Spremljajte razpoložljivost svojih Agentov. Poglejte čas (datum, ure, od, do), ko so vaši zastopniki na spletu. Statistične podatke filtrirajte glede na oddelke. Razpoložljivost agenta je mogoče izvoziti v datoteko CSV.
Razpoložljivost agentov
Poročila o razpoložljivosti agentov so na voljo za:
- Zahtevke
- Klepete
- Klice
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Zagotovite odlične storitve za stranke
Preizkusite LiveAgent – vse-v-enem programsko opremo za podporo strankam. Brezplačno 30-dnevno preizkusno obdobje. Kreditna kartica ni potrebna!
Označevanje klicev je ključna funkcija klicnega centra, ki omogoča kategorizacijo klicev po kontekstu, kar olajša organizacijo in analizo podatkov o strankah. LiveAgent ponuja zmogljivo programsko opremo, ki vključuje označevanje klicev, VoIP sisteme in več. Izboljšajte storitev za stranke z boljšo analizo klicev, prepoznavanjem trendov in razvojem strategij za ponovno pridobivanje potencialnih strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in povečajte zvestobo blagovni znamki z vsakim stikom s stranko.