Nikoli ne zamudite ničesar z e-mail obvestili LiveAgent. Ti vas obvestijo vsakič, ko prejmete e-mail. Neodgovorjenih odgovorov na klepetu ne bo več in še naprej lahko v miru opravljate delo, ne da bi nenehno preverjali mapo »Prejeto«.
E-poštna obvestila lahko aktivirate za samodejno pošiljanje e-mail Agentom:
- Ko je agentu dodeljen zahtevek
- Ko stranka odgovori na dodeljen zahtevek
- Ko je ustvarjen nov zahtevek za oddelek, katerega član je agent
Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Viri za bazo znanja
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte vloge agentov za pomoč uporabnikom z LiveAgent! Agenti nudijo tehnično podporo in odgovarjajo na vprašanja strank o vaših izdelkih ali storitvah. Preverite, kako konfigurirati sistem, upravljati zahtevke in povečati produktivnost. Preizkusite brezplačno različico in izboljšajte svojo podporo strankam.