Kaj je klepet v živo?
Klepet v živo je programska tehnologija, ki strankam omogoča komunikacijo s predstavniki podpore za stranke v realnem času. Stranke lahko klepetajo z vami na vašem spletnem mestu, namesto da bi klicale ali pošiljale e -pošto.
Klepet v živo temelji v celoti na brskalniku in od uporabnikov ne zahteva nalaganja programske opreme za začetek klepeta.
Zakaj je klepet v živo pomemben za storitve za stranke?
Klepet v živo je pomemben komunikacijski kanal za storitve za stranke, ker;
- Stranke dobijo skoraj takojšnje odgovore na svoja vprašanja
- Ponuja pomoč v realnem času
- Ne zahteva napora (za stranko)
- Kupci pričakujejo, da jih bodo podjetja zagotovila
- Lahko vam daje konkurenčno prednost
- To je poceni rešitev, ki lahko izboljša prodajo, angažiranost in zadrževanje strank.
Katere funkcije klepeta v živo ponuja LiveAgent?
LiveAgent ponuja 15 funkcij klepeta v živo, ki vam lahko pomagajo izboljšati prizadevanja za storitve za stranke.
Gumb za klepet
LiveAgent vam daje svobodo pri ustvarjanju lastnega gumba za klepet, ki ga lahko postavite kjer koli na svojem spletnem mestu. Izberite položaj gumba, barve, animacijo, učinek lebdenja, možnosti za mobilne naprave in indeks Z.
Če ne želite sami ustvariti gumba, ga lahko uporabite v naši galeriji gumbov za klepet in ga prilagodite po svojih željah.
Ponujamo:
- Kotni gumbi
- Gumbi z mehurčki
- Drsni gumbi
- Vgrajeni gumbi
- Gumbi s slikami po meri
- Gumbi s HTML -jem po meri
Poleg ustvarjanja lastnih gumbov za klepet lahko oblikujete tudi okno za klepet. Lahko spremenite:
- Pozdravno sporočilo/skrij pozdravno sporočilo
- Stil
- Velikost okna za klepet
- Skrij gumb za začetek klepeta znova
- Omogočite puščanje sporočila brez povezave
- Z-indeks
- Pozicija
- Poljuben CSS
Klepet v realnem času
LiveAgent obiskovalcem vašega spletnega mesta omogoča klepet z vami v realnem času.. Ko na vašem spletnem mestu kliknejo polje za klepet na spletnem mestu in pošljejo začetno sporočilo o klepetu, bo na nadzorni plošči LiveAgent zazvonilo, da vas obvesti, da je uporabnik, ki čaka na klepet z vami.
Če obiskovalec spletnega mesta poskuša klepetati z vami izven delovnega časa, bo klepet registriran na vaši nadzorni plošči LiveAgent v obliki zahtevka, na katerega lahko kasneje odgovorite po e -pošti.
Proaktivna povabila na klepet
Proaktivna povabila so funkcija klepeta, ki vam omogoča, da se obrnete in ponudite pomoč strankam, ki trenutno brskajo po vašem spletnem mestu. Vabila za klepet lahko postavite na URL -je po meri na svojem spletnem mestu, na primer cene ali stran s pogostimi vprašanji.
Gumbe proaktivnih povabil za klepet lahko prilagodite po svojih željah in jih nastavite tudi za prikaz po preteku določenega časa. Na primer, proaktivno povabilo za klepet se lahko prikaže, če uporabnik vašo stran s cenami gleda dlje kot 45 sekund.
Galerija gumbov za klepet
LiveAgent ponuja številne gumbe za klepet, ki si jih lahko ogledate v naši galeriji gumbov za klepet. Preprosto izberite tistega, ki ga želite, in vstavite polje za klepet na spletno mesto, da bodo vaše stranke lahko začele klepetati z vašimi predstavniki podpore.
Animacije gumbov za klepet
Animacije lahko vplivajo na to, kje obiskovalci vaše spletne strani usmerijo svojo pozornost. Gumbom za klepet dodajte animacije, da pritegnete njihovo pozornost in povečate vpletenost.
Galerija povabil na klepet
Poleg redne galerije za klepete na spletnem mestu LiveAgent ponuja tudi proaktivno galerijo gumbov za klepet. Izbirate lahko med številnimi slogi in položaji gumbov ali pa ustvarite svojega s pisanjem lastne kode HTML.
LiveAgent ponuja proaktivna povabila na klepet na naslednjih mestih:
- Ob strani
- V kotu
- Na sredini
Priključitev okna za klepet
LiveAgent uporabnikom omogoča, da med brskanjem po spletnem mestu zasidrajo okno za klepet v živo. Ko prejme novo sporočilo, ko je klepet priklopljen, uporabnik prejme obvestilo. Okna za klepet lahko zasidrate na levi ali desni strani vašega spletnega mesta.
