Kontrolni seznam za ocenjevanje storitev za stranke ponuja strategije za izboljšanje storitev in povečanje prihodka. Vključuje pregled korespondence, analizo ocen, skrivnostne kupce in postavljanje ciljev za prihodnost.
Ali želite izboljšati svoja prizadevanja za storitve za stranke in narediti še več? Ali veste, katera področja je treba izboljšati?
Naš kontrolni seznam za oceno storitev za stranke je odlično orodje za vsako podjetje, ki se želi izboljšati. To je seznam različnih načinov, kako lahko podjetje ustvari učinkovito strategijo za izboljšanje storitev za stranke in povečanje prihodka.
Storitev za stranke je eden najpomembnejših vidikov vsakega podjetja. Lahko ustvari ali uniči vaše podjetje ali blagovno znamko, zato je ključnega pomena, da na vsako interakcijo s stranko vedno gledate kot na priložnost, da ji pomagate, jo razveselite in z njo ustvarite dolgotrajen odnos.
Kontrolni seznam za oceno storitev za stranke vam bo zagotovil vse potrebne informacije, ki jih morate vedeti za izboljšanje storitev za stranke. Omogoča vam, da prepoznate področja, ki jih je treba izboljšati, in kakšne so najboljše prakse za vsako področje poslovanja. Ponuja tudi koristne nasvete o tem, kako doseči uspeh v teh posebnih vidikih.
Ko boste ugotovili, kaj je največji izziv, s katerim se trenutno sooča vaše podjetje, boste lahko ustvarili načrt, kako rešiti to težavo in izboljšati svojo storitev za stranke na splošno.
Kakšne koristi imajo od uporabe kontrolnega seznama za oceno storitev za stranke?
Ocena storitev za stranke bi morala biti prilagojena vašim posebnim potrebam. Prepričajte se, da razumete poslovne cilje ocenjevanja in kaj upate doseči z izvajanjem.
Določanje pričakovanj zagotavlja, da so vsi vpleteni na isti strani in razumejo, kaj lahko pričakujejo od ocenjevanja.
Dogovorite se za sestanek s predstavniki službe za stranke in se pogovorite o tem, kaj bi radi videli iz ocene. Ugotovite, kako se vsaka njihova zahteva ujema z vašimi poslovnimi cilji.
Eden najboljših načinov za oceno storitev za stranke je pregled celotne korespondence, pa naj gre za e-pošto, pisma ali dnevnike klepetov. To vam bo dalo dober pregled nad tem, kako vaše stranke komunicirajo z vašim podjetjem.
S pregledom celotne korespondence lahko ugotovite, kako dobro vaši predstavniki službe za stranke obravnavajo posebne primere in ali imajo potrebne veščine za pomoč strankam.
Vsak kos korespondence morate večkrat pregledati in si po potrebi zapisovati. Preučite, kakšen jezik je bil uporabljen za komunikacijo s stranko, kako je bila interakcija obravnavana in kakšna rešitev je bila zagotovljena.
Poiščite pozitivne in negativne povratne informacije strank ter predloge, kako izboljšati povezave z njimi.
Telefonski klici so pomemben del vašega podjetja, s katerim lahko sklenete ali prekinete posel. S spremljanjem telefonskih pogovorov med zaposlenimi in strankami lahko natančno vidite, kako oddelek za pomoč strankam rešuje težave z vašimi izdelki in storitvami.
Spremljanje telefonskih klicev vam bo dalo predstavo o interakcijah med strankami in predstavniki službe za stranke ter o tem, kakšno znanje imajo vaši zaposleni.
To lahko storite tako, da najamete drugo podjetje (kot je LiveAgent) ali preprosto prosite zaposlenega, da posname telefonske pogovore na svoji strani in jih pošlje v pregled (ne pozabite obvestiti strank, če se klici snemajo).
Omembe vreden! LiveAgent ponuja neomejeno število posnetkov in številne zmogljive funkcije, ki lahko pomagajo izboljšati vaše storitve za stranke. V tej večkanalni programski rešitvi za pomoč uporabnikom lahko shranite in upravljate vse posnetke na enem mestu.
Najmanjši čas reševanja je čas, ki ga imajo predstavniki službe za stranke za rešitev težave. Za stranke je pomembno, da čutijo, da so njihove težave rešene pravočasno. Zato je vredno preveriti, kateri zaposleni so bili dodeljeni, preden začnete kakršen koli postopek ocenjevanja.
Zagotoviti, da zaposleni izpolnjujejo standarde, ki so jim postavljeni, in da stranke dobijo storitev, ki jo potrebujejo, pravočasno.
To lahko storite tako, da se obrnete na oddelek za pomoč strankam in zaprosite za informacije o povprečnem odzivnem času za vsako vrsto težave. To vam bo dalo dobro predstavo o tem, kako dobro deluje vaša ekipa.
Kaj lahko storite, da skrajšate ta čas na minimum? Vzpostavite odzivne skupine z jasnimi vlogami in odgovornostmi, ki sodelujejo v realnem času, ter uporabite programsko opremo, ki vam pomaga pri učinkovitejšem upravljanju vseh e-poštnih sporočil, klepetov in klicev.
