Kaj je integracija?
Integration - the process of combining two or more things into one.
Podjetja vsak dan uporabljajo različne aplikacije in orodja. Ta orodja in aplikacije so bili ustvarjeni za podporo vsakodnevnim opravilom podjetja. Kolikor so te v pomoč, lahko za preklapljanje med vmesniki porabite veliko časa. LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki pomaga službi za stranke v enem vmesniku. Kljub temu, da osebje prejema vsa vprašanja strank v eni programski opremi, morajo še vedno uporabljati druge aplikacije. Zato je LiveAgent vključil integracije in sodeluje tudi z drugimi podjetji za razširitev zmogljivosti LiveAgent. Z integracijami lahko vaše osebje za stranke dela iz ene programske opreme z vsemi potrebnimi orodji.
Prednosti integracije:
- Manj porabe za vire -več predstavnikov strank
- Avtomatizirani delovni procesi
- Ustvarjanje boljše uporabniške izkušnje
- Zadovoljni agenti
- Zvestoba strank
- Sposobnost izmenjave podatkov
Kako lahko uporabite integracije v LiveAgentu?
Integracije izboljšajo delovanje LiveAgent. Lahko povežejo različna orodja. Na splošno za izboljšanje vaših vsakodnevnih delovnih aktivnosti.
Po registraciji in pregledu vodnika za začetek lahko začnete uporabljati LiveAgent. Integracije LiveAgent lahko najdemo v različnih oblikah. To je lahko že integrirana funkcija LiveAgent ali pa preprosto aktiviranje vtičnika. Večinoma so integracije LiveAgent že vgrajene ali najdene v Konfiguracije – sistem. Druge integracije so navedene v integracijah LiveAgent z navodili za namestitev.
Če želite izvedeti več o posebnih integracijah, preberite več v pregledu integracij LiveAgent.
Kakšni so stroški integracije v LiveAgentu?
LiveAgent ponuja 3 naročnine. Vse ponujajo številne funkcije, nekatere so za doplačilo. Vendar so API in integracije vključeni v vsako naročnino brez dodatnih stroškov.
- Naročnina na zahtevke za 15 USD na agenta.
- Zahtevek + naročnina na klepet za 29 USD na agenta.
- Vse vključeno za 39 USD na agenta.
LiveAgent ponuja 14-dnevno brezplačno preizkusno obdobje za vsako naročnino. Če po tem času še vedno niste prepričani, vam ponujamo tudi brezplačen račun z omejitvami.
Če želite izvedeti več o dodatnih funkcijah, vključenih v vsako naročnino, preberite Cene.
Pregled integracij LiveAgent
Slack obvestila
Slack je dobro znana platforma, ki se običajno uporablja v podjetjih za notranje pogovore. LiveAgent ponuja integracijo obvestil Slack, da se prepričate, da so vaši zastopniki vedno na tekočem s poizvedbami strank. LiveAgent vašim agentom omogoča delo z enega vmesnika. Toda kadar koli vaši zaposleni opravljajo več nalog, zlahka pozabijo na določene zahtevke.
Ta integracija lahko vašemu agentu prepreči popuščanje. Agenti preprosto dobijo obvestilo in lahko kadar koli odgovorijo iz Slacka. Če imate v pametnem telefonu aplikacijo Slack, lahko na vprašanja strank LiveAgent odgovorite tudi po telefonu. Če želite na zahtevke odgovoriti na svojem pametnem telefonu, lahko to storite v naši aplikaciji LiveAgent.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Slack obvestila.
API
Integracija API (vmesnik za programiranje aplikacij) pomaga dvema aplikacijama, da “komunicirata” med seboj. Tako lahko povežete svoja orodja, programe in drugo!
Če želite izvedeti več o morebitnih dejanjih API, preberite LiveAgent – API.
Zapier
Zapier je spletno orodje za avtomatizacijo, ki vam pomaga pri povezovanju aplikacij. Na primer za premikanje podatkov na preprost in časovno učinkovit način. LiveAgent sodeluje z Zapierjem. Če torej že imate račun Zapier, lahko preprosto vključite LiveAgent. Želite prenesti nekaj stikov na svojo ploščo Trello? Ni problema, samo integrirajte in začnite uporabljati! Oglejte si integracijo, da vidite vse možnosti.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Zapier.
E-poštno trženje
E -poštno trženje je ključni del številnih podjetij. Lahko vam pomaga na več načinov. Na primer: ustvarite več potencialnih strank, ustvarite skupnost in povezavo s svojimi strankami in še veliko več. Z možnimi integracijami e -poštnega trženja v vašem LiveAgentu lahko ostanete v stiku s svojimi strankami, jim ponudite odlične ponudbe ali preprosto dobite povratne informacije za izboljšanje. Vse te tržne integracije je mogoče aktivirati prek vtičnikov v LiveAgentu. Tu je seznam integracij, na katerem so trenutno na voljo integracije e-poštnega trženja.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – e-poštno trženje
Upravljanje obračunavanja
Programska oprema za storitve za stranke, kot je LiveAgent, je v mnogih pogledih zelo uporabna. Na zahtevke z vseh vrst platform lahko odgovorite v eni programski opremi. Ekipa LiveAgent je želela ustvariti najboljšo uporabniško izkušnjo, zato ponuja integracije za upravljanje obračunavanja. Pomoč strankam je lahko pogosto težavna. Poskušate pomagati na časovno učinkovit način.