Pregled klepetov
Pregled klepetov LiveAgent vam daje celosten pogled na vse obiskovalce vašega spletnega mesta. Ta funkcija klepeta vam pokaže, kje se obiskovalci vašega spletnega mesta geografsko nahajajo, katere URL -je vašega spletnega mesta brskajo in kako dolgo so brskali po vsaki strani.
Pregled klepetov vam omogoča, da vidite:
- Spletne obiskovalce (število obiskovalcev, ki brskajo po spletnem mestu)
- Obiskovalce v klepetu (število klepetajočih obiskovalcev)
- Obiskovalce v čakalni vrsti (število obiskovalcev, ki čakajo na klepet)
- Razpoložljivi agenti (število agentov, ki so na voljo za klepet)
- Geografska lokacija vsakega obiskovalca (prikazana na zemljevidu)
- Država obiskovalca
- Dejansko spletno mesto
- Napotitelj
Zgodovina klepeta
LiveAgent vam omogoča ogled vseh prejšnjih klepetov in vseh trenutnih klepetov na enem zaslonu. Če iščete določen klepet, lahko iskanje filtrirate po oznakah, oddelkih, datumih, imenih itd.
Spletni obiskovalci
Spletni obiskovalci LiveAgent so funkcija klepeta, ki omogoča spremljanje, kdo brska po vašem spletnem mestu. Ugotovite naslov IP vašega obiskovalca, napotitelje, geografske lokacije, trenutne URL -je na vašem spletnem mestu in skupni čas, ki so ga porabili za brskanje po vašem spletnem mestu.
Distribucija klepeta
LiveAgent ponuja več načinov distribucije klepeta. Sistem je mogoče nastaviti tako, da uporablja naključno dodelitev, vnaprej določene prioritete, “zvoni vsem”, povprečno izkoriščenost ali največjo izkoriščenost.
- Naključna dodelitev: naključno dodeli klepete razpoložljivim agentom.
- Vnaprej določene prednostne naloge: Klepeti bodo preusmerjeni na agenta, ki trenutno ne odgovarja na klepet ali pa je imel najdaljši izpad od zadnjega klepeta.
- Zvonjenje vsem: vsi agenti bodo obveščeni, da stranka čaka na klepet. Obvestilo ne bo prenehalo zvoniti, dokler nekdo ne odgovori na klepet.
- Povprečna poraba: dohodni klepeti bodo preusmerjeni na posrednika z najmanjšim številom aktivnih klepetov.
- Največja izkoriščenost: dohodni klepeti bodo dodeljeni agentu z največjim številom aktivnih klepetov, da bo uporaba čim večja.
Pogled-tipkanja-v-realnem-času
LiveAgent vam v realnem času prikaže, kaj vaše stranke vnesejo v okno za klepet. Preden sploh pritisnejo Pošlji, lahko začnete iskati njihove številke naročil, prejšnje nakupe ali prejšnje zahtevke, da zagotovite še hitrejše storitve za stranke.
Vgrajeno sledenje klepetu
LiveAgent vam omogoča spremljanje dogodkov klepetov v živo v storitvi Google Analytics. Imate možnost slediti:
- Pričetek klepeta
- Konec klepeta
- Vsako sporočilo agenta
- Vsako sporočilo kupca
Maksimalno dolžino čakalne vrste
LiveAgent ponuja rešitev, ko v čakalni vrsti čaka preveč ljudi, da bi klepetali z vami. Z določitvijo omejitve največje čakalne vrste lahko gumb za klepet v živo samodejno spremeni svojo razpoložljivost v način brez povezave ali se popolnoma skrije pred vašim spletnim mestom. Ko je čakalna vrsta spet v omejitvi, se bo samodejno prikazalo polje za klepet na spletnem mestu.
Interni klepet
LiveAgent ponuja interno orodje za klepet za vaše agente. Orodje jim omogoča klepet med seboj, ne da bi morali zapustiti nadzorno ploščo LiveAgent in brez uporabe aplikacij tretjih oseb. Klepet je opremljen z možnostmi skupne rabe datotek in uporabnikom omogoča, da drug drugemu pošiljajo ID-je zahtevkov, ki so vdelani kot povezave, ki jih je mogoče klikniti.
Agenti imajo lahko hkrati odprtih več internih klepetov.
Trenutni URL obiskovalca klepeta v živo
LiveAgent vam omogoča, da vidite, katere spletne strani obiskovalci pregledujejo na vašem spletnem mestu. Vsakič, ko obiskovalec odpre drugo stran na vašem spletnem mestu, boste o tem obveščeni.
