakem zahtevku, ki ga želite najti. Namesto tega si morate zapomniti le njihovo skupino strank, kar bistveno olajša delo.

Primer uporabe: Uporaba skupin stikov za hitrejše odgovarjanje VIP strankam
Recimo, da želite ustvariti VIP skupino in dati prednost odgovorom na njihova vprašanja. Če želite to narediti, lahko nastavite pravilo ki bo sprožilo kadar koli ena od teh strank predloži zahtevek. To lahko storite tako, da njihove vozovnice preusmerite do določenega oddelka ali spremenite njihovo raven SLA, tako da vaši agenti hitreje odgovorijo na njihova sporočila. V obeh primerih boste morali v nastavitvah pravila najti skupino stikov.

Viri baze znanja
Če želite izvedeti več o kontaktnih skupinah ali temah, povezanih s kontaktnimi skupinami, si oglejte našo bazo znanja, akademijo, glosar in vire za spletne seminarje. Ne pozabite si ogledati naš blog in naša e-poštne predloge, ki jih lahko uporabite za pošiljanje naših prilagojenih e-novic svojim skupinam stikov.
- Kako ustvariti skupine stikov
- Kako nastaviti in ustvariti stike
- Uporaba kontaktnih skupin za hitrejše odgovarjanje VIP strankam

Ali ste pripravljeni ustvariti edinstvene skupine stikov?
Odkrijte, kako enostavno je segmentiranje strank in zagotovite prilagojene storitve z našim brezplačnim 30-dnevnim preizkusom. Kreditna kartica ni potrebna.
Is managing and organizing customer contacts becoming a hassle?
Take control of your customer communication and boost efficiency with LiveAgent's contact groups feature!
Označevanje klicev je ključna funkcija klicnega centra, ki omogoča kategorizacijo klicev po kontekstu, kar olajša organizacijo in analizo podatkov o strankah. LiveAgent ponuja zmogljivo programsko opremo, ki vključuje označevanje klicev, VoIP sisteme in več. Izboljšajte storitev za stranke z boljšo analizo klicev, prepoznavanjem trendov in razvojem strategij za ponovno pridobivanje potencialnih strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in povečajte zvestobo blagovni znamki z vsakim stikom s stranko.
Odkrijte ključna načela za izgradnjo uspešnih odnosov s strankami, ki vodijo do zvestobe, večjih prihodkov in prepoznavnosti blagovne znamke. Naučite se, kako lahko personalizirana storitev, pravočasna komunikacija in ustrezna programska oprema, kot je LiveAgent, pripomorejo k izboljšanju zadovoljstva strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in dvignite svojo storitev na višjo raven!
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.