Izogibajte se slabši podpori strankam, tako da strankam omogočite, da ocenijo odzive in odgovore podpornih Agentov. Ugotovite negativne trende pri podpori strankam in ravnajte v skladu z njimi. Izkoristite funkcijo “Razvrščanje” v LiveAgent.
Vaše stranke lahko povedo povratne informacije o svoji izkušnji s podporo tako, da ocenijo svojo komunikacijo s predstavnikom stranke. Dovolite svojim strankam, da ocenijo odzive Agentovega klepeta in Email odzivov.
Pregled razvrščanja agentov
LiveAgent ponuja poročilo nagrajenih in kritiziranih agentov s komentarji strank. Poročilo lahko izvozite v datoteko CSV.
Če izveste več o svojih zastopnikih, lahko nagradite svoje najboljše agente in podprete tiste, ki trenutno zaostajajo. Ugotovite negativne trende pri podpori strankam in ravnajte v skladu z njimi. Izkoristite funkcijo “Razvrščanje” v LiveAgent.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Viri za bazo znanja
Zadovoljstvo s storitvami za stranke
Odkrijte, kako izboljšati zadovoljstvo strank z LiveAgentovimi naprednimi rešitvami za podporo strankam. Izvedite, kako meriti in povečati zadovoljstvo prek anket in povratnih informacij. Poskusite brezplačno in dvignite svojo storitev na novo raven!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Izboljšajte zadovoljstvo strank z LiveAgent! Naša napredna programska oprema za podporo strankam omogoča hitro reševanje težav in zbiranje povratnih informacij prek enostavnih anket. Povečajte učinkovitost s prilagojeno podporo in hitrimi odzivi. Preizkusite brezplačno in odkrijte, zakaj smo ocenjeni s 4.8/5 in 5/5.
Označevanje klicev je ključna funkcija klicnega centra, ki omogoča kategorizacijo klicev po kontekstu, kar olajša organizacijo in analizo podatkov o strankah. LiveAgent ponuja zmogljivo programsko opremo, ki vključuje označevanje klicev, VoIP sisteme in več. Izboljšajte storitev za stranke z boljšo analizo klicev, prepoznavanjem trendov in razvojem strategij za ponovno pridobivanje potencialnih strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in povečajte zvestobo blagovni znamki z vsakim stikom s stranko.