Odkrijte LiveAgent – programsko opremo za pomoč uporabnikom z veliko funkcijami, ki lahko pokrivajo več komunikacijskih kanalov in družbeni mediji. Ostanite v stiku s svojimi strankami z e-pošto, klepetom v živo, klicnim centrom, portalom za stranke, Viberjem, WhatsAppom in družbenimi mediji. Izvedite več o LiveAgentu ali začnite brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje, da pridobite izkušnjo.
Funkcije | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Dixa
|
---|---|---|
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
|
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
|
Dixa ponuja vstopnice.
|
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
Dixa ponuja klepet v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center.
|
Dixa ponuja klicni center.
|
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
|
Dixa ne ponuja samopostrežnega portala.
|
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
|
Dixa ponuja integracijo s Facebookom.
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
|
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
|
Dixa ne ponuja integracije Twitterja.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
|
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
|
Dixa ne ponuja integracije Instagrama.
|
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
|
Dixa ne ponuja integracije Viber.
|
App
Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
|
Dixa ponuja integracijo WhatsApp.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
Dixa ne ponuja baze znanja.
|
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
Dixa ne ponuja foruma za stranke.
|
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
Dixa ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
|
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
|
Dixa ponuja funkcije API-ja.
|
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
|
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
|
Dixa ponuja funkcije IVR.
|
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
|
LiveAgent ponuja video klice.
|
Dixa ne ponuja video klicev.
|
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
|
Dixa ponuja neomejeno zgodovino.
|
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
Dixa ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
Dixa ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
Dixa ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
|
Dixa ponuja neomejeno snemanje klicev.
|
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
|
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
|
Dixa ponuja neomejeno podporo 24/7.
|
Izjemne storitve za stranke bi morale prihajati iz več krajev, ki so primerni za vaše stranke. Na srečo lahko poskrbite za kakovostne storitve za stranke iz enega vstopničnega sistema. Upravljajte e-poštno izdajanje zahtevkov in klice, nastavite svoj pripomoček za klepet v živo in povežite Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp in Viber. Vse je pod eno streho, kot mora biti, tako da se lahko vaši agenti osredotočijo na večjo pomoč, ne da bi preklapljali med aplikacijami.
Družbeni mediji postajajo vse boljša in hitrejša orodja za pomoč strankam za podporne agente. Zato sta integraciji Facebook in Facebook Messenger vgrajeni v LiveAgent, tako da lahko preprosto povežete svoj račun. Enako velja za Twitter in Instagram. Družite se prek uporabniku prijaznega sistema vstopnic, upravljajte svoje objave, odgovarjajte na komentarje in preprosto naredite več z enega mesta.
Hitreje rešite težave strank s pravo rešitvijo za podporo strankam. Pridobite osupljive povratne informacije strank zahvaljujoč najhitrejšemu pripomočku za klepet v živo na trgu. Klepet v živo je eno najboljših orodij za podporo strankam in LiveAgent ga podpira s ključnimi funkcijami, ki zagotavljajo nemoteno izkušnje. Oglejte si celoten seznam funkcij klepeta v živo in ugotovite, zakaj je odličen za zadovoljstvo strank. p>
Pogovore s strankami obravnavamo 24/7, da zagotovimo, da lahko kadar koli pomagamo vsem. Pokličite nas pokličite, poklepetajte z nami ali nam pošljite e-pošto a>ko potrebujete našo pomoč pri reševanju težave ali ko želite izvedeti nekaj novega o LiveAgentu. Obiščete lahko tudi naš portal za podporo, ki je poln koristnih člankov o naši rešitvi za pomoč strankam.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Oglejte si videoposnetek predstavitve, da vidite, kaj še lahko naredi LiveAgent, ali začnite našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico, da jo preizkusite sami. Ogledate si lahko tudi naše ugodne cenovne pakete, primerne za podjetja večine velikosti in panog. Pridružite se LiveAgentu še danes in izboljšajte produktivnost agenta z našo rešitvijo službe za pomoč uporabnikom.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team