Ste že kdaj imeli stranko, ki je bila razočarana, ker vaš agent ni poznal vsebine prejšnjega pogovora?
No, to se dogaja pogosteje, kot si mislite.
LiveAgent je programska rešitev za pomoč strankam za vsako podjetje, ki si želi izboljšati svoje vsakodnevne storitve podpore strankam. Tako vam pomaga časovno učinkovito obdelati poizvedbe strank z več kanalov. V bistvu je vse pod eno streho. Vse informacije, ki jih potrebujete, so neposredno znotraj pogovora zahtevka/klepeta.
Kaj je zgodovina klepeta?
Zgodovina klepeta je ena od mnogih funkcij LiveAgent. Lahko se imenuje dnevnik klepetov ali zgodovina pogovorov iz prejšnje komunikacije s strankami.
Zadeva se opisuje sama in je lahko zelo koristna v različnih scenarijih. Lahko preverite; prejšnje poizvedbe strank, preverite podatke in informacije, poiščite prejšnje rešitve težav. Omejitev je samo v vaši ustvarjalnosti.
Kako lahko zgodovina klepetov izboljša vašo službo za stranke?
Verjetno to poznamo vsi. Pojasnilo prejšnje komunikacije in predaja novemu agentu. Ponavljanje pojasnil je za kupce res moteče. Zadovoljstvo kupcev se zmanjšuje s časom, ko stranka ponovno razlaga težavo. Na splošno to ustvarja precej stresne in nepotrebne vroče pogovore v klepetu. Da bi to preprečil, je LiveAgent ustvaril funkcijo zgodovine pogovorov s strankami, kjer lahko preprosto iščete po klepetih.
Kaj lahko vidite v zgodovini klepeta?
- Ime obiskovalca
- Ime agenta
- Državo obiskovalca
- Datum
- Čas
- Oddelek
- Oznake
Primer v realnem življenju
Recimo, da želi Wendy vprašati med klepetom v živo glede težavi, ki jo je doživela pred enim mesecem. Bila je rešen, vendar se je ponovila. Agent v živo si lahko na hitro ogleda prejšnji klepet. Posledično poglejte, kakšna je bila rešitev in zakaj ni bila trajna. S temi informacijami, ki jih imajo na voljo, lahko agent predlaga drugačen pristop. Ali po drugi strani razložite, kaj je treba storiti drugače. Zato se ta težava v prihodnosti ne bo več pojavljala.
Prednosti:
- Hitra rešitev zahtevkov
- Izboljšano zadovoljstvo strank
- Boljši CX
- Tekoč potek dela s strankami
Ready to provide efficient customer service?
Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.
Bonusne funkcije, ki vam pomagajo izboljšati CX:
Trenutni URL stranke, ki klepeta
Hitro ugotovite, katero spletno stran si obiskovalec ogleduje. Ta funkcija vam omogoča, da ste pripravljeni na ustrezne informacije in preprečite nepotrebno nezadovoljstvo strank.
Interni klepet
Interni klepet je klepet za vaše agente znotraj LiveAgent-a. Toda kako je to povezano s CX? No, interni klepet je bil ustvarjen za izboljšanje dnevnih nalog vaših agentov. Če se morajo obrniti na drugega agenta, lahko to preprosto storijo prek LiveAgent, ne da bi spremenili vmesnike. Kot rezultat lahko agent hitreje zagotovi potrebno pomoč. Bolj, ko izboljšate potek dela predstavnikov strank, boljša je lahko vaša storitev.
Ogled tipkanja v realnem času
Ta funkcija vam omogoča predogled, kaj stranka piše v realnem času. Posledično lahko medtem poskusite razumeti težavo stranke ali vnaprej poiščete potrebne informacije.
Če bi radi izvedeli več, preberite LiveAgent – Funkcije.
Viri za bazo znanja
Že imate LiveAgent?
Izvedite, kako ustvariti gumb za klepet.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.