Dodatne funkcije klepeta, zaradi katerih bo vaša podpora mala malica
Univerzalna mapa
Naš univerzalna mapa olajša večopravilnost. Medtem ko čakate na nov odgovor na klepet na spletnem mestu, se lahko osredotočite na odgovarjanje na zahtevke iz drugih kanalov neposredno iz centralizirane mape »Prejeto«.
Hibridni pretok zahtevkov
Hibridni tok zahtevkov vam omogoča, da spremljate stik/rešitev težave vaših strank po različnih kanalih, hkrati pa ostanete v isti niti zahetvkov. Če se stranka sklicuje na prejšnji pogovor, ki ga je imela z drugim agentom, ga lahko preprosto poiščete v hibridni niti zahtevkov.
CRM
LiveAgent ponuja vgrajen CRM neposredno v vaši univerzalni mapi. Med klepetom s stranko v realnem času si lahko ogledate njene podatke, pretekle zahtevke, nakupe in vse druge dodatne podatke, ki ste jih zbrali in posneli.
Informacije CRM je mogoče urejati in posodabljati v realnem času.
Oznake
Oznake omogočajo hitrejše iskanje preteklih zahtevkov. Če se stranka sklicuje na pretekli klepet v živo o nadgradnji naročnine, lahko preprosto iščete prepis klepeta tako, da iskanje filtrirate z oznako »nadgradnja«.
Vnaprej pripravljeni odgovori
Vnaprej pripravljeni odgovori vam omogočajo, da v trenutku odgovorite na pogosto zastavljena vprašanja. Agenti lahko vnesejo splošne odgovore na pogosta vprašanja in jih shranijo. Če stranka, s katero klepetajo, postavi splošno vprašanje, lahko agenti odgovorijo z enim klikom (s klikom na pripravljen odgovor).
Integracije tretjih oseb
LiveAgent se povezuje z več kot 40 aplikacijami drugih izdelovalcev, kot so MailChimp, PipeDrive, Braintree, Shopify, GoDaddy, Nicereply itd. Če integrirate aplikacije, ki jih dnevno uporabljate z LiveAgentom, boste lahko dostopali do teh aplikacij in izvajali dejanja, ki bi jih izvajali v aplikacijah.
Na primer, če želite v PipeDrive dodati novo ponudbo, lahko to storite med klepetom s stranko v realnem času. Preprosto morate odpreti njihovo vizitko v LiveAgentu in klikniti ikono PipeDrive, ki vam omogoča dodajanje novih poslov ali spreminjanje obstoječih vrednosti posla.
Če integrirate aplikacije, ki jih vsakodnevno uporabljate z LiveAgentom, boste na koncu prihranili čas – pomislite na manj klikov, manj prijave, manj zavihkov.
Povzetek prednosti klepeta v živo
Imeti klepetalnico na spletnem mestu izboljša zadovoljstvo strank, kar posledično izboljša prodajo in zadrževanje. Poleg tega spletni klepet;
Zmanjša količino zahtevkov
S tem, ko svojim strankam dajete možnost, da se takoj obrnejo na vašo službo za pomoč uporabnikom, učinkovito zmanjšate število vhodnih zahtevkov. Klepeti v živo se na splošno rešujejo hitreje kot telefonski klici in e -poštna sporočila, zato lahko preprečite, da bi vaš oddelek za podporo strankam preplavili zahtevki.
Zmanjša trud strank
Stranke pričakujejo, da bodo na vaši spletni strani našli klepet v živo. Poskrbite za to in zmanjšajte trud, ki ga morajo vložiti, da stopijo v stik z vami. Najlažji način je, da gumb za klepet v živo postavite na svojo spletno stran. Zakaj? Stranke običajno iščejo odgovore na svoja vprašanja na vašem spletnem mestu in ko jih ne najdejo, se obrnejo na klepet v živo.
Kot taka je to možnost z najmanjšim naporom. Če bi morala stranka še naprej iskati, da bi našla vaše kontaktne podatke, odprla svoj e -poštni naslov, ga poslala in počakala na odgovor, bi lahko zlahka postala razočarana.
Poveča angažiranost in prodajo
Uporaba programske opreme za klepet v živo lahko izboljša sodelovanje in prodajo strank. Če proaktivna povabila za klepet postavite na strateška mesta na svojem spletnem mestu, se lahko preprosto povežete s svojimi strankami, ponudite, pomagate in celo prodate in navzkrižno prodate.
Ali ste vedeli, da so stranke, ki poslujejo na spletnem klepetu, vredne 4,5 -krat več kot stranke, ki tega ne počnejo? Ko bodo pridobili zaupanje v vaše podjetje, bodo verjetno porabili več denarja in večkrat kupovali.
Ready to give it a try?
LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Our free 14-day trial offers full live chat functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>
Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.