Kaj so gumbi za klic?
Gumb za klic je gumb za klic, ki obiskovalcem spletnega mesta omogoča, da pokličejo vaše podjetje. Ko kliknejo gumb za klic, bo njihov računalnik ali telefon samodejno izvedel klic.
Zakaj so gumbi za klic pomembni?
Dodajanje gumbov za klic na vašo spletno stran je odlična taktika za zmanjšanje napora strank. Namesto da zapišete ali ročno vnesete svojo telefonsko številko, lahko stranke preprosto kliknejo in pokličejo. Toda zakaj je tako pomembno? No, zmanjšanje napora strank je zanesljiv način za povečanje zadovoljstva strank, izboljšanje njihovih izkušenj z vašim podjetjem in vzpostavitev dobrih odnosov, ki lahko vodijo k večji prodaji in ponovnemu poslovanju. Poleg tega lahko pozitivne izkušnje strank vodijo do pozitivnih napotkov od ust do ust, kar vam prinese še več novih strank.
Kakšne vrste gumbov za klice ponuja LiveAgent?
LiveAgent ponuja dve možnosti. Izbirate lahko med galerijo vnaprej izdelanih gumbov za klice ali pa ustvarite gumb po meri z uporabo slike ali lastne kode HTML.
Vnaprej pripravljeni klicni gumbi imajo različne možnosti poravnave, vključno s stranskimi, vogalnimi ali vrstnimi. Ko izberete gumb, lahko prilagodite barvo ozadja, besedilo, indeks Z, animacijo in pozicioniranje. LiveAgent vam omogoča tudi predogled in preizkus vsakega gumba, preden ga uporabite na svojem spletnem mestu.
Kako deluje gumb za klic?
Gumb za klic vam omogoča, da določite:
- Klici iz računalnika na računalnik
- Klici iz mobilnega v osebni računalnik
Ne glede na to, ali stranka klikne gumb za klic na svojem računalniku ali mobilnem telefonu, bo računalnik začel klic v brskalniku. Vaši zastopniki bodo lahko odgovorili na klic neposredno v programski opremi klicnega centra LiveAgent.
Upoštevajte, da lahko naprava, ki jo uporabljate, pred klicem zahteva dovoljenje za uporabo vašega mikrofona.
Kako ustvariti in uvesti klicne gumbe
- Prijavite se v LiveAgent.
- Kliknite na Konfiguracija (ikona zavihka).
- Kliknite na Klic.
- Kliknite na Gumbi.
- Kliknite oranžni gumb Ustvari.
6. Brskajte po galeriji in s klikom na gumb izberite po lastni izbiri. 7. Gumb poimenujte. 8. Izberite oddelek, v katerega želite preusmeriti klice s tega gumba. 9. Potrdite polje Snemaj klice, če želite posneti vse klice s tega gumba. 10. Izberite jezik, v katerem želite prikazati klicni gumb. 11. Potrdite polje Aktivno.
12. Na levi plošči z nastavitvami kliknite gumb in prilagodite animacijo, barve, pozicioniranje, besedilo, videz mobilnega telefona in videz miške po svojem okusu.
13. Ponovno se pomaknite na levo ploščo z nastavitvami, kliknite okno klica in ga prilagodite po svojih željah. Ne pozabite klikniti Shrani.
14. Kliknite Integracija in kopirajte delček kode. 15. Kodo postavite pred oznako </body> kode svojega spletnega mesta ali prosite svojega spletnega skrbnika, da to stori namesto vas.
Opomba: Ko imate kodo na svojem spletnem mestu, lahko spremenite obliko gumba za klic in način delovanja gumba za klic, ne da bi na svoji strani spremenili kodo.
Ustvarjanje gumbov za klic po meri
Če želite ustvariti gumb za klic po meri, morate naložiti sliko po meri ali spremeniti obstoječo kodo HTML.
- Prijavite se v LiveAgent.
- Kliknite na Konfiguracija (ikona zavihka).
- Kliknite na Klic.
- Kliknite na Gumbi.
- Kliknite oranžni gumb Ustvari.
- Kliknite Po meri
- Izberite »s slike« ali »s pisanjem lastne kode HTML«.
- Če se odločite za lastno kodo HTML, kliknite gumb na levi plošči z nastavitvami.
- Spremenite HTML in CSS
10. Predogled in preizkus gumba, če ste zadovoljni, kliknite Shrani. 11. Kliknite Integracija in kopirajte delček kode. 12. Kodo postavite pred oznako </body> kode svojega spletnega mesta ali prosite svojega spletnega skrbnika, da to stori namesto vas.
Prednosti gumbov za klic
Postavitev gumba za klic na vašo spletno stran je lahko zelo koristna tako za vas kot za vaše stranke.
