Ustvarite brezhibno storitveno izkušnjo s programsko opremo kontaktnega centra
Današnji potrošniki, ki se spoznajo na digitalno tehnologijo, uporabljajo več platform, da se obrnejo na podjetja in od vseh platform pričakujejo enotno izkušnjo. Zato je večina podjetij, ki se ukvarjajo s strankami, že sprejela rešitve kontaktnih centrov, da bi zadovoljila povpraševanje svojih strank po brezhibni vsekanalni izkušnji.
Ne glede na kanale, ki jih uporabljajo vaše stranke – s programsko opremo kontaktnega centra LiveAgent lahko preprosto, priročno in učinkovito upravljate vse interakcije s strankami na enem mestu.
Kaj je programska oprema kontaktnega centra?
Programska oprema kontaktnega centra je orodje, ki podjetjem omogoča racionalizacijo komunikacije s strankami na vseh možnih stičnih točkah in kanalih. Ti lahko vključujejo glas, VoIP, e -mail, klepet v živo, besedilo in platforme za družabne medije.
Z naraščajočim številom podjetij, ki uvajajo rešitve kontaktnih centrov, naj bi velikost svetovnega trga sistemov kontaktnih centrov do leta 2025 dosegla 47,76 milijarde USD.
Zakaj potrebujete programsko opremo za stike v oblaku
Programska oprema za kontaktne centre v oblaku odpravlja potrebo po zanašanju na tradicionalne lokalne rešitve. To pomeni, da za vzpostavitev in zagon zmogljivega sistema kontaktnega centra z robustnimi funkcijami za upravljanje ni potrebna več draga strojna oprema, infrastruktura in strokovne ekipe IT.
Rešitve v oblaku so primerne tako za mala podjetja kot za velike organizacije, saj zagotavljajo veliko razširljivost, prilagodljivost, ponujajo večjo varnost in so zelo stroškovno učinkovite.
Kaj lahko pričakujete od uporabe rešitev kontaktnega centra
Boljše upravljanje storitev
Možnosti poročanja in analitike sistemskih orodij kontaktnih centrov upravljavcem olajšajo spremljanje in upravljanje vseh vidikov njihovih storitev, sledenje kritičnim meritvam storitev in pridobivanje vpogleda v uspešnost agentov.
Izboljšana varnost podatkov
Rešitve programske opreme kontaktnega centra ponujajo napredne varnostne funkcije, vključno s šifriranjem podatkov in varnostno kopijo podatkov za zaščito občutljivih podatkov strank.
Izboljšana produktivnost
Sistemske platforme kontaktnih centrov so opremljene z bogatim naborom funkcij, ki agentom omogočajo spremljanje podatkov o strankah in jim omogočajo hitro in strokovno reševanje težav, hkrati pa ohranjajo visoko raven produktivnosti.
Dodatne prednosti programske opreme kontaktnega centra
Manj podpore stroškov
Poenostavitev, avtomatizacija in optimizacija vaših podpornih procesov pomeni krajše odzivne čase, boljše ločljivosti in manj ponovljenih klicev – vse to prispeva k večji učinkovitosti podpore in nižjim operativnim stroškom.
Povečane prodajne možnosti
S takojšnjim dostopom do izčrpnih podatkov o strankah, od osebnih podatkov do zgodovine nakupov in storitev vsakega odjemalca, lahko agenti po potrebi navzkrižno prodajajo in prodajajo ustrezne izdelke ali storitve.
Večnakanalna programska oprema za večkanalni kontaktni center, ki jo izdeluje LiveAgent
Sistem kontaktnega centra LiveAgent je večkanalna rešitev, bogata s funkcijami, zaradi katere je vaša podpora učinkovitejša in stranke zadovoljnejše.
Popolnoma funkcionalni zahtevki
Programska oprema kontaktnega centra LiveAgent ponuja celoten nabor zahtevkov, vključno s pametno distribucijo zahtevkov, avtomatizacijo poteka dela, enostavnim upravljanjem odgovornosti, pripravljenimi odgovori in predlogami, upravljanjem SLA, razdelitvijo in združevanjem zahtevkov, orodji za sodelovanje v skupini, poročanjem in še veliko več za hitro in učinkovito reševanje zahtevkov.
Podpora klepetu v živo
Klepet v živo je ena od osnovnih funkcij platforme kontaktnega centra LiveAgent, ki vam omogoča takojšnjo podporo, ki jo današnji potrošniki pričakujejo od blagovnih znamk.
LiveAgent klepet v živo je napolnjen z več deset edinstvenih funkcijami za klepet v živo, vključno z več možnostmi usmerjanja klepeta, proaktivnimi povabili na klepet, spremljanjem spletnih obiskovalcev, prikazom tipkanja v realnem času in drugimi.
