Uporabite kronološki nabor zapisov, ki zagotavlja dokumentirane dokaze o dejavnostih, ki so jih opravili podporni agenti.
Revizijski dnevnik samodejno spremlja akcije, kot so:
- Uporabnik – Spremmemba stanja
- Uporabnik – Prijavljen
- Uporabnik – Odjavljen
- Splošna akcija
- Uporabnik – Ogled zahtevka
- Uporabnik – Zapustil zahtevek
- Zahtevek – Status
- Zahtevek – Sporočilo
- Zahtevek – Interno sporočilo
- Zahtevek – Dokument
- Zahtevek – Prestavitev
- Zahtevek – Sistemsko sporočilo
- Zahtevek – Sprememba oznake
- Zahtevek – Glasovno sporočilo
- Zahtevek – Opomba
- Zahtevek – Rangiranje
- Zahtevek – Razdeljen
- Ticket – Drugo
- Zahtevek – Klic
- Zahtevek – Klepet
- Zahtevek – Facebook
- Zahtevek – Preusmeritev
- Zahtevek – Baza znanja
- Zahtevek – Nepovezan
- Zahtevek – Tvit
- Zahtevek – Razdeljen
- Zahtevek – Tencent
- Zahtevek – Prestavitev
- Zahtevek – Weibo
Revizijski dnevnik Filter
Uporabite poljubne filtre za prikaz doloćenih akcij ali izbiro agenta, oddelka, časovnega okvira za prenos specifičnih podatkov.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Viri za Bazo znanja
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Začnite brezplačno preskusno obdobje še danes
Prijavite se za brezplačni 14-dnevni preizkus LiveAgent in odkrijte najboljšo pomoč uporabnikom! Brez obveznosti, začnite zdaj!
Predloge za storitve za stranke
Odkrijte brezplačne e-poštne predloge na LiveAgent za hitrejšo komunikacijo, večjo produktivnost in boljše zadovoljstvo strank!"