Ste se kdaj vprašali, kaj narediti z vstopnico, ki se na naša na več težav stranke in bi jih morali reševati agenti na različnih oddelkih? S funkcijo delitve vstopnice lahko rešite vse težave hitreje in bolj učinkovito kot doslej.
Kako deluje?
Ko prejmete vstopnico, v kateri stranka omenja dve ali več različnih težav, kliknete na gumb za delitev. To bo ustvarilo kopijo originalne vstopnice z novo referenčno številko in jo lahko uporabljate, kot običajno, veljavno vstopnico z vsemi funkcijami. Poglejmo si kako deluje:
Primer
David, vaša stranka, bi želel izvedeti, kako nastaviti in skonfigurirati njegov elektronski naslov za komunikacijo s strankami. Poleg tega ga pa zanima, če bi naši oblikovalci zanj lahko oblikovali gumbe za klepet v živo. Vidimo, da gre za primera, ki spadata k dvem različnim oddelkom, zato bo agent uporabil funkcijo za delitev in dodelil vstopnici na primerna oddelka/agenta.
Funkcija delitve vstopnice bo ustvarila novo vstopnico, ki bo imela drugačno referenčno številko. Tako ju bo agent lahko dodelil na prava oddelka.
Reševanje vstopnice A, o nastavitvah in konfiguraciji elektronskega naslova, bo potekalo pod originalno referenčno številko. Reševanje vprašanja oblikovanja bo potekalo pod vstopnico B, z novo referenčno številko in drugim agentom.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte vloge agentov za pomoč uporabnikom z LiveAgent! Agenti nudijo tehnično podporo in odgovarjajo na vprašanja strank o vaših izdelkih ali storitvah. Preverite, kako konfigurirati sistem, upravljati zahtevke in povečati produktivnost. Preizkusite brezplačno različico in izboljšajte svojo podporo strankam.