Razmislite o LiveAgentu kot o glavni rešitvi za vašo skupino za pomoč strankam če iščete alternativne platforme za podporo strankam. LiveAgent ponuja vsa orodja za reševanje težav s strankami in ustvarjanje boljših odnosov s strankami.
Nudimo vam več kot 125 robustnih funkcij, odlična orodja in nešteto integracije za pomoč pri reševanju vstopnic za podporo strankam hitro in preprosto. Izkoristite e-poštno prodajo vstopnic, klepet v živo, klicni center, družabni mediji močne> funkcije ali bazo znanja da ustvarite bolj gladko izkušnjo z našo programsko opremo in kar najbolje izkoristite eno platformo.
Vas do zdaj zanima? Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti vse prednosti LiveAgenta, ali začnite 14-dnevno brezplačno preskusno različico. Podatki o kreditni kartici niso potrebni in ni priloženih nizov.
LiveAgent je popolna rešitev pripravljena za spopadanje s postopkom podpore strankam s raznolikost orodij za produktivnost. Naš obsežni nabor funkcij vam pomaga hitreje rešiti vstopnice strank , hkrati pa odpravljati ponavljajoča se opravila in povečati produktivnost vašega agenta.
Sistem za izdajo vstopnic obrne vse pogovore s strankami na primer e-poštna sporočila v prijavnice službe za pomoč uporabnikom, ki jih je mogoče rešiti z zastopniki za pomoč strankam. Namestitev pripomočka za klepet v živo na vaše spletno mesto se lahko obrestuje z brezhibnimi pogovori s strankami.
Pokažite svetu odlično izkušnja s podporo strankam prek družabnih medijev, kot je Facebook strong>, Twitter ali Instagram. Izboljšajte svoje upravljanje odnosov s strankami s klicnim centrom LiveAgent ali ustvarite portal za stranke, znan tudi kot bazo znanja.
Features | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo samopostrežne podpore! Ni zahtevana kreditna kartica.
|
Competitor
|
---|---|---|
Overall rating
Skupne ocene programske opreme preverjenih uporabnikov na Capterri.
|
4.7
Prejeli smo skupno oceno 4,7 od 5 s strani preverjenih uporabnikov na Capterra.
|
4.5
Prejeli smo skupno oceno 4,5 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Capterra.
|
Ease of use
Ocene enostavnosti uporabe od preverjenih uporabnikov na Capterra.
|
4.6
Ocenjeno z 4,6 od 5 za lažjo uporabo s strani preverjenih uporabnikov v Capterra.
|
4.5
Ocenjeno 4,5 od 5 za lažjo uporabo s strani preverjenih uporabnikov v Capterra.
|
Customer service
Ocene podpore za stranke preverjenih uporabnikov v Capterra.
|
4.7
Ocenjeno 4,7 od 5 za podporo strankam s strani preverjenih uporabnikov v Capterra.
|
4.6
Ocenjeno 4,6 od 5 za podporo strankam s strani preverjenih uporabnikov v Capterra.
|
Value for money
Ocene cen in vrednosti preverjenih uporabnikov na Capterra.
|
4.7
Ocenjeni 4,7 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno preverjenih uporabnikov na Capterra.
|
4.4
Ocenjeni 4,4 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno preverjenih uporabnikov na Capterra.
|
Price
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec.
|
$15/month/agent
Cena v USD na agenta na mesec.
|
$19/mesec/agent
Cena v USD na agenta na mesec.
|
Alerts / escalations
Opozorila in stopnjevanja za zahtevke in SLA na podlagi prednostnih in vnaprej določenih pogojev.
|
Ponuja opozorila in stopnjevanja.
|
Ponuja opozorila in stopnjevanja.
|
Automated routing
Samodejno usmerjanje zahtevkov do določenih oddelkov in agentov na podlagi vnaprej določenih pogojev.
|
Ponuja avtomatizirano usmerjanje.
|
Ponuja avtomatizirano usmerjanje.
|
Call center Management
Centralizirana nadzorna plošča za klicanje, sprejemanje in upravljanje klicev.
|
Ponuja upravljanje klicnega centra.
|
Ponuja upravljanje klicnega centra.
|
Queue management
Sistem, ki se uporablja za upravljanje čakalnih vrst.
|
Ponuja upravljanje čakalnih vrst.
|
Ponuja upravljanje čakalnih vrst.
|
Email management
Sposobnost povezovanja programske opreme za izdajanje zahtevkov z več e-mail naslovi za prejemanje, odgovarjanje in pisanje e-mail sporočil neposredno iz programske opreme.
|
Ponuja upravljanje e-mail.
|
Ponuja upravljanje e-mail.
|
Performance metrics
Sledite vedenju obiskovalcev vaše spletne strani. Oglejte si, kako dolgo brskajo po vašem spletnem mestu ali na katerem spletnem mestu so.
|
Ponuja meritve uspešnosti.
|
Ponuja meritve uspešnosti.
|
Knowledge base management
Funkcija, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje in upravljanje obsežnih baz znanja.
|
Ponuja upravljanje baze znanja.
|
Ponuja upravljanje baze znanja.
|
Multi-Channel communication
Povezuje se z več komunikacijskimi linijami (kot so e-mail, klepet v živo, klicni center ali družabni mediji), da poenostavi vsa sporočila in uporabnikom omogoči, da se nanje odzovejo iz programske opreme za zahtevke.
|
Ponuja večkanalno komunikacijo.
|
Ponuja večkanalno komunikacijo.
|
Real-time chat
Naravni pripomoček za klepet v živo, ki ga lahko namestite na svojem spletnem mestu in uporabite za komunikacijo z obiskovalci vašega spletnega mesta v realnem času.
