Samopostrežna storitev hitro postaja prva izbira vse večjega števila potrošnikov, kar zadeva podporo strankam. Raziskave kažejo, da bi 2 od 3 potrošniki raje sami iskali odgovore, kot pa se pogovorili z agentom za pomoč strankam, zaradi česar so pogosta vprašanja najpogostejša možnost samopostrežne storitve.
S programsko opremo za pomoč in pogosta vprašanja LiveAgent lahko svojim strankam omogoči hitro, učinkovito in priročno iskanje odgovorov, ki jih iščejo.
Ko se več strank vedno znova obrne na vašo ekipo za podporo z istimi vprašanji, agentom omejujejo reševanje drugih vprašanj in zmanjšajo njihovo produktivnost. Programska oprema s pogostimi vprašanji (pogosto zastavljena vprašanja) podjetjem omogoča, da obravnavajo najpogostejša vprašanja, ki jih o svojih izdelkih ali storitvah redno dobivajo od strank in zmanjšuje obremenitev skupin za podporo strankam. Običajno je del bolj zapletene platforme za podporo strankam.
Programska oprema s pogostimi vprašanji ponuja več načinov organiziranja, shranjevanja in prikazovanja znanja vaše organizacije svojim strankam. Koristi tako kupcem kot agentom. Na ta način:
Pogosta vprašanja so učinkovit dodatek k funkcijam samopostrežbe, ki pomagajo zmanjšati število ponavljajočih se vprašanj strank, kar daje vaši skupini za podporo več časa, da se osredotoči na pomembnejša in zahtevnejša vprašanja.
Več kot 70% potrošnikov raje išče odgovore na svoja vprašanja na spletnem mestu podjetja, namesto da bi se obrnili na službo za podporo strankam. Razdelek s pogostimi vprašanji jim omogoča hitro iskanje odgovorov in povečuje zadovoljstvo.
S programsko opremo za pogosta vprašanja lahko izboljšate učinkovitost in produktivnost agentov. Zgradite notranjo bazo znanja za svojo skupino za podporo in hranite pomembne informacije na enem mestu.
V 4 preprostih korakih vzpostavite zahtevno bazo znanja s pogostimi vprašanji, da odgovorite na pogosta vprašanja strank, zagotovite 24-urno samopostrežno podporo in svojim strankam omogočite, da si pomagajo sami.
S preprostim, a zmogljivim vgrajenim urejevalnikom WYSIWYG lahko preprosto ustvarite lepo oblikovano vsebino, ki jo lahko razvrstite v članke v različnih kategorijah. Dodajte slike in druge vizualne elemente, da bo vsebina privlačnejša in lažje dojemljiva.
Naredite svojo vsebino iz baze znanja še bolj koristno in dragoceno, tako da jo dopolnite s prilogami, ki jih je mogoče prenesti in jih lahko vaše stranke shranijo v svojih računalnikih in do njih dostopajo, kadarkoli jih potrebujejo.
Pri ustvarjanju kategorij in dodajanju člankov v bazo znanja in pogostih vprašanj lahko izberete, ali bo vsebina javno dostopna in dostopna vsem strankam, ali pa bo ostala interna in vidna samo vaši skupini za podporo na podoknu agenta.
V enem računu LiveAgent nastavite neomejeno število baz znanja in pogostih vprašanj za različne ciljne skupine, od katerih ima vsaka svojo edinstveno zasnovo, nastavitve in vsebino. To je zelo priročno, če upravljate več podjetij, izdelkov, storitev ali blagovnih znamk.
Omogočite svojim strankam, da hitro in brez težav najdejo informacije, ki jih iščejo, z gradnikom za iskanje, ki samodejno ustvari predloge v realnem času. Pripomoček bo na podlagi vnesenih ključnih besed predlagal sorodno vsebino iz vaše baze znanja.
Poskrbite, da bo vaš samopostrežni portal v skladu z identiteto vašega podjetja. Preprosto prilagodite svojo bazo znanja s temo, ki najbolj ustreza vaši podobi podjetja, logotipu, barvam blagovne znamke, spremembam glave ali spodnjega dela, CSS po meri in še več.
Pogosta vprašanja in programska oprema baze znanja so le del naše kompleksne večkanalne rešitve, ki je opremljena z več kot 180 funkcijami. Izboljšajte svojo splošno strategijo storitev za stranke in povečajte zadovoljstvo strank z uporabo vseh naprednih funkcij, ki jih ponuja LiveAgent.
Uživajte v celotnem naboru funkcij za upravljanje zahtevkov, vključno s pametnim usmerjanjem zahtevkov, pravili avtomatizacije, SLA, upravljanjem odgovornosti za zahtevke, predpripravljene odzive responses, orodji za sodelovanje agentov, robustnimi funkcijami poročanja in še veliko več. Preprosto upravljajte vse svoje večkanalne komunikacije s strankami na enem mestu z našim univerzalnim nabiralnikom.
63% potrošnikov se bo verjetno vrnilo na spletno mesto, ki ponuja podporo za klepet v živo. Orodje za klepet v živo LiveAgent ponuja tako skupne kot napredne funkcije-od več možnosti distribucije klepeta, proaktivnih povabil na klepet in spremljanja spletnih obiskovalcev do zgodovine klepeta, internega klepeta in pogleda na tipkanje strank v realnem času.
Zgradite virtualni klicni center v oblaku, povežite se s katerim koli ponudnikom VoIP in sprejemajte klice iz stacionarnih telefonov ali neposredno iz svojega spletnega mesta (tako glasovno kot video) brez dodatnih stroškov na minuto. Oblikujte zapletena in prilagojena drevesa IVR, snemajte neomejeno število klicev in še več!
LiveAgent se z lahkoto povezuje z najbolj priljubljenimi kanali družbenih medijev, kot so Facebook, Twitter in Instagram. Spremljajte vsa sporočila, komentarje in omembe podjetja v družabnih medijih, upravljajte jih z ene nadzorne plošče, pri čemer vam ni treba ročno spremljati več računov ali deliti poverilnic za prijavo.
90% potrošnikov pričakuje, da bodo blagovne znamke ponudile spletni portal za samopostrežno storitev. Poleg baze znanja in pogostih vprašanj lahko svoje zmogljivosti samopostrežbe razširite tudi s forumom skupnosti, ki vašim strankam omogoča preprosto oddajo zahtevkov za podporo in spremljanje njihovega stanja neposredno iz portala za stranke.
LiveAgent ponuja 4 različne pakete – brez pogodb in popolnoma pregledne, poštene cene. Naše samopostrežne zmogljivosti, opremljene z bazo znanja in pogostimi vprašanji, so vgrajene v vsak plačljiv paket. Izberite tistega, ki je najbolj primeren za vaše podjetje in dvignite službo za stranke na naslednjo stopnjo.
Najbolj priljubljena
Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!
Odkrijte, kako samodejni klicalnik LiveAgent poveča produktivnost vaše prodajne ekipe z avtomatizacijo klicev in odpravo ročnega dela. Izkoristite brezplačno preizkusno obdobje in izkusite vrhunske funkcije klicnega centra, ki so zaupane najboljšim. Preberite več o prednostih in nastavitvah samodejnega klicanja ter izboljšajte učinkovitost vaših marketinških kampanj.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.