Uporabite kronološki nabor zapisov, ki zagotavlja dokumentirane dokaze o dejavnostih, ki so jih opravili podporni agenti.
Revizijski dnevnik samodejno spremlja akcije, kot so:
- Uporabnik – Spremmemba stanja
- Uporabnik – Prijavljen
- Uporabnik – Odjavljen
- Splošna akcija
- Uporabnik – Ogled zahtevka
- Uporabnik – Zapustil zahtevek
- Zahtevek – Status
- Zahtevek – Sporočilo
- Zahtevek – Interno sporočilo
- Zahtevek – Dokument
- Zahtevek – Prestavitev
- Zahtevek – Sistemsko sporočilo
- Zahtevek – Sprememba oznake
- Zahtevek – Glasovno sporočilo
- Zahtevek – Opomba
- Zahtevek – Rangiranje
- Zahtevek – Razdeljen
- Ticket – Drugo
- Zahtevek – Klic
- Zahtevek – Klepet
- Zahtevek – Facebook
- Zahtevek – Preusmeritev
- Zahtevek – Baza znanja
- Zahtevek – Nepovezan
- Zahtevek – Tvit
- Zahtevek – Razdeljen
- Zahtevek – Tencent
- Zahtevek – Prestavitev
- Zahtevek – Weibo
Revizijski dnevnik Filter
Uporabite poljubne filtre za prikaz doloćenih akcij ali izbiro agenta, oddelka, časovnega okvira za prenos specifičnih podatkov.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Viri za Bazo znanja
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte vloge agentov za pomoč uporabnikom z LiveAgent! Agenti nudijo tehnično podporo in odgovarjajo na vprašanja strank o vaših izdelkih ali storitvah. Preverite, kako konfigurirati sistem, upravljati zahtevke in povečati produktivnost. Preizkusite brezplačno različico in izboljšajte svojo podporo strankam.