|
Ponuja klepet v realnem času.
|
Ponuja klepet v realnem času.
|
Reporting/Analytics
Nadzorna plošča analitike, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje poročil o uspešnosti.
|
Ponuja poročanje/analitiko.
|
Ne ponuja poročanjq/analitike.
|
Self-service portal
Funkcija, ki vam omogoča izdelavo portala za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih zahtevkov in vsebine v bazi znanja.
|
Ponuja samopostrežni portal.
|
Ponuja samopostrežni portal.
|
Service Level Agreement (SLA) management
Funkcija, ki vam omogoča upravljanje in spremljanje dnevnikov SLA, skladnost s SLA in drugo.
|
Ponuja upravljanje sporazuma o ravni storitev (SLA).
|
Ponuja upravljanje sporazuma o ravni storitev (SLA).
|
Social media integration
Integracije s priljubljenimi družabnimi omrežji, kot je Facebook.
|
Ponuja integracijo družbenih medijev.
|
Ponuja integracijo družbenih medijev.
|
Ticket management
Upravljajte zahtevkov s prenosi zahtevkov, združevanjem, razdeljevanjem, označevanjem kot neželeno pošto, preložitvijo in več.
|
Ponuja upravljanje zahtevkov.
|
Ponuja upravljanje zahtevkov.
|
Workflow management
Pravila avtomatizacije, ki jih je mogoče uporabiti za pospešitev procesov podpore strankam.
|
Ponuja upravljanje poteka dela.
|
Ponuja upravljanje poteka dela.
|
Ni vam treba obravnavati zahtev strank samo prek e-pošte. LiveAgent lahko vzdržuje vašo uspešnost agenta in pomaga dokončati potovanja strank na vašem spletnem mestu z najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu.
Pripravite se na hitrejše odgovore in hitro rešite poizvedbe strank. Pripomočki za klepet v živo niso samo učinkovito orodje za podporo strankam ampak lahko tudi obrnejo vašega uporabnika skupnosti v plačevanje zadovoljnih strank.
V kombinaciji z drugimi funkcijami LiveAgenta, kot je obvezni odgovors, pogled tipkanja v realnem času in arhiv odgovorov lahko opravite delo z veliko produktivnostjo LiveAgenta aplikacije in orodja.
Naše funkcije vam omogočajo izvajanje številnih pomoč miznih dejavnosti in avtomatizacije opravil s katerimi bi sicer vaš odzivni čas veliko daljši. Odpravite ponavljajoča se opravila in odgovorite na pogosta vprašanja s pripravljenimi sporočili.
Če imate na voljo čas, lahko pomagate kolegom pri težkih opravilih v skupni večkanalni mapi »Prejeto«. Izboljšajte svoj potek dela s zmogljivimi pravili za avtomatizacijo delovnega toka a>, oznake in notranji zapiski v vstopnice za podporo strankam. Poskrbite, da boste zbirali povratne informacije strank, da boste nadaljevali z dobrim delom.
Razširite interakcijo s strankami v kanalih družbenih medijev in povežite drugo programsko opremo in tretje- orodij za zabave za ustvarjanje brezšivnih integracij z LiveAgentom. Raziščite funkcije in nabor orodij LiveAgenta ter ugotovite, zakaj je priljubljena izbira za podjetja po vsem svetu.
Ali delate iz Gmailove mape »Prejeto«? Povežite vse e-poštne naslove, ki jih imate, v svojo mapo »Prejeto« ekipe LiveAgent in poskrbite za e-pošto za podporo strankam.
Prejeto v skupni rabi LiveAgent vam lahko služi kot najboljši e-poštni odjemalec. Uporabite e-poštne predloge, nastavite pravila za dodelitev in pustite opombe agentom, da učinkovito služite milijonom strank.
Platforme služb za pomoč uporabnikom uporabljajo samopostrežne portale, polne uporabnih člankov. Članki iz baze znanja povečujejo samopostrežne zmogljivosti za ljudi, ki želijo najti odgovore.
LiveAgent deluje dobro kot programska oprema baze znanja. b>. Dodajte članke iz baze znanja, polne dragocenih virov znanja in arhive odgovorov, da bodo vaše stranke izkoristile vse prednosti samopostrežnih možnosti.
Uporabniški vmesnik LiveAgenta je poln funkcij, ki obvladujejo preproste procese in veliko obremenitev opravil. Produktivne aplikacije so del standardne službe za pomoč uporabnikom.
Upravljanje zahtevkov za podporo strankam je lažje z integracijami z orodji tretjih oseb. LiveAgent se nato spremeni v večkanalno orodje za sodelovanje za različne namene.
LiveAgent je večkanalno orodje za pomoč strankam. Da bi našim strankam zagotovili najboljše možno storitveno orodje, ponujamo tudi mobilno aplikacijo, tako da lahko nudite 24-urno osebno storitev za stranke.
Če vaša ekipa za uspeh strank nima dostopa do namizja, lahko izkoristi mobilno aplikacijo, ki je na voljo tako za Android kot Uporabniki iOS-a.
Zaradi tega lahko vaše podjetje hitro obravnava vse zahteve strank, kar vodi do izboljšanih ocen zadovoljstva vaših strank.
LiveAgent vključuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočanuditi izjemno podporo našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Iščete alternativo za Teamwork Desk?
Odkrijte LiveAgent kot najboljšo alternativo Teamwork Desk! Brezplačna 14-dnevna preizkusna različica, brez kreditne kartice.
Iščete službo za pomoč uporabnikom za WordPress?
Izboljšajte podporo strankam na WordPressu z LiveAgent! Hitra namestitev, 140+ funkcij, 40+ integracij, podpora 24/7. Začnite brezplačno!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.