Želite ponuditi podporo v več jezikih? V pripomočkih za klepet, kontakt ali povratne informacije nastavite jezik, ki ga govorijo stranke in vaši agenti.

Primer večjezične podpore Če želite ponujati podporo strankam v več jezikih in želite preusmerjati stranke k agentom, ki govorijo določen jezik, to lahko naredite s kreiranjem kontaktnih pripomočkov v določenem jeziku. Tako lahko potem preusmerjate komunikacijo s strankami na oddelke kot so “Angleščina”, “Nemščina”, “Španščina ali kateri drugi podprti jezik.
Nastavite pripomočka za klepet
Če želite nastaviti jezik v pripomočku za klepet, lahko to storite v dodatnih nastavitvah pripomočka.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!