Omeniti velja: razmislite o integraciji vseh svojih komunikacijskih kanalov, da jih boste upravljali v enem vmesniku z enim samim kosom programske opreme.
Pomembno je spremljati, kaj stranke govorijo o vašem podjetju na spletu – tako dobre kot slabe ocene lahko zagotovijo vpogled v to, kako dobro se obravnava storitve za stranke, pa tudi, ali obstajajo dodatna vprašanja, ki jih je treba rešiti ali ne.
To vam lahko pomaga prepoznati močna in šibka področja v vašem zagotavljanju storitev za stranke. Prav tako vam bo dalo predstavo o tem, kako se stranke počutijo o vašem podjetju.
To lahko storite tako, da preberete spletne preglede in si med seboj seznanite dobre in slabe točke, omenjene v vsakem od njih. Če se pojavijo kakšni vzorci, lahko te informacije uporabite za izboljšanje storitev za stranke.
Ne pozabite, da je slaba ocena prav tako pomembna kot ocena s 5 zvezdicami, zato odgovorite na vse, če je mogoče, pozitivno ali negativno.
Odgovarjanje na pogosta vprašanja je področje, kjer se predstavniki službe za stranke lahko soočajo s težavami. Če se pojavijo kakršne koli težave z njihovimi odgovori, je vredno pogledati, kaj je treba spremeniti, da bodo stranke popolnoma zadovoljne z načinom, kako jih obravnavajo.
Omogoča vam, da ugotovite, ali obstajajo kakršne koli težave z načinom, kako agenti za pomoč strankam odgovarjajo na vprašanja, kar lahko pripomore k izboljšanju storitev za stranke.
Tako, da si ogledate vprašanja strank, ki ste jih prejeli, in jih preberete eno za drugim, pri čemer zabeležite vsa področja, ki jih je treba izboljšati. Če se težave z danimi odgovori ponavljajo, je morda čas za spremembo politike ali procesov usposabljanja.
Skrivni kupci so odličen način, da pridobite pogled od tuje osebe na storitve za stranke, ki se zagotavljajo. Če nekdo vstopi in se predstavlja kot stranka, lahko zberete dragocene podatke, ki vam bodo pomagali izboljšati splošno kakovost dela vaše ekipe.
Skrivnostni nakupovalci lahko zagotovijo objektivne povratne informacije o ravni storitev, ki so zagotovljene, pa tudi opredelijo področja za izboljšanje.
Obrnite se na tretje podjetje, ki vam bo zagotovilo skrivnostne kupce, ali pa v tej vlogi uporabite svoje zaposlene. Pomembno je zagotoviti, da so zastavljena vprašanja pomembna za vaše podjetje in da se kupci zavedajo, na kaj morajo biti pozorni med obiskom.
Povratne informacije strank so odličen način, da dobite predstavo o tem, kako se stranke počutijo glede njihove izkušnje z vašim podjetjem. Dokler zahtevate vnos v različnih oblikah, lahko zbirate podatke, ki bodo pomagali pri izboljšanju storitev za stranke v prihodnosti in pridobili dodatno znanje o izdelkih.
Daje jim glas in pokaže, da vas zanima, kaj imajo povedati o vašem podjetju.
Poleg prejemanja pisnih povratnih informacij lahko pošljete spletne ankete prek e-pošte ali platform družbenih medijev ali opravite telefonske razgovore s predstavniki službe za stranke.
Analiza podatkov o uspešnosti je odličen način, da dobite predstavo o tem, kako dobro deluje vaša ekipa. Lahko prepoznate področja, ki jih je treba izboljšati, in jih popravite.
Zagotavlja objektivne informacije o tem, kako zaposleni delujejo glede na zastavljene cilje ali merila uspešnosti.
Z ogledom podatkov, zbranih s programsko opremo za pomoč strankam, ali z uporabo poročil, ki vam jih zagotovi tretje podjetje.
Rezultate ocene storitev za stranke delite z zaposlenimi. S tem bodo čutili, da so del procesa ocenjevanja, in razumeli, kako usmeriti svoja prizadevanja v pomoč vašemu podjetju pri doseganju njegovih ciljev.
Daje vam in članom vaše ekipe priložnost, da se združite, prepoznate področja, ki jih je treba izboljšati, in delate na reševanju teh težav.
Obstaja nekaj različnih metod, ki jih lahko uporabite, vključno z organiziranjem sestankov ena na ena s člani ekipe ali uporabo skupinskih razprav za odprte pogovore o tem, kako se počutijo glede svojega dela in katera področja bi jim lahko povzročala težave.
V večini primerov ne morete pričakovati, da bo vaša ekipa vedela, kako deluje, ne da bi se o tem prej pogovorila in aktivno poslušala. Če boste priznali njihove slabosti in jim pomagali najti načine za izboljšanje teh vidikov, boste lahko spodbudili svoje zaposlene. To bo ustvarilo bolj pozitivno delovno okolje za vse vpletene.
Priznanje področij za izboljšave pomaga zaposlenim, da se počutijo udobno, ko so ranljivi s svojim vodjem.
