Oglejte si, kakšen je najbolj priljubljen za kontakt vaših strank. LiveAgent vam nudi podroben vpogled v vsak komunikacijski kanal: e-mail, klepet v živo, klicni center, obrazce za stike, obrazce za povratne informacije, Facebook sporočila, tvite … Pozabite na zunanje aplikacije za sledenje. Vse je vgrajeno!
Posamezne vnose lahko razvrstite oddelku, agentu, oznakah in datumu. Poročila o kanalih lahko izvozite v datoteko CSV.
Možnosti prikaza poročil o kanalih (stolpci):
- Kanal
- Odgovori
- Povprečen čas odgovora
- Povprečen čas odprtega odgovora
- Klici
- Neodgovorjeni klici
- Minute klepeta
- Sporočila v klepetu
- Klepeti
- Neodgovorjeni klepeti
- Povprečen čas prevzema klepeta
- Povprečen čas klepeta
- Nerazvrščeno
- Nerazvrščeno %
- Nagrade
- Nagrade %
- Grajanje
- Grajanje %
- Vhodna sporočila
- Vhodni klici
- Končani klici
- Vhodni klepeti
- Končani klepeti
- Ustvarjeni zahtevki
- Rešeni zahtevki
Poročilo o kanalu lahko prikazuje vaše podatke na teh vrstah grafikonov:
Uporabite poročila o kanalih z API
Uporabite LiveAgent REST API, da prikličete vrednosti iz Poročila o kanalu.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.