Kdo je agent za pomoč strankam?
Agenti službe za pomoč uporabnikom so predstavniki podpore strankam. Zagotavljajo tehnično pomoč in odgovarjajo na morebitna vprašanja potencialnih in obstoječih strank o vašem podjetju, izdelkih ali storitvah.
Kaj počne agent za pomoč uporabnikom?
Agenti službe za pomoč uporabnikom imajo lahko različne vloge glede na svojo panogo in poslovanje, ki ga predstavljajo. Skupni imenovalec pa je, da agenti za pomoč uporabnikom nudijo pomoč prek e-pošte, klepeta v živo, the telefonu, in pogosto prekn družbenih medijev in osebno. Običajno rešujejo vprašanja, povezana z:
- Obračunom
- Vračili
- Napakami
- Odpravljanjem težav
- Funkcionalnostjo
- Razpoložljivostjo
Nekateri predstavniki službe za pomoč uporabnikom pripravijo tudi članke o bazi znanja in tehnične priročnike, ki pojasnjujejo, kako nastaviti, odpraviti težave in uporabiti izdelke/storitve, ki jih prodaja njihovo podjetje.
Kako dodati agente v svojo službo za pomoč uporabnikom
Če želite v svojo službo za pomoč uporabnikom povabiti agente, morate biti lastnik ali skrbnik računa LiveAgent. Upoštevajte, da agenti ne morejo dodati/povabiti drugih agentov v programsko opremo za zahtevke.
- Prijavite se vo LiveAgent.
- Kliknite na Konfiguracija.
- Kliknite na Agenti.
- Kliknite oranžni gumb Ustvarite agenta.
- Vpišite ime v okno Ime.
- V razdelek E-pošta vpišite njihov e-poštni naslov.
- Izberite vlogo ki jim jo želite dodeliti.
- Izberite njihov spol.
- Kliknite oranžni gumb Ustvari.
Ko kliknete gumb Ustvari, bo agent prejel e-poštno povabilo tna vašo službo za pomoč uporabnikom, ki bo vsebovalo samodejno ustvarjene poverilnice za prijavo.
Koliko agentov lahko povabim v službo za pomoč uporabnikom LiveAgent?
Programska oprema službe za pomoč uporabnikom LiveAgent vam omogoča, da v svoj račun povabite neomejeno število uporabnikov službe za pomoč uporabnikom. Vendar upoštevajte, da bo dodajanje novih agentov v službo za pomoč povečalo vašo mesečno naročnino, razen če uporabljate brezplačen račun LiveAgent.
Start supporting your customers with LiveAgent
Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 30-day trial. No credit card required.
Kako lahko izbrišem agenta?
- Prijavite se vo LiveAgent.
- Kliknite na Konfiguracija.
- Kliknite na Agenti.
- Poiščite gumb za smeti/koš na desni strani imena agenta. Kliknite gumb.
5. Pojavi se potrditveno sporočilo. Svojo izbiro potrdite s klikom na oranžni gumb Izbriši agenta.
Kaj lahko agent stori v LiveAgentu?
Agenti lahko poskrbijo za vse zahteve strank, odgovorijo na klepete, telefonske klice in sporočila iz vseh drugih kanalov, ki so povezani s programsko opremo vaše službe za pomoč uporabnikom. Imajo tudi možnost upravljanja člankov v bazi znanja.
Vendar nimajo dostopa do možnosti konfiguracije ali nadzornih plošč za poročanje/analitiko. Agenti lahko dostopajo samo do svojih poročil o delu.
Katere druge uporabniške vloge obstajajo?
- Skrbnik – skrbniki lahko konfigurirajo sistem, si ogledujejo poročila in upravljajo druge uporabnike.
- Lastnik – lastnik je določena vrsta skrbnika, ki lahko poleg konfiguriranja nastavitev, ogledovanja poročil in upravljanja uporabnikov spremeni/nadgradi svoj naročninski načrt LiveAgent. Imajo tudi dostop do informacij za obračun in računov.
Kako spremeniti dovoljenja agenta
- Prijavite se vo LiveAgent.
- Kliknite na Konfiguracija.
- Kliknite na Agenti.
- Poiščite gumb svinčnik/uredi na desni strani imena agenta. Kliknite gumb.
- Poiščite polje Vloga. Izberite vlogo, ki jim jo želite dodeliti.
- Kliknite oranžni gumb Shrani.
