Ustvarite kategorije na portalu za stranke glede na vaše izdelke, storitve ali vrste strank. Dodajte članke v bazo znanja, forume ali deske za povratne informacije. Ustvarite pripomočke za iskanje v bazi znanja in strankam omogočite enostaven dostop do člankov v vaši bazi znanja. Pripomočki za iskanje so prilagodljivi in jih lahko postavite kamor koli na strani z bazo znanja.
Izberite temo svojega portala za stranke iz vnaprej določenih predlog ali ustvarite novo s css in HTML po meri. Dodajte svoj logotip, naslov, kode za sledenje, glavo in nogo.
3 vnaprej določene teme:
- Klasična
- Minimalistična
- Montana
Barve lahko prilagodite:
- Glava
- Gumb za glavno dejanje
- Gumb za glavno dejanje – Hover
- Gumb za sekundarno dejanje
- Gumb za sekundarno dejanje – premaknite miškin kazalec
- Desni prostorček
- Ikona Kategorija
- Ikona Članek
- Barva predmeta
- Barva naslova
Različne vsebine za agente in stranke
Ustvarite lahko ločene članke in kategorije zbirke znanja, ki niso dostopni vašim strankam, vendar jih lahko vidijo le vaši agenti (interni članki, kategorije).
Viri baze znanja
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.