Kaj je IVR?
IVR je okrajšava za Interaktiven glasovni odziv. Interaktivni glasovni odziv je avtomatiziran telefonski sistem, ki komunicira s strankami, ki nas kličejo. Sistem IVR med interakcijo zbira informacije in se odzove z izvedbo ustreznega dejanja, na primer usmerjanjem klicočega k pravemu agentu/oddelku ali ustvari povratni klic.
Kako deluje Interaktivni Glasovni odziv?
Interaktivni glasovni odziv vam omogoča usmerjanje usmerjanje klicev do pravega oddelka ali agenta. Ko se stranka želi obrniti na vašo ekipo za podporo, naleti na vnaprej posnete glasovne pozive. Vse, kar morajo storiti, je, da vnesejo nekaj glasovnih ali tipkovnih ukazov in bodo takoj preusmerjeni na pravi oddelek vaše podporne skupine.
Tipično drevo IVR na primer odpelje kupca na pričakovani oddelek, na primer na oddelek za obračun, potem ko stranka pritisne določeno številko na svojem telefonu.
Kako deluje v LiveAgent?
LiveAgent ima obsežno IVR spletno oblikovalsko orodje, kjer lahko vsakdo oblikuje svoja drevesa IVR, tudi če nima tehničnih izkušenj.
Izvajate dnevno promocijo ali morate narediti hitro pozdravno sporočilo?
Naš nasvet: Vse zvočne datoteke z interaktivnim glasovnim odzivom posnemite neposredno z orodjem za oblikovanje IVR v LiveAgent. Orodje vam omogoča načrtovanje/urejanje drevesa interaktivnega glasovnega odziva od začetka, vključno s snemanjem ali nalaganjem zvočnih datotek v drevo.
Katere funkcije ima LiveAgent IVR?
- Povratni klic
- Snemanje lastnih sporočil z interaktivnim glasovnim odzivom
- nalaganje predposnetih sporočil
- Prednostni klici
- Usmerjanje do pravih oddelkov/agentov
Zakaj naj uporabljate IVR?
IVR je znana funkcija za podporo strankam, ki lahko naredi čudeže za vašo službo za pomoč. Če se vaši agenti čutijo preobremenjene, se stranke ne morejo nanje obračati po telefonu ali preprosto, če želite stvari narediti bolj organizirane, lahko drevesa IVR naredijo to razliko. Lahko jih nastavite, prilagodite in takoj ugotovite, kaj vam najbolj ustreza v LiveAgentu.
Katere so prednosti IVR?
- Samodejni prenost + neomejene možnosti
- Poveča ločljivost prvega stika
- Poveča zadovoljstvo strank
- Agentom prihrani čas in vam denar
Record your own IVR messages
Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.
Primer interaktivnega glasovnega odziva – preusmeritve med oddelki
Spodaj si oglejte drevo IVR z dvema možnostma izbire oddelkov. Kupci lahko izberejo prodajni ali tehnični oddelek.
Pozdravljeni, klicali ste [Ime podjetja]. Izberite med naslednjimi možnostmi menija:
Za pogovor s prodajnim zastopnikom, pritisnite 1.
Za tehnično podporo pritisnite 2.
To prihrani čas stranki in predstavnikom podjetja. Ker stranka takoj pride do ustreznega oddelka, niso potrebne dodatne preusmeritve.
Poleg tega lahko posnamete glas po želji za vsak samodejni prenos med oddelki (predvajanje). Dodajte glasbo, ki se predvaja, preden se predstavnik odzove na klic (na spletu/predvajanje). Če agent ni na voljo, lahko stranka pusti tudi glasovno pošto (brez povezave/glasovna pošta).
start:
- choice:
1:
name: Sales department
play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
do:
- transfer:
to: salesDep
if:
online:
- play: http://www.example.com/welcome.mp3
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
2:
name: Technical department
play: http://www.example.com/welcome.mp3
do:
- transfer:
to: techDep
if:
online:
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
Ustvarjanje profesionalnega sporočila z interaktivnim glasovnim odzivom se sprva zdi težka naloga. Ne skrbite; ustvarili smo brezplačne prilagodljive IVR skripte, da lahko takoj začnete z delom.
Viri baze znanja
Naučite se, kako;
- Vzpostavite samodejni povratni klic
- Samodejno zamenjate IVR
- Preusmerite klic na zunanjo številko preko interaktivnega glasovnega odziva
Odkrijte, kako avtomatizacija prodaje lahko izboljša učinkovitost in poveča prihodek vašega podjetja. Naučite se pametno vključiti avtomatizacijo v prodajne procese ter povečajte produktivnost in konsistentnost blagovne znamke. Preberite več o avtomatizaciji opravil, kot so pošiljanje e-pošte in uvajanje novih kupcev, ter optimizirajte uporabo virov za večji uspeh.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte, kako klicni center lahko revolucionira vašo podporo strankam z izboljšanjem zadovoljstva, povečano prodajo in fleksibilnim delovnim okoljem. Naučite se, katere funkcionalnosti potrebujete in kako lahko programska oprema LiveAgent pomaga premagati izzive tradicionalnih klicnih centrov ter znižati operativne stroške.