Upravljanje odnosov s strankami (CRM) obravnava informacije in podatke o vaših strankah in kupcih. Ti se nato uporabijo za zagotavljanje boljše pomoči, boljše podpore in boljše storitve vašim strankam, kadar je to potrebno.
Upravljanje odnosov s strankami je ključni del vsakega uspešnega poslovanja, še posebej v današnjem svetu, kjer konkurenca nenehno prihaja in narašča. Podjetja po vsem svetu so začela uporabljati programsko opremo za upravljanje odnosov s strankami za boljše reševanje težav pri svojem poteku dela in zagotavljanje boljših storitev za svoje stranke.
LiveAgent pri tem ni izjema in zato ni le preprosta programska oprema za podporo strankam, ampak tudi odlično orodje za upravljanje odnosov s strankami.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
Z LiveAgentom lahko shranjujete, organizirate in preprosto dostopate do vseh podatkov, zapisov ali podatkov, povezanih z vašimi strankami. Ne glede na to, ali gre za stike, naročila, interese, osebne všečke ali nesoglasje, lahko do teh podatkov dostopate, kadar koli to potrebujete. Poleg tega vam lahko pomaga pri sledenju potencialnim strankam, pogodbam, upravljanju sredstev in virov, poleg tega pa vam lahko nudi najboljšo podporo strankam z najboljšimi orodji.
Z integracijami, kot so PipeDrive, SharpSpring ali Highrise, lahko še povečate zmogljivosti LiveAgent CRM, da boste napredovali pri upravljanju odnosov s strankami.
Vpogled v podatke vstopnice/stranke (CRM)
Odkrijte, kako LiveAgentov CRM sistem izboljša vašo prodajo in podporno službo z učinkovitim vpogledom v podatke strank. Shranjujte vse pomembne informacije, pregledujte prejšnje vstopnice in dodajajte zaznamke ter prilagodite polja za shranjevanje dodatnih podatkov. Preizkusite brezplačno in dvignite kakovost vaše komunikacije na višjo raven!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.