Najučinkovitejši način, da svoji ekipi pomagate odpraviti slabosti, je spodbujanje. Ostanite pozitivni in spodbujajte zaposlene k delu v smeri zastavljenega cilja. Skupaj identificirajte šibke točke in posebne načine za izboljšanje. Motivirajte, da se nenehno trudite izboljšati.
Predloga za oceno storitev za stranke, ki vam pomaga spremljati napredek vaše ekipe.
Ko se pogovorite o področjih za izboljšave, se odločite za cilje podjetja, na katerih bo vaša ekipa redno delala. Postavljanje tovrstnih ciljev lahko pomaga zaposlenim, da se osredotočijo na svoja prizadevanja, delajo v smeri skupnega cilja in se na delovnem mestu počutijo bolj izpolnjene.
Z določitvijo jasnih in specifičnih ciljev ekipe bo vaša ekipa lahko razumela, kako se vklopi v širšo sliko in kaj lahko stori, da bi pozitivno prispevala k uspehu podjetja.
Določanje ciljev zahteva veliko časa in vaje, a s tem boste lahko svoje zaposlene spodbudili k doseganju teh ciljev. Prvo prednost je treba vedno dati najpomembnejšim ciljem, ki jih je treba takoj posvetiti, da bi izboljšali kakovost storitev za stranke.
Ne pozabite, da morajo biti vaši cilji PAMETNI (specifični, merljivi, dosegljivi, ustrezni in časovno omejeni). Z določitvijo novih dosegljivih ciljev s strategijami izboljšav boste svojim zaposlenim zagotovili načrt do uspeha.
Zadnji koraki so, da dejansko redno izvajate načrt ocenjevanja storitev za stranke, spremljate napredek in po potrebi izboljšate. To bo zahtevalo predanost od vas kot vodje in članov vaše ekipe, vendar je ključnega pomena, da vaše podjetje doseže svoj polni potencial.
Zagon vašega načrta za ocenjevanje storitev za stranke vam omogoča, da novo znanje vaše ekipe uporabite in vidite, kako delujejo pod pritiskom na dnevni osnovi. Spremljanje vaše uspešnosti in izboljšanje storitev za stranke z vsako oceno je bistveno za napredek.
Te tri dejavnosti je treba izvajati redno, po možnosti mesečno ali četrtletno, da še naprej spreminjate in izboljšujete svoje storitve.
Naša predloga kontrolnega seznama za pomoč strankam vam omogoča, da ostanete na tekočem s postopkom ocenjevanja in ostanete na pravi poti.
Customer service evaluation is a crucial part of any business. It helps managers identify areas for improvement and bring about company growth. It's important to remember that customer service evaluation is not a one-time event, but rather an ongoing process that should be revisited regularly.
A customer evaluation form is a document that you can use to collect data from your customers about their experience with the company. This includes but is not limited to satisfaction levels, areas to improve, and feedback on specific products or services. Every business should have its own customer evaluation form tailored to its specific needs.
When creating an evaluation form, it's important to make sure that you cover all the necessary areas. An example outline of an evaluation form should include the following information: company name and contact information; date of purchase; rating (on a scale from 1 to 10) of overall satisfaction with the product or service; what they liked about the product or service; what they didn't like about the product or service; details about how this could've been improved; any suggestions for future products or services
Client evaluation is important because it allows businesses to track and improve their customer service performance. By conducting regular evaluations, companies are able to identify areas for improvement and make the necessary changes that will result in better customer satisfaction levels and increased profits.
Each department manager should conduct customer evaluations. This includes sales, customer service, and product development teams as well as those working in administration. All of them play a crucial role in building and maintaining relationships with customers, so their feedback is important.
There are numerous benefits of conducting regular customer evaluations. The main ones include: Improved company performance, as it allows for a better understanding of areas that need to be worked on. Greater satisfaction levels among customers, since they know that their feedback is being taken seriously. Improved customer relations, as a result of better communication and understanding customer needs. Increased profits, since satisfied customers are more likely to return and recommend your products or services to others.
It depends on your company's needs. Most companies conduct evaluations twice a year in order to check how their customer service is performing relative to their set goals and objectives. However, customer satisfaction levels are checked more often, while feedback about particular products or services is collected less frequently.
Kontrolni seznam kakovosti klicev storitve za stranke
Nikoli ne boste mogli zadovoljiti vseh svojih strank, toda s tem kontrolnim seznamom kakovosti klicev službe za stranke lahko zagotovite izjemno podporo tistim, ki jo najbolj potrebujejo.
Kontrolni seznam postopkov obravnave pritožbe
Kako ravnati s težavami vaših strank? Uporabite naš kontrolni seznam postopkov obravnavanja pritožb strank, da zagotovite, da je za vse poskrbljeno.
Služba za pomoč kontrolni seznam
Ta kontrolni seznam službe za pomoč bo zagotovil, da bodo vaše stranke vedno deležne vrhunske obravnave.
Končni kontrolni seznam klicnega centra
Vas zanima ustanovitev klicnega centra, pa nimate pojma, kje začeti? Pripravili smo kontrolni seznam klicnega centra, ki vas vodi skozi vsak korak.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.