Instagram je ena izmed najbolj priljubljenih platform socialnih medijev, ki se ponaša z več kot milijardo aktivnih mesečnih uporabnikov. Platforma se uporablja za izmenjavo fotografij, kratkih video kolutov in zgodb z datumom poteka 24 ur. Uporabniki Instagrama lahko izkoristijo tudi funkcijo neposrednega sporočanja.
Zakaj je podpora za stranke Instagrama pomembna?
Sprva so Instagram uporabljali predvsem za skupno rabo fotografij s prijatelji in družino, ko pa je platforma postajala priljubljena, so uporabniki začeli slediti zvezdnikom in javnim osebam. Številni uporabniki Instagrama so slavo našli čez noč z uporabo pravih hashtagov in trženjem samih sebe, zato so podjetja hitro prišla do zaključka, da je ta platforma lahko ključ do njihovega uspeha.
Dandanes je vsako moderno podjetje aktivno na Instagramu in uporablja platformo za promocijo svojih izdelkov in storitev z estetskimi fotografijami, video posnetki in priporočili strank. Ko se je število poslovnih strani v Instagramu povečalo, je Instagram videl priložnost in svoj izdelek razvil z dodajanjem funkcije “Marketplace”, ki uporabnikom omogoča, da izdelke kupujejo neposredno iz aplikacije Instagram.
Ker pa Instagram dojemajo kot “vedno vklopljen” kanal, trženje pa je na vrhuncu, mnogi kupci uporabljajo platformo kot kanal za podporo strankam in postavljajo vprašanja o promoviranih izdelkih, storitvah in poslu samem .
Nekatere stranke grejo celo tako daleč, da opozorijo druge, če so imele negativne izkušnje s podjetjem. Tako lahko komentarji strank, pritožbe ali pohvale ustvarijo ali pokvarijo posel. Vendar je pravi izziv odgovoriti na vsako vprašanje, sporočilo ali omembo brez kakršnih koli orodij. Večina podjetij prejme na sto tisoče obvestil in v njih se lahko izgubite. Torej, kako lahko obvladate podporo Instagrama?
Instagram podpora z LiveAgent
Podpora strankam Instagrama je lahko mala malica z ustreznimi orodji, in sicer LiveAgent. Naša integracija z Instagramom omogoča povezavo vaše poslovne strani Instagram z našo programsko opremo za pomoč uporabnikom. Rezultat? Vsak komentar v Instagramu ali omemba vaše strani bo samodejno potisnjena v programsko opremo vaše službe za pomoč in pretvorjena v zahtevek.
Kaj lahko storite z integracijo?
- Komentarje si oglejte in odgovorite neposredno iz svoje službe za pomoč uporabnikom
- Oglejte si omembe in odgovorite nanje neposredno iz službe za pomoč uporabnikom
- Izberite, v kateri oddelek želite usmerjati zahtevke za Instagram
- Povežite več računov Instagram
- Arhivirajte zahtevke za Instagram
- Vse zahtevke za Instagram shranite na eni enotni nadzorni plošči
Kako je to videti/deluje v praksi?
Če se sprašujete, ali bodo vaše stranke lahko povedale, da za odgovor na njihova vprašanja uporabljate zunanje orodje, je odgovor ne. Kako deluje, preverite v tej podrobni video vadnici.
Kako integrirati Instagram z LiveAgent
Sledite tem korakom, da danes začnete odgovarjati na komentarje in omembe Instagrama prek LiveAgent-a!
Prosimo, upoštevajte, da morate imeti Facebook stran za integracijo Instagrama. Če še niste povezali računa Instagram s Facebook stranjo, priporočamo, da sledite tej vadnici. (Lahko povežete kateri koli račun Instagram, ki je povezan s Facebook stranjo, katere skrbnik ste.)
- Prijavite se v LiveAgent
- Kliknite Konfiguracija (ikona v levi menijski vrstici)
- Kliknite Facebook in Instagram
- Kliknite Računi
- Kliknite Poveži
f. Pojavilo se bo novo pojavno okno, ki vas bo pozvalo, da se prijavite v svoj Facebook račun. Vnesite svoje podatke za prijavo ali če ste že prijavljeni, kliknite Nadaljuj kot
g. Ko se prikaže to sporočilo: “LiveAgent želi upravljati vaše strani, objaviti kot strani, ki jih upravljate, in dostopati do sporočil vaše Facebook strani.” Sprejmite ga s pritiskom na OK
h. Vrnite se na LiveAgent in izberite Facebook stran, ki je povezana z vašim Instagramom. Izberite dovoljenja, ki jih želite dovoliti. Izbirate lahko med naslednjimi možnostmi:
- Pridobite komentarje
- Pridobite mnenja
Upoštevajte, da ta integracija ne podpira neposrednih sporočil zaradi politike Facebooka. To pomeni, da neposrednih sporočil Instagrama ne morete usmerjati v LiveAgent.
- Izberite department, v katerega želite preusmeriti dohodne zahtevke za Instagram
- Kliknite Shrani
Kako lahko izkoristite integracijo?
