V LiveAgent-u določite naslove IP obiskovalcev, ki jih želite blokirati, tako da nadležni obiskovalci ne bodo mogli več motiti vaših agentov.
Prepoved se nanaša na:
- Klepete
- Kontaktne obrazce
- Klice (klicni gumb)
- Predloge
- Objave na forumu
Klepeti Obiskovalec lahko vidi gumb za klepet, vendar ne more začeti seje klepeta z razpoložljivim agentom. Blokirani obiskovalec lahko preprosto pusti sporočilo brez povezave, ki bo samodejno označeno kot vsiljena pošta.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Obrazci za stike Sporočilo, ki ga je blokirani obiskovalec dodal preko kontaktnega obrazca, bo samodejno označeno kot vsiljena pošta.
Klici Klici preko pripomočka za klice (gumb za klic) bodo preusmerjeni na glasovno pošto (in označeni kot neželena pošta) ali pa bo klic samo končan – v skladu z nastavitvijo IVR.
Predlogi / Objave na forumu Blokirani uporabniki se ne morejo registrirati in prispevati objav na forumu/dodati predlog z blokiranega naslova IP.
Zgodovina blokad – Shranjene informacije
- Datum blokade (Ustvarjeno)
- Veljavnost (veljavno do)
- Blokiran IP
- Opomba z razlogom
- Blokiran od (ime agenta)
- ID zahtevka
Kako dodati prepoved
- Med klepetom z nadležnim obiskovalcem
- Dodaj prepoved v razdelku Nastavitve/zaščita v LiveAgent
Viri za bazo znanja
Zagotovite odlične storitve za stranke
Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Oglejte si prednosti LiveAgent in začnite v 5 minutah.
Odkrijte IP Voice, argentinsko podjetje, ki ponuja dostopne in kakovostne storitve VOIP telefonije z najboljšim razmerjem med ceno in kakovostjo. Enostavno integrirajte IP Voice z vašim LiveAgent klicnim centrom brez dodatnih stroškov. Začnite svoj brezplačni preizkus zdaj in izboljšajte zanesljivost ter stroškovno učinkovitost vaših komunikacijskih rešitev!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.