Glasovni in video klici
Klicni center v oblaku je sestavni del kompleksne rešitve kontaktnega centra LiveAgent. Omogoča vam sprejemanje klicev s stacionarnih telefonov ali z vašega spletnega mesta, oblikovanje celo najbolj zapletenih in prilagojenih dreves IVR, določanje pravil za avtomatizacijo preusmerjanja klicev in prenosov klicev, neomejeno snemanje klicev in še veliko več.
Integracija družbenih medijev
65% ljudi, starih od 18 do 34 let, meni, da so družbeni mediji učinkovit kanal za pomoč strankam. LiveAgent se povezuje z najbolj priljubljenimi kanali družbenih medijev, kot so Facebook, Twitter in Instagram, da vam pomaga spremljati in odgovarjati na vsa vaša sporočila v družabnih medijih, komentarje in omembe blagovnih znamk iz ene same nadzorne plošče. Z LiveAgent ni treba preklapljati med različnimi družabnimi računi ali spremljati več naprav.
Popolna rešitev vse v enem
70% potrošnikov raje uporablja spletne strani podjetja za odgovore na svoja vprašanja namesto telefona ali e-maila za stik s podjetji. Z LiveAgent lahko razširite svoje zmogljivosti podpore tako, da omogočite popolnoma prilagodljiv samopostrežni portal z bazo znanja, pogostimi vprašanji in forumi za stranke, ki strankam omogočajo, da same rešujejo težave, ne da bi pri tem sodelovali vaši agenti.
Potrebujete programsko opremo kontaktnega centra?
Ker so na trgu različni ponudniki programske opreme za kontaktne centre, je izbira enega lahko zapletena. Ko ugotovite, kakšno programsko opremo kontaktnega centra iščete, razmislite o ustvarjanju seznama nujnih funkcij, ki so bistvene za vašo ekipo za podporo strankam. Medtem ko nekateri ponujajo osnovne funkcije kontaktnega centra, drugi vključujejo napredne zmogljivosti. V LiveAgentu smo zgradili rešitev za večkanalni kontaktni center z več kot 179+ funkcijami v tem trenutku in preko 40 vključenimi integracijami.
Zakaj je programska oprema LiveAgentovega kontaktnega centra prava za vas
Tehnologija, ki temelji na oblaku
Uživajte v hitri uvedbi, enostavni uporabi, napredni varnosti in drugih prednostih tehnologije v oblaku.
Zaupa mu 30k podjetij
Več kot 30.000 podjetij v različnih panogah je za orodje za podporo strankam izbralo LiveAgent.
Razširljiv & prilagodljiv
Programsko opremo je mogoče enostavno prilagoditi in prilagoditi glede na vaše posebne zahteve.
Izberite paket, ki ustreza vašemu podjetju
Najboljša programska oprema kontaktnega centra je tista, ki se popolnoma ujema z vašimi poslovnimi cilji, potrebami po podpori strankam in s proračunom.
LiveAgent ponuja 4 različne pakete – vključno s popolnoma brezplačnim – brez pogodb ali skritih pristojbin, s popolnoma preglednimi in poštenimi cenami, ki se zaračunavajo le za resnično uporabo vsak mesec. Načrt lahko tudi znižate in nadgradite ter v vsakem trenutku dodate ali odstranite agente.
Izboljšajte svoje poslovne odnose in povečajte donosnost z integracijo Salesforce in LiveAgent! Odkrijte, kako lahko s to zmogljivo CRM programsko opremo učinkovito upravljate odnose s strankami, ustvarjate primere direktno iz klepeta, in ročno upravljate stike ter kampanje. Preizkusite Salesforce integracijo z LiveAgentom brezplačno in izkoristite prednosti nemotenega delovnega toka in odlične podpore strankam.
Discover seamless integration with ClickPhone, a leading provider of internet and telephony services in Romania. Enhance your business communication by connecting ClickPhone with your existing CRM or ERP through LiveAgent, with no extra cost for integration. Experience cost-effective solutions, improved customer experience, and high reliability across Romania. Try our 14-day free trial today and elevate your call center operations with LiveAgent and ClickPhone!
Učinkovita programska oprema za odhodni klicni center
Izboljšajte svojo prodajo in trženje s programsko opremo za odhodni klicni center LiveAgent. Brez pristojbine za namestitev, 24/7 podpora, in brez potrebe po kreditni kartici. Preizkusite 14-dnevno brezplačno različico in optimizirajte odnose s strankami z integrirano CRM rešitvijo. Pridružite se podjetjem, kot so Forbes in Airbus, ter izkoristite vse prednosti večkanalne platforme.
Prava izbira za vsako poslovanje
LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki se prilagaja potrebam različnih poslovnih modelov. Raziščite, kako LiveAgent ustreza vaši niši. Agencija Edu in nevladne organizacije se zanašajo na LiveAgent.