Poročilo o uspešnosti je poročilo o uspešnosti organizacije, skupine ali posameznika. Poročila o uspešnosti se redno pripravljajo, da se določijo področja izboljšav znotraj organizacije ali podjetja.
Zakaj bi morali redno kreirati poročila o uspešnosti?
Poročila o uspešnosti vam lahko pomagajo natančno določiti področja vašega podjetja, ki jih je treba izboljšati. Iskanje “slabših” in področij, ki jih je mogoče optimizirati, je vedno dobro, ker predstavlja priložnost za:
- Izboljšajte učinkovitost vaših agentov
- Zagotovite dodatno usposabljanje tistim, ki ga potrebujejo
- Izboljšajte zadovoljstvo strank, izkušnje in prodajo
- Prerazporeditev virov
- Okrepite podporne kanale
- Poiščite stroškovno učinkovitejše načine za reševanje težav

Poleg tega lahko poročila o uspešnosti prikazujejo tudi področja vašega podjetja, ki so uspešna. To je pomembno, ker:
- Ne bo vam treba preoblikovati celotne strategije poslovanja / podpore
- Najbolj uspešne boste lahko nagradili
- Manj uspešni se bodo lahko učili od odličnih
Kaj naredi funkcija poročila o uspešnosti LiveAgent?
Poročila o uspešnosti predstavljajo delovanje vaših podpornih agentov. Vsako poročilo o uspešnosti vsebuje skupno število odprtih klepetov, razrešenih zahtevkov, klicev in še več (glejte spodaj). Poročila o uspešnosti so lahko prikazana v obliki grafov ali grafikonov in segmentirana po dnevu, tednu, mesecu, letu ali celo datumu po meri.
Odkrijte, kdo je najbolj produktiven, kdo raje odgovarja na e-pošto, kot sodeluje v klepetih v živo in kdo sčasom prinaša dosledne rezultate.
Možnosti prikaza poročila o uspešnosti
Rezultate poročil o uspešnosti lahko filtrirate po:
- Čas
- Oddelek
- Agent
- Oznaka

Vsako poročilo o uspešnosti je mogoče spremeniti tudi tako, da prikaže dodatne podatke, vključno z:
- Datum
- Odgovori
- Povprečen čas novega odgovora
- Povprečen čas odprtega odgovora
- Klici
- Odhodni klici
- Neodgovorjeni klici
- Minute klicev
- Sporočila v klepetu
- Klepeti
- Neodgovorjeni klepeti
- Povprečni čas prevzema klepeta
- Povprečni čas klepeta
- Neocenjeno
- Neocenjeno %
- Pozitivne ocene
- Pozitivna ocena%
- Negativne ocene
- Negativna ocena %
- Dohodna sporočila
- Dohodni klici
- Končani klici
- Vhodni klepeti
- Končani klepeti
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Izbira načina predstavitve podatkov v poročilih o uspešnosti
LiveAgent lahko predstavi vse zgoraj omenjene podatke v več formatih, vključno z območnimi grafi, črtnimi grafi, stolpičnimi grafi in krožnimi grafikoni. Poleg tega je mogoče vse podatke izvoziti v datoteke CSV, kar olajša skupno rabo z drugimi.
Kako poiskati poročila o uspešnosti v LiveAgent
Poročila o uspešnosti so vidna samo skrbnikom. Če imate skrbniško vlogo, lahko poročila o uspešnosti poiščete tako, da kliknete Poročila (ikona krog) v levem meniju (desno med klici in strankami) in na seznamu poročil izberete poročila o uspešnosti.
Upoštevajte, da lahko vsi agenti ob prijavi v LiveAgent vidijo svojo osebno statistiko / poročila o uspešnosti.
Uporaba poročil o uspešnosti z API
Uporabite LiveAgent REST API za upravljanje z vrednostmi klicev v poročilih o učinkovitosti.

Viri baze znanja
Če želite izvedeti več o različnih vrstah poročil, ki so na voljo na naši analitični nadzorni plošči, si oglejte članke v o bazi znanja:
Ste pripravljeni odkriti več o svojem podjetju?
Začnite izboljševati uspešnost podpore, prodajo in zadovoljstvo strank že danes z našo ponudbo brezplačnega 14-dnevnega preizkusa. Ni zahtevana kreditna kartica.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj so poročila o uspešnosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Poročilo o uspešnosti je poročilo o uspešnosti organizacije, skupine ali posameznika. Poročila o uspešnosti se redno pripravljajo, da se definirajo področja za izboljšave znotraj organizacije ali podjetja.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj naj bi redno kreirali poročila o uspešnosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Poročila o uspešnosti vam lahko pomagajo natančno določiti področja vašega podjetja, ki jih je treba izboljšati.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj dela LiveAgent funkcija za poročanje o uspešnosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Poročila o uspešnosti predstavljajo delovanje vaših agentov za podporo. Vsako poročilo o uspešnosti vsebuje skupno število odprtih klepetov, razrešenih zahtevkov, klicev in še več (glejte spodaj). Poročila o uspešnosti so lahko prikazana v obliki grafov ali grafikonov in segmentirana po dnevih, tednih, mesecih, letih ali celo po meri..” } }] }Zadovoljstvo s storitvami za stranke
Odkrijte, kako izboljšati zadovoljstvo strank z LiveAgentovimi naprednimi rešitvami za podporo strankam. Izvedite, kako meriti in povečati zadovoljstvo prek anket in povratnih informacij. Poskusite brezplačno in dvignite svojo storitev na novo raven!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Izboljšajte zadovoljstvo strank z LiveAgent! Naša napredna programska oprema za podporo strankam omogoča hitro reševanje težav in zbiranje povratnih informacij prek enostavnih anket. Povečajte učinkovitost s prilagojeno podporo in hitrimi odzivi. Preizkusite brezplačno in odkrijte, zakaj smo ocenjeni s 4.8/5 in 5/5.