Zato vam lahko na primer pomaga integracija upravljanja obračunavanja; vračilo kupca, ustvarjanje novih bremenitev, ogled plačil strank in še veliko več iz enega vmesnika. Vse integracije upravljanja obračunavanja so na voljo prek vtičnikov v LiveAgentu. Tu je seznam integracij, na katerem so trenutno na voljo integracije upravljanja računov.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Upravljanje obračunavanja.
eTrgovina
Ali vaše podjetje prodaja/kupuje blago ali storitve? LiveAgent vam omogoča, da vključite nekatera orodja za svojo trgovino z e -trgovino. E -trgovina dnevno pridobiva veliko strank. Zato potrebuje učinkovito podporo strankam. Z integracijo e -trgovine LiveAgent lahko preprosto naredite svoje podjetje bolj donosno. Na primer, na odločitve strank lahko vplivate z vključitvijo gumba za klepet v živo, ko so stranke v postopku nakupa. Tu je seznam integracij, kjer najdete integracije e -trgovine, ki so trenutno na voljo z navodili za namestitev.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – e-trgovina.
CRM
CRM je strategija, ki bi jo moralo izkoristiti vsako podjetje. Ustvarja zadrževanje strank, zadovoljstvo strank in na splošno boljše odnose s strankami. LiveAgent ponuja odlično upravljanje odnosov s strankami. V LiveAgentu lahko preprosto organizirate in shranite podatke o svojih strankah. Če želite povečati zmogljivosti LiveAgent, ponujamo tudi veliko drugih integracij, povezanih s CRM. Tu je seznam integracij, kjer najdete integracije CRM, ki so trenutno na voljo z navodili za namestitev.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – CRM.
CMS
CMS (sistem za upravljanje vsebine) je integracija, ki podpira ustvarjanje vsebine. LiveAgent ponuja uporabniku prijazen urejevalnik, imenovan WYSIWYG (Kaj vidiš, to dobiš). Ja, preprosto je tako! Kdor koli v vašem podjetju bi lahko uporabljal ta urejevalnik za ustvarjanje vsebine. LiveAgent ponuja tudi veliko različnih e -poštnih predlog, tako da lahko ostanete v stiku s svojimi strankami. Poleg tega lahko razširite LiveAgent CMS tako, da v kateri koli podporni sistem CMS dodate gumbe za klepet v živo. Tu je seznam integracij, kjer najdete integracije CMS, ki so trenutno na voljo z navodili za namestitev.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent CMS.
Vodenje projektov
Vsako podjetje ima svoje cilje, a brez ustreznega vodenja projektov je to lahko kaotičen način za njihovo dosego. Zato lahko ustrezno vodenje projektov ustvari jasno delovno strukturo za zaposlene. To jih vodi k uspešnemu doseganju zastavljenih poslovnih ciljev. LiveAgent ponuja to integracijo, ki vam pomaga pri strukturnem doseganju teh ciljev. Tu je seznam integracij, na katerem so trenutno na voljo integracije za upravljanje projektov z vodniki za namestitev.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Vodenje projektov.
Orodja za sodelovanje
Orodja za sodelovanje so potrebna za vsako podjetje. S temi orodji lahko vaša ekipa učinkoviteje komunicira brez potrebnih prekinitev ves dan. S takšnim orodjem lahko ustvarite učinkovito okolje, ki zaposlenim pomaga ostati v stiku, hkrati pa ne moti njihovega poteka dela. Zato povezovanje LiveAgent s takšnimi orodji naredi potek dela vaših zaposlenih učinkovit in efektiven hkrati, pri tem pa ostanete na vrhu vseh skupnih posodobitev/novic/opravil. Tu je seznam integracij, kjer najdete integracije orodij za sodelovanje, ki so trenutno na voljo z vodniki za namestitev.
Če želite izvedeti več o tej funkciji, preberite LiveAgent – Orodja za sodelovanje.
Vtičniki za selitev
Če niste prepričani, ali zaradi vseh podatkov, ki ste jih zbrali, preklopite na LiveAgent iz druge programske opreme za pomoč uporabnikom. Ne skrbite, LiveAgent je posebej za prenos podatkov ustvaril vtičnike za selitev. Vtičniki za selitev vam pomagajo prenesti vse pomembne podatke iz prejšnje programske opreme za pomoč strankam v LiveAgent. Vsi vtičniki za selitev so na voljo prek vtičnikov v LiveAgentu. Tu je seznam integracij, na katerem so trenutno na voljo integracije vtičnikov za selitev.
Če želite izvedeti več o podatkih, ki jih lahko prenesete, preberite LiveAgent – Vtičniki za selitev.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Odkrijte, kako avtomatizacija prodaje lahko izboljša učinkovitost in poveča prihodek vašega podjetja. Naučite se pametno vključiti avtomatizacijo v prodajne procese ter povečajte produktivnost in konsistentnost blagovne znamke. Preberite več o avtomatizaciji opravil, kot so pošiljanje e-pošte in uvajanje novih kupcev, ter optimizirajte uporabo virov za večji uspeh.
Vpogled v podatke vstopnice/stranke (CRM)
Odkrijte, kako LiveAgentov CRM sistem izboljša vašo prodajo in podporno službo z učinkovitim vpogledom v podatke strank. Shranjujte vse pomembne informacije, pregledujte prejšnje vstopnice in dodajajte zaznamke ter prilagodite polja za shranjevanje dodatnih podatkov. Preizkusite brezplačno in dvignite kakovost vaše komunikacije na višjo raven!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Stopnja ločljivosti prvega stika
Odkrijte, kako izboljšati učinkovitost storitev za stranke z visokimi stopnjami ločljivosti prvega stika (FCR). Naučite se, kako jih izračunati, kaj vpliva na FCR in kako izboljšati svojo podporo strankam z ustreznim usposabljanjem in programsko opremo. Izboljšajte zadovoljstvo strank in izkušnje ob prvem stiku!