Želite ponuditi podporo v več jezikih? V pripomočkih za klepet, kontakt ali povratne informacije nastavite jezik, ki ga govorijo stranke in vaši agenti.
Primer večjezične podpore Če želite ponujati podporo strankam v več jezikih in želite preusmerjati stranke k agentom, ki govorijo določen jezik, to lahko naredite s kreiranjem kontaktnih pripomočkov v določenem jeziku. Tako lahko potem preusmerjate komunikacijo s strankami na oddelke kot so “Angleščina”, “Nemščina”, “Španščina ali kateri drugi podprti jezik.
Nastavite pripomočka za klepet
Če želite nastaviti jezik v pripomočku za klepet, lahko to storite v dodatnih nastavitvah pripomočka.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.