Kaj je gumb za razrešitev?
The To Solve Button is a special LiveAgent function that notifies agents about high-priority tickets that need to be resolved. The tickets that show up in the To Solve Button have been unanswered for a long time or are tied to SLAs (service level agreements). At its core, the To Solve Button ensures no tickets are forgotten and no SLAs are missed.
Zakaj je gumb za Razrešitev koristen?
The To Solve Button takes on the role of a task manager that calls attention to tickets that have been unanswered for a long time or are tied to SLAs. Businesses that use this functionality can benefit from:
- Povečano zadovoljstvo strank
- Izpolnjeni SLA
- Boljše upravljanje s časom
- Izboljšana učinkovitost
- Hitrejši časi razrešitve
- Višja življenjska vrednost stranke
Kako lahko uporabite gumb za razrešitev?
Če ste uporabnik LiveAgent (in imate ustrezna dovoljenja), lahko gumb za razrešitev nastavite po svojih željah. Na primer, lahko določite, o čem želite prejemati obvestila, vključno z:
- Zahtevki z visoko stopnjo prioritete s statusom ”Odprto”
- Zahtevki z visoko stopnjo prioritete s statusom “Novo”
- High priority tickets from specific departments
- Vsak zahtevek, ki je posebej dodeljena vam
Če imate vklopljeno funkcijo gumba za razrešitev, vas bo gumb (ki se nahaja poleg vaše profilne slike) samodejno obvestil o številu neodgovorjenih zahtevkov, ki zahtevajo vašo pozornost.
Poleg tega lahko z vlogo skrbnika svoj gumb za razrešitev konfigurirate tako, da prikaže neodgovorjene zahtevke po pomembnosti (prednost zahtevka, prejeti čas, SLA).
Uporaba gumba
Ko kliknete gumb Za razrešitev, bo sistem odprl zahtevek z najvišjo prioriteto. Če zahtevek zaprete, ne da bi ga razrešili, in znova kliknete gumb, bo sistem spet odprl isti zahtevek.
This mechanism is in place to ensure that the resolution of high-priority tickets isn’t delayed by agents skipping/cherry-picking tickets. However, if you don’t know how to answer a To Solve ticket, you can simply reassign it to a different department or agent.
Kako deluje algoritem za reševanje?
Algoritem Razreši določa vrstni red zahtevkov v čakalni vrsti Razreši. Algoritem:
- Prednost zahtevkov določi glede na čas v čakalni vrsti (ko je bil zahtevek prejet)
- Daje prednost zahtevkom v skladu s sporazumi SLA
- Daje prednost zadnjemu agentu (gumb Razrešitev bo dal prednost usmerjanju zahtevka z visoko prioriteto do agentov, ki so jih nazadnje obdelali)
Manage SLAs with ease
Stay on top of all messages from your VIP clients with our “To-Solve Button” feature. Try it today. No credit card required.
Nastavitev gumba Razrešitev
Izbira načina dodeljevanje zahtevkov
- Prijavite se v LiveAgent.
- Kliknite Konfiguracija.
- Kliknite Sistem.
- Kliknite Splošno.
- Pomaknite se navzdol do razdelka Razrešitev algoritma.
- Izberite Časovno prioriteto ali Prioriteta zadnjega agenta.
If you choose “Time priority”, tickets will be distributed amongst agents randomly. The oldest unanswered ticket will have the highest priority. If you have some SLA rules set up, these will be taken into account as well.
Če izberete “Prioritezirajte zahtevek zadnjega agenta”, bo sistem preusmeril zahtevek do agentov, ki ga je nazadnje obdelal. Če vklopite to nastavitev, vrstni red v vrsti zahtevka ne bo spremenjen.
Dodajanje zahtevkov, ki so vam dodeljeni z gumbom Razrešitev
- Prijavite se v LiveAgent.
- Kliknite Konfiguracija.
- Kliknite Sistem.
- Kliknite Splošno.
- Pomaknite se navzdol do razdelka za zahtevke “Dodeljene”.
- Potrdite potrditveno polje.
- Kliknite Shrani.
- Znova naložite aplikacijo.
Omejevanje agentov, da na zahtevke odgovorijo samo z gumbom “Razeši”
Upoštevajte, da ta nastavitev deluje samo za agente, ne pa tudi za skrbnike.
- Prijavite se v LiveAgent.
- Kliknite Konfiguracija.
- Kliknite Agenti
- Izberite določenega agenta in kliknite Uredi
- Kliknite Oddelki
- Potrdite drugo potrditveno polje, Ali lahko odgovorim na zahtevke, odprte samo z gumbom “Razrešitev”.
- Kliknite Shrani.
Izbira, iz katerih oddelkov želite prejemati zahtevke
- Prijavite se v LiveAgent.
- Kliknite Gumb Razreši
- Izberite oddelke, iz katerih želite odgovoriti na zahtevke.
- Kliknite Shrani.
Kako lahko gumb Razreši doda vrednost vašemu podjetju?
Izpolnjeni SLA vodijo do večjega zadovoljstva strank in večje življenjske vrednosti kupca
Če imate SLA na mestu, obstaja določena stopnja pričakovanja. Vaše stranke doplačajo za boljšo izkušnjo storitve in zato ne pričakujejo, da jih boste pustili na cedilu. Če dosledno upoštevate svoj del sporazuma in spoštujete roke SLA, bodo vaše stranke zadovoljne.
S tem bodo vaše stranke bolj zveste vaši blagovni znamki, kar ima za posledico leta dobrih odnosov in višjo življenjsko vrednost kupcev. Zato si morate vedno prizadevati za spoštovanje rokov SLA in celo preseči pričakovanja strank. Zagotovite storitev čim hitreje, bodite dobro obveščeni in zagotovite osebno, nepozabno izkušnjo.
Najboljši način za to je namestitev upravitelja opravil, kot je gumb za Razrešitev. Zagotovil bo, da bodo izpolnjeni vsi roki, poleg tega pa bo strelec odstranil stres z ramen.
Zadovoljne stranke so najboljše stranke
Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.
Boljše upravljanje s časom in večja učinkovitost
Ker gumb Razreši daje prednost zahtevkom, ki jih je treba razrešiti, vašim agentom ne bo treba sami analizirati prednosti vsakega zahtevka. Preprosto lahko kliknejo gumb in se lotijo dela, kar jim bo prihranilo na tone časa in povečalo produktivnost.
Poleg tega vam funkcija lahko prihrani denar. Manj časa kot vaši agenti potrebujejo za administrativno delo, več časa imajo za reševanje čakajočih zahtevkov.
Viri baze znanja
- Preberite več o gumbu za razrešitev
- Nastavitev oddelkov
- Setting up SLAs and SLA levels
- SLA compliance reports
Ste se pripravljeni spoprijeti s prednostnimi zahtevki?
Bodite na tekočem z vsemi sporočili svojih VIP strank s funkcijo gumba za Razrešitev. Preizkusite jo še danes. Kreditna kartica ni potrebna. Pričnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte vloge agentov za pomoč uporabnikom z LiveAgent! Agenti nudijo tehnično podporo in odgovarjajo na vprašanja strank o vaših izdelkih ali storitvah. Preverite, kako konfigurirati sistem, upravljati zahtevke in povečati produktivnost. Preizkusite brezplačno različico in izboljšajte svojo podporo strankam.