Kako lahko agenti spremenijo svoje profile agentov?
Če želite urediti svoj profil in nastavitve, morajo agenti preprosto klikniti svoj avatar/sliko profila v zgornjem desnem kotu zaslona in klikniti Uredi profil.
Kaj lahko agenti spremenijo v svojem profilu agenta?
Osebni podatki
- Fotografija/avatar (slika profila)
- Ima
- Alias
- Spol
- Geslo
- 2- Faktorska overitev
Obvestila
- E-poštna obvestila
- Slack obvestila
Zahtevki, klepeti in klici
- Oddelki iz katerih boste prejemali zahtevke, klepete in klice
- Naprave klicnega centra
- Razširitev klicnega centra
Podpis
- Podpis, ki bo dodan na koncu vseh odhodnih sporočil
Nastavitve
- Tema agenta
Zvoki
- Zvoki obvestil za nove klice, nove klepete, nova sporočila, nova sistemska sporočila in novi zahtevki
Poročilo o uspešnosti
- Vrednosti poročila o uspešnosti (poročilo o uspešnosti si boste lahko ogledali po mesecih, tednih, dnevih, urah itd.)
Zakaj naj na svoj račun dodam agente?
Če niste majhno podjetje ali samostojni podjetnik, je priporočljivo, da na svoj račun v službi za pomoč dodate agente, da boste lahko pravočasno odgovorili na e-pošto, klice in klepete strank. Če naredite vse sami, je lahko izjemno, še posebej, če imate vsak dan na voljo veliko zahtevkov.
Zadovoljne stranke so najboljše stranke
Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.
Katere veščine potrebujem, da postanem agent za pomoč strankam?
Agenti za pomoč strankam morajo biti odlični pisni in ustni komunikatorji. Imeti morajo aktivne sposobnosti poslušanja, empatijo in temeljito znanje o vaših izdelkih in storitvah. Poleg tega bi morali biti še:
- Analitični
- Tehnično podkovani
- Lahko hitro in natančno tipkate (vas prosimo, da preizkusite naš brezplačni test tipkanja! Ali lahko tipkate tako hitro kot agent za podporo? Poskusite doseči 80 WPM)
- Sposoben razložiti zapletene koncepte z lahko razumljivimi izrazi
- Dobro podkovan v reševanju stresnih situacij
- Znati se pogovarjati in nadzorovati svoja čustva
- Sposoben večopravilnosti
- Prilagodljivi pri svojem delovnem urniku
- Govorite več kot en jezik (ni obvezen, vendar je zaželen)
Viri baze znanja
Če želite izvedeti več o zastopnikih za stranke in veščinah, ki jih morajo obvladati, si oglejte našo bazo znanja, spletni dnevnik, akademijo in glosar.
- Brezplačni test tipkanja
- Agenti
- Skrbnik računa
- Agenti in uporabnik
- Kako dodati agente v LiveAgent
- Napake pri storitvah nepremičnin, ki se jih vaši agenti za vsako ceno izogibajte
- 7 najboljših orodij za agente za IT podporo
Ste pripravljeni povečati svojo produktivnost z več agenti?
Odkrijte, kako enostavna je lahko služba za stranke z LiveAgent. Danes preizkusite naš brezplačni 30-dnevni preizkus. Noben niz ni pripet, kreditna kartica ni potrebna.
Enhance productivity, improve response times, and provide exceptional customer experiences.
Experience the power of efficient customer support with LiveAgent's robust agent features.
Frequently Asked Questions
Kdo je agent za pomoč uporabnikom?
Agenti službe za pomoč uporabnikom so predstavniki podpore strankam. Zagotavljajo tehnično pomoč in odgovarjajo na morebitna vprašanja potencialnih in obstoječih strank o vašem podjetju, izdelkih ali storitvah..
Kaj počne agent za pomoč uporabnikom?
Agenti službe za pomoč uporabnikom imajo lahko različne vloge glede na svojo panogo in poslovanje, ki ga predstavljajo. Skupni imenovalec pa je, da agenti za pomoč uporabnikom nudijo pomoč prek e-pošte, klepeta v živo, telefonu in pogosto prek družbenih medijev in osebno.
Katere veščine potrebujem, da postanem agent za pomoč strankam?
Agenti za pomoč strankam morajo biti odlični pisni in ustni komunikatorji. Imeti morajo aktivne sposobnosti poslušanja, empatijo in temeljito znanje o vaših izdelkih in storitvah.