Večje zadovoljstvo strank in večja zvestoba blagovni znamki
Zadrževanje strank je najpomembnejše pri storitvah za stranke. Če shranite vse zahtevke za Instagram v službo za pomoč uporabnikom, lahko kadar koli z lahkoto dostopate do pretekle komunikacije.
Za nove komentarje vam ni treba več preverjati posameznih objav. Vse vaše zgodovine komunikacij so vedno varno shranjene v arhivu in do njih lahko preprosto dostopate z nadzorne plošče.
Z LiveAgentjem boste lahko svoje stranke navdušili s svojim poznavanjem njihovih preteklih poizvedb in podrobnostmi nakupa ter tako pokazali, da vas res zanima. To pa bo povečalo zvestobo blagovni znamki, življenjsko vrednost kupcev in zadovoljstvo kupcev.
Hitrejše reševanje težav
Dandanes ni pomemben le odličen izdelek ali cena. Kupci si želijo prilagojene nakupovalne izkušnje brez težav in še posebej hitre odgovore na njihova vprašanja. Če vam stranke zastavijo vprašanje na Instagramu, vendar v roku ene ure ne dobijo odgovora (večina strank pričakuje, da bodo odgovor prejele v eni uri po objavi), vas bodo verjetno zapustile in se obrnile na konkurenco.
Dajte svojim strankam tisto, kar želijo in pričakujejo, z LiveAgent – prilagojeno, hitro in enostavno podporo. Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent vas bo obvestila vsakič, ko boste prejeli nov zahtevek od Instagrama, s čimer boste enostavno odgovorili na vsa vprašanja strank.
Boljša učinkovitost poteka dela
Odgovarjanje na vprašanja strank prek storitve LiveAgent izboljšuje učinkovitost agentov. Zakaj?
- Vašim agentom ne bo več treba stalno spremljati več računov in naprav
- Viri Instagrama ne bodo motili vaših agentov
- Vse več obvestil ne bo motilo vaših agentov
- Vaši agenti bodo lahko hkrati upravljali več poslovnih računov
Močnejša prisotnost blagovne znamke
Če vaše stranke brskajo po vašem Instagramu, so verjetno pripravljene na nakup. Preprosto potrebujejo odgovor na nekaj vprašanj ali želijo videti, kako ravnate s svojimi strankami na spletu. Dejansko 85% kupcev raziskuje izdelek/storitev na spletu, preden opravi nakup.
Zakaj jih ne bi osvojili s predstavitvijo, da pravočasno odgovorite na vsa vprašanja strank?
Boljša varnost, manj kršitev podatkov
Odgovarjanje na Instagram sporočila prek LiveAgentja je bolj varno. Zakaj? Zahtevki za Instagram so shranjene v skupni nabiralnici, do katere lahko dostopa vsak podporni agent. To pomeni, da vam ni treba skrbeti:
- Skupna raba poverilnic za prijavo v Instagram z več zaposlenimi
- Ostanite prijavljeni na javnih napravah
- Izguba naprave, kjer ste prijavljene v vaš račun Instagram
Prednost pred konkurenco
Čeprav je podpora za Instagram vse bolj priljubljena, še vedno obstaja veliko podjetij, ki je ne zagotavljajo. Danes si zagotovite konkurenčno prednost s preprostim povezovanjem računa Instagram z LiveAgent.
Ste pripravljeni preizkusiti našo integracijo Instagrama?
Dovolite nam, da poskrbimo za težko dvigovanje in logistiko, tako da se boste lahko osredotočili na nemoteno in zanesljivo podporo vsem svojim strankam. Začnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus še danes. Kreditna kartica ni potrebna.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je Instagram?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Instagram je platforma, ki se uporablja za izmenjavo fotografij, kratkih video kolutov in zgodb z datumom poteka 24 ur. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj je podpora za stranke Instagrama pomembna?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Ker so stranke zelo aktivne na Instagramu in pričakujejo, da bodo dejavna tudi podjetja. Pričakujejo pravočasno storitev tako kot pri klepetu v živo, e-pošti in telefonu, če ne celo hitreje.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj lahko storite z integracijo službe za pomoč uporabnikom Instagrama?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “-Oglejte si komentarje in odgovorite nanje neposredno iz svoje službe za pomoč uporabnikom -Oglejte si omembe in odgovorite nanje neposredno iz službe za pomoč uporabnikom -Izberite, v kateri oddelek želite usmerjati zahtevke za Instagram -Povežite več računov Instagram -Arhivirajte zahtevke za Instagram -Vse zahtevke za Instagram shranite na eni enotni nadzorni plošči ” } }] }Streamline your Viber support today
Answer Viber messages and broadcast messages directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte vloge agentov za pomoč uporabnikom z LiveAgent! Agenti nudijo tehnično podporo in odgovarjajo na vprašanja strank o vaših izdelkih ali storitvah. Preverite, kako konfigurirati sistem, upravljati zahtevke in povečati produktivnost. Preizkusite brezplačno različico in izboljšajte svojo podporo strankam.