Manjši napor strank in več udobja
Vgrajen gumb za klic na vašem spletnem mestu zagotavlja, da vašim strankam ni treba pregledovati vašega spletnega mesta ali iskati vaše telefonske številke v Googlu. Morda se zdi, da iskanje telefonske številke ni velik problem. Ko pa se vam mudi in se morate obrniti na podjetje, želite izgubljati čas v iskanju njihovih kontaktnih podatkov? Če bi bil na voljo na njihovem spletnem mestu in bi lahko preprosto kliknili gumb za začetek klica, bi bili hvaležni, kako brez težav in priročno je to? Vem, da sovražim, ko na mobilnem telefonu brskam po poslovnem spletnem mestu, in ni vgrajenega gumba za klic.
Ready to improve customer satisfaction?
Try placing a call button on your site for free!
Izboljšana uporabniška izkušnja
Z ustvarjanjem gumba za klic svojim strankam delate drobno uslugo in pokažete, da cenite njihov čas. To ne bo le izboljšalo njihovega dojemanja vašega podjetja, ampak bo izboljšalo tudi njihovo izkušnjo s strankami. Kot že veste, so zadovoljne stranke temelj vsakega podjetja. V bistvu so to tisto, kar ohranja podjetja v pogonu. Zadovoljen kupec bo verjetno kupoval ponovno, porabil več in ostal zvest svoji blagovni znamki.
Možnost zagovarjanja
Zadovoljne stranke svoje pozitivne izkušnje z veseljem delijo tudi z drugimi. Z ustvarjanjem preproste izkušnje ste lahko prepričani, da se bodo spomnili svojih pozitivnih izkušenj in priporočili vaše podjetje, če se bo vaše podjetje pojavilo v prihodnjih pogovorih s prijatelji, sodelavci ali družino. Ta vrsta zagovarjanja blagovnih znamk je neprecenljiva, saj večina potrošnikov predvsem zaupa priporočilom prijateljev. Ta pozitivna priporočila vodijo do novih in ponavljajočih se poslov, kar ima za posledico večjo prodajo in prihodke. Dokler zadovoljite svoje stranke, lahko to zanko ponavljate in uživate v večji angažiranosti strank in rasti prihodkov.
Viri baze znanja
Če želite izvedeti več o gumbih za klic ali sorodnih temah, si oglejte našo bazo znanja, slovarček, članke na akademiji, videoposnetke ali objave na spletnem dnevniku.
- Nastavitev gumba za klic
- Uporaba klicnega centra LiveAgent s odjemalci in aplikacijami za mehke telefone
- Kako začeti klic iz storitve LiveAgent
- Podprti ponudniki VoIP
- Neomejeno število posnetkov klicev
Ste pripravljeni na svojo stran postaviti gumb za klic?
Odkrijte, kako enostavno je z LiveAgentom zagotoviti podporo brez težav. Začnite brezplačno 14-dnevno preskusno različico danes. Kreditna kartica ni potrebna.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj so gumbi za klic?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Gumb za klic je gumb za klic, ki obiskovalcem spletnega mesta omogoča, da pokličejo vaše podjetje. Ko kliknejo gumb za klic, bo njihov računalnik ali telefon samodejno poklical vašo številko.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšne vrste gumbov za klice ponuja LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “LiveAgent ponuja dve možnosti. Izbirate lahko med galerijo vnaprej izdelanih gumbov za klice ali pa ustvarite gumb po meri z uporabo slike ali lastne kode HTML. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako deluje gumb za klic?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Gumb za klic vam omogoča vzpostavitev: Klici iz računalnika na računalnik Klici iz mobilnega v osebni računalnik Ne glede na to, ali stranka klikne gumb za klic na svojem računalniku ali mobilnem telefonu, bo računalnik začel klic v brskalniku. Vaši zastopniki bodo lahko odgovorili na klic neposredno v LiveAgentu. ” } }] }Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Discover seamless integration with ClickPhone, a leading provider of internet and telephony services in Romania. Enhance your business communication by connecting ClickPhone with your existing CRM or ERP through LiveAgent, with no extra cost for integration. Experience cost-effective solutions, improved customer experience, and high reliability across Romania. Try our 14-day free trial today and elevate your call center operations with LiveAgent and ClickPhone!
Odkrijte, kako vam Slack obvestila in LiveAgent integracija omogočajo takojšnje obveščanje o zahtevkih in hitro odzivanje na stranke. Nikoli ne zamudite pomembnih posodobitev in poenostavite komunikacijo v vašem podjetju. Preizkusite brezplačno in izboljšajte podporo strankam s preprosto nastavitvijo